Μια απίστευτη ομοβροντία σχολίων που απαντούν στην προτροπή της Καθημερινής να μετατρέψουν τη "δικαιολογημένη οργή" σε "περισυλλογή και ευθύνη" και να ψηφίσουν "τα μεγάλα κόμματα":
φαντάσου, δηλαδή, και να μην είχαμε χρεοκοπήσει τι θα γράφατε
αφού σας ενοχλούν οι επιλογές μας γιατί δεν καταργειτε τις εκλογές να τελειώνουμε
ετσι κι αλλιως γνωρίζετε καλύτερα πιο είναι το καλό μας
γιατί να ξοδευόμαστε
δηλαδή, συμβουλεύετε τους εξαθλιωμένους, τους άνεργους και τους απολυμένους να επιλέξουν του αλήτες, τα λαμόγια και τους προδότες με τα λευκά κολάρα για να μην καταστραφούν
ακόμα δεν καταλάβατε ότι έχουν ήδη καταστραφεί
δεν τους νιάζουν πια οι περισπούδαστες συμβουλές σας
κρατειστε τες για τον εαυτό σας, μπας και σωθείτε μόνοι σας με τα κόμματα εξουσίας
Σχολίασε ο/η nikitas | 17:55:20, Μάρτιος 16th, 2012
------
Κανείς να μην ψηφίσει υποψηφίους που εμπλέκονται στο κατάντημα της χώρας.
Αλλοιώς οι εκλογές θα είναι κοροιδία...
Δηλαδή, τι επιλογές έχει ένας ψηφοφόρος;
Να ψηφίσει πάλι τους ίδιους... μια και δεν υπάρχουν άλλοι εύκαιροι!
Οι άνθρωποι που διοίκησαν την χώρα (εδώ συμπεριλαμβάνω και τα κόμματα της αντιπολίτευσης), υπήρξαν κάκιστοι επαγγελματίες (για να μην πω τίποτα βαρύτερο)... Σε μια δίκαιη κοινωνία θα έπρεπε να δικαστούν και να πάνε φυλακή.
Θα είναι συνεπώς έγκλημα εάν έστω και ένας απο αυτούς ξαναβρεθεί στα βουλευτικά έδρανα μετά τις εκλογές.
Σχολίασε ο/η Sotirios D Kotsopoulos | 17:51:34, Μάρτιος 16th, 2012
------
Η πιο απλά, ψηφίστε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και μαυρίστε την αριστερά. Μετά λοιπόν από την εθνική καταστροφή μας ζητάτε να εμπιστευθούμε και πάλι τους καταστροφείς μας. Ομως δεν είναι τυχαίο το άρθρο σας. Εντάσσεται στο γενικότερο πνεύμα των ΜΜΕ εγχωρίων και ευρωπαϊκών που συναισθανόμενα την άνοδο της αριστεράς, προσπαθεί ξαφνικά να ωραιοποιήσει καταστάσεις και να μας παρουσιάσει ως σωτήρες μας τους δολοφόνους των ονείρων μας. Δυστυχώς τα όσα γράφετε καταδεικνύουν το πόσο ζώα θεωρείτε τους αναγνώστες σας...
Σχολίασε ο/η mindomino | 15:34:40, Μάρτιος 16th, 2012
------
Υπό ομαλές συνθήκες έχετε δίκιο. Στις παρούσες εξαιρετικά ανώμαλες συνθήκες ωστόσο χάνεται τα λόγια σας. Διότι πρώτα έρχεται η εκδίκηση κι έπειτα η εκτόνωση . Αλλά βλέπεις όταν οι ένοχοι πουλάνε μόνο σωτηρία καταντάνε εξαιρετικά προκλητικοί . Δεν έφταιξαν αυτοί αλλά οι άλλοι. Βρίστε την Αριστερά , αυτή φταίει για όλα , εμείς δεν φταίξαμε , είμαστε η ελπίδα του αύριο !
Είναι ώρα όχι μόνο για τον κόσμο αλλά και για τους πολιτκούς να δείξουν περισυλλογή. Αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να μας πείθουν ότι το ψάρι όντως βρωμάει απ το κεφάλι.
Απευθύνεστε σε λάθος κατεύθυνση , να τα πείτε στους πολιτικούς αυτά οι οποίοι ....δεκάρα δεν θα δώσουν ! Εξ ού και θα επέλθει η εκδίκηση .
Κρατείστε αυτό που σας λέω , σαν βοήθεια εξήγησης των αποτελεσμάτων των επερχομένων εκλογών.
Σχολίασε ο/η Γιάννης Μ | 17:44:59, Μάρτιος 16th, 2012
------
ο αρθρογράφος, ουσιαστικά μας λέγει το εξής....Τώρα, στις δημοσκοπήσεις, βγάλτε την αγανάκτησι σας, όμως στην κάλπη να ψηφίσετε τα κόμματα του Μνημονίου, γιατί αυτό που διακυβεύεται, είναι ο Ευρωπαϊκός προσανατολισμός της Ελλάδος.
Κύριε αρθρογράφε, μας λέτε δηλαδή, να ψηφίσουμε την πτώχευσι μας, για να μη πτωχεύσουν οι άρχουσες τάξεις της Ελλάδος.
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΠΤΩΧΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΛΑΟΣ, ΔΙΑΣΩΖΩΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ.
ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ....ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΟΧΙ, ΤΟ 1940, ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ, ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
Θα ψηφίσουμε, έχοντας σαν κριτήριο, την εξαθλίωσι της ζωής μας, όπως την μαγείρεψαν οι μνημονιακοί πολιτικοί, και έχοντας σαν κριτήριο το μέλλον των παιδιών μας.
Ήδη βγήκε ο Προβόπουλος, και είπε, ότι υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις, ότι υπήρχε και άλλη δυνατότης για την χώρα μας.
ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΜΑΣ ΛΕΤΕ, ΌΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ.
ΥΠΑΡΧΕΙ....ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ, είτε Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ, που δεν είναι καταστροφική, όπως πάτε να μας παραμυθιάσετε, είτε, Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ.
Σχολίασε ο/η ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ | 15:48:00, Μάρτιος 16th, 2012
------
Αν ο ελληνικός λαός ψηφίσει και πάλι τα υπάρχοντα κόμματα (τα μέχρι τώρα κυβερνητικά αλλά και τα μη κυβερνητικά) με λίγο ή πολύ τα ίδια πρόσωπα, τότε είναι άξιος της τύχης του. Αφού μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανιστεί ένα κόμμα, με νέες ιδέες και με συγκεκριμένες προγραμματικές προτάσεις διεξόδου από τη σημερινή κρίση, είναι αναγκαία η ψήφος να σημαίνει απαξίωση όλων των κομμάτων και προσώπων που τα εκπροσωπούν. Και αυτό σημαίνει όχι αποχή από τις εκλογές αλλά λευκή ψήφος, που σημαίνει δεν μας κάνει κανείς από σας.
Σχολίασε ο/η Σπύρος Παρασκευόπουλος, | 15:17:09, Μάρτιος 16th, 2012
------
Θα σας βάλω σε κόπο τώρα, αλλά, αν σας είναι εύκολο, σταυρώστε μας το Σωστό ψηφοδέλτιο! Εμείς, άνθρωποι αγράμματοι και παρορμητικοί, μπορεί να κάνουμε καμιά ''πατάτα'', να ψηφίσουμε ό,τι να ΄ναι, με αποτέλεσμα τα κόμματα ευθύνης να μην μπορέσουν να σχηματίσουν κυβέρνηση, να μείνει ημιτελές το αναγεννητικό έργο τους, και ύστερα να χτυπάμε όλοι μαζί το κεφάλι μας.
Σας παρακαλώ, λοιπόν, σώστε μας από τον εαυτό μας! Σταυρώστε μας το Σωστό ψηφοδέλτιο! Πολύ θα μας υποχρεώσετε!
Σχολίασε ο/η ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. | 15:13:46, Μάρτιος 16th, 2012
------
Όσο και να προσπαθείτε κύριοι, να προπαγανδίζετε υπέρ των μνημονιακών κομμάτων, έχετε ήδη καταλάβει, ότι ο λαός, έχει ξυπνήσει....ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ, ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ , ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΑΤΕ......
Η πονηρή διατύπωσις του άρθρου,ΕΙΝΑΙ ότι δήθεν και καλά, ο κόσμος θα ψηφίσει, για να τιμωρήσει τους πολιτικούς, όμως την στιγμή της κάλπης θα πρέπει να ψηφίσει ώριμα και συνετά...
ΟΧΙ.....ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ.
ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΩΡΙΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑ, ΑΚΡΙΒΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Ποιός σας είπε, ότι το ζητούμενο είναι να υπάρξει κυβέρνησις φιλοευρωπαϊκού προσανατολισμού, και παραμονή στην Ευρωζώνη και στο Ευρω;
ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ, ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ;
ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ, ΌΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ.
Όταν ένας γάμος, γίνεται αβάσταχτος, τότε η μόνη διέξοδος είναι ο χωρισμός.
Όταν η παραμονή της Ελλάδος, στην Ευρωζώνη και στο Ευρώ, γίνεται εφιάλτης για τον λαό μας, τότε η μόνη λύσις, είναι ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩ.
Ήδη πολλοί οικονομολόγοι, ξένοι κυρίως, μας λένε, ότι δεν είναι και καταστροφή η επιστροφή στην Δραχμή...ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩ.
Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΕΡΑΝ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ...ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΣ....ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ-Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ- καθώς και όσοι τα στηρίζουν......
ΛΑΕ, Ή ΤΩΡΑ Ή ΠΟΤΈ.....Ή ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ...Ή ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΙ.....
Σχολίασε ο/η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ | 14:54:22, Μάρτιος 16th, 2012
------
επειδή τα λαμόγια πρέπει να πάνε σπίτια τους μια που η δημοκρατία μας δεν έχει για αυτούς κάποιου άλλου είδους τιμωρία, αφήστε τα ψευτοδιλήμματα που προσπαθείτε να περάσετε στον κόσμο,
''Η στιγμή της κάλπης, όμως, πρέπει να είναι στιγμή περισυλλογής και ευθύνης, η περίοδος πριν από τις εκλογές πάλι είναι η τελευταία ευκαιρία για τα μεγάλα κόμματα να αποδείξουν ότι κάτι αλλάζει στον τρόπο που λειτουργούν.''
μετα απο 30 χρονια καταστροφης της χωρας τωρα θα αποδειξουν τα μεγαλα κοματα (που δεν ειναι πλεον μεγαλα παρτε το χαμπαρι) οτι κατι αλλαζει?
ενταξει φτανει πια με το μαυρο που πατε να το κανετε ασπρο, η εκεινοι η το χαος περασε πια.
Σχολίασε ο/η sakis | 14:40:23, Μάρτιος 16th, 2012
------
Μα γιατί τόση αγωνία για το εάν και πώς θα αλλάξουν τα "μεγάλα κόμματα"; Είναι πασιφανές πλέον ότι πρόκειται για μικρό (Πασοκ) και μεσαίο κόμμα (ΝΔ). Επίσης ουσιαστικά ισχυρίζεστε ότι τα 2 κόμματα δεν πρέπει να τιμωρηθούν εάν αλλάξουν πρόσωπα και ανασυγκροτηθούν. Η γεννεσιουργός αιτία της κρίσης είναι τα κόμματα και ο τρόπος με τον οποίο προσλαμβάνουν, ως οργανισμοί, το ρόλο τους, την εξουσία. Πώς μπορείτε να λέτε ότι πρέπει να σωθεί ο καρκίνος της ελληνικής δημοκρατίας;!!!! Σίγουρα οι πολιτικές περιπέτειες που συνεπάγεται η πολυκομματική βουλή δημιουργούν ανησυχία. Περισσότερη ανησυχία θα δημιουργούσε η μη αποδοκιμασία των δυναστών μας (των κομμάτων δηλαδή).
Σχολίασε ο/η Μανος | 13:46:32, Μάρτιος 16th, 2012
------
"Το ζητούμενο από τις κάλπες θα είναι μια φιλοευρωπαϊκή πλειοψηφία, η οποία θα δώσει τη δύναμη στην επόμενη κυβέρνηση και να διαπραγματευθεί με τους εταίρους μας και να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις και απαραίτητες περικοπές σπατάλης"
Δεν το γράφει το Σύνταγμα αυτό όμως
Επίσης, γνωρίζω ότι έχουμε κυβέρνηση συνεργασίας μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ υπό τον κ. Παπαδήμο. Η κυβέρνηση αυτή έχει ψηφιστεί από την κυβέρνηση που προέκυψε από τις εκλογές του 2009. Επομένως, αυτή η κυβέρνηση μπορεί να παραμείνει έως τον Οκτώβριο του 2013. Εάν ο κ. Σαμαράς (τις φιλοδοξίες του οποίου στηρίζετε με λύσσα μέσω του κειμένου σας) θέλει ντε και καλά να γίνει πρωθυπουργός, τότε να ρισκάρει να αποδοκιμαστεί. Εάν ο κ. Βενιζέλος ήθελε να γίνει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, είναι ώρα και ο ίδιος να αποδοκιμαστεί
Η σημερινή κυβέρνηση είναι φιλοευρωπαϊκή. Η αυριανή είτε θα είναι πιο αδύναμη κοινοβουλευτικά από την υπάρχουσα αλλά στο ίδιο μοτίβο είτε θα είναι κατά του Ευρώ είτε δεν θα προκύψει καν κυβέρνηση. Εάν λοιπόν επιθυμείτε μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία σαν τη σημερινή, τότε να ζητήσετε από τον κ. Σαμαρά να αποσύρει την πρότασή του για πρόωρες εκλογές και να διατηρηθεί η υπάρχουσα κατάσταση, απλώς με την απόσυρση όλων των πολιτικών προσώπων από τις υπουργικές θέσεις και την αντικατάστασή των από τεχνοκράτες
Επιπλέον - και επειδή είναι προφανές ότι το πολιτικό σύστημα είναι της πλάκας - θα έπρεπε να επισημαίνετε με σθένος ότι ακόμη και σε αυτές τις δημοσκοπήσεις το παλαιό πολιτικό σύστημα λαβαίνει τρομερά υψηλά νούμερα, ενώ ευθύνεται κατά πολύ μεγάλο βαθμό για τη σημερινή κατάσταση της χώρας. Θα έπρεπε να ζητάτε νέα κόμματα ευθύνης να διαχειρίζονται τα ζητήματα του ελληνικού κράτους και όχι να παρουσιάζετε σαν "υπεύθυνους" τους απατεώνες που εν μέρει δημιούργησαν και εν μέρει διαχειρίστηκαν την κατάσταση για 30 χρόνια
Σχολίασε ο/η Δημήτρης | 13:43:26, Μάρτιος 16th, 2012
------
...ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ...
στις μηχανες αυτων των κομματων που και αυτοδυναμιες τους δωσαμε και ισχυρες κυβερνησεις ειχανε.Ο χρονος τους παρειλθε,οι ευκαιριες τελειωσαν.
Θα βρουμε τον δρομο μας εστω και δυσκολα.
Χωρις ομως αυτους , τους ανηθικους ,τους αναποτελεσματικους.τους επικινδυνους.
...Κι ενω αυτοι σε κλεβουνε
τον κλεφτη να γυρευουνε...
ΣΟΥΡΗΣ
Σχολίασε ο/η τοσουνιδης θοδωρος | 13:38:48, Μάρτιος 16th, 2012
------
΄Ολα θα εξαρτηθούν από τη θέση των κομμάτων στο δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας και στο χρέος αυτής. Ο Λαός περιμένει να ακούσει αλήθειες για το πρόβλημα, πώς φθάσαμε μέχρις εδώ, ποιός τομέας ευθύνεται κυρίως και ποιά λύση προτείνεται.
Τελικά θα σταθμίσει αν είναι διατεθειμένα τα δύο κυρίως κόμματα να κόψουν το γόρδιο δεσμό που τα ενώνει με το πελατειακό σύστημα και θα σταθμίσει αναλόγως.
Αν παρ΄ελπίδα δεν δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, τότε τα περιμένει καταποντισμός.
Ο εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα είναι οργισμένος με την προνομιακή μεταχείριση του δημόσιου τομέα και περιμένει να δεσμευθούν τα κόμματα εξουσίας στις λύσεις που θα δώσουν αν εκλεγούν.
Σχολίασε ο/η Κ. Γαλλής | 13:21:45, Μάρτιος 16th, 2012
------
Οι πολιτικοι δεν κατανοουν το κοσμο και προγραμματιζουν εκλογες.
Αν τον κατανοουσαν, ΔΕΝ θα επιδιωκαν εκλογες.
Αρα οι πολιτικοι δεν εχουν αλλαξει.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΩ ΛΟΙΠΟΝ?
Θελω να δω τι θα λετε την επομενη των εκλογων, οταν ΝΔ+ΠΑΣΟΚ+λοιπες κεντροαριστεροδεξιες δυναμεις ΔΕΝ θα εχουν αυτοδυναμια, και ολα θα εξαρτωνται απο τη διαθεση των ακροαριστεροδεξιων.
Σχολίασε ο/η ΑΣ | 13:19:24, Μάρτιος 16th, 2012
------
Αν είχε δικαστεί ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ απο τούς δεκάδες πολιτικούς των κομμάτων εξουσίας που θα έπρεπε να λογοδοτήσουν για εγκληματική αμέλεια μέχρι χρηματισμό, παράνομο πλουτισμό και κατάχρηση εξουσίας οι πολίτες θα είχαν ίσως πειστεί οτι έγινε κάποια κάθαρση και ίσως ξαναψήφιζαν ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ. Δυστυχώς "και την πίτα ολόκληρη και τον υπουργό χορτάτο" δεν γίνεται.
Οι ψηφοφόροι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξουν γνώμη.
Κύριε διευθυντά της εφημερίδος δεν έχετε άλλη επιλογή απο το να προσπαθήσετε να πείσετε για την Ευρωπαϊκή πορεία της χώρας και την εφαρμογή του μνημονίου τούς κυρίους Τσίπρα, Καμμένο, Κουβέλη και την κυρία Παπαρήγα.
Καλή επιτυχία σας εύχομαι.
Σχολίασε ο/η Επ. Κυριακόπουλος | 13:14:36, Μάρτιος 16th, 2012
------
Το να διαφημίζετε τις εκλογές δεν πετυχαίνετε τίποτα άλλο από την εμπέδωση του πολιτικού συστήματος που διέπεται από τον απόλυτο παραλογισμό. Συνεπώς επιδιώκεται η κυριαρχία των ισχυόντων πολιτικών – δολοφόνων για τα προσεχή χρόνια. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν υπάρχει κανένα μάθημα, κανένα ήθος, καμία ταυτότητα. Μάλλον υπάρχει ακόμα απόσταση για να διανύσουμε εωσότου φτάσουμε στον πάτο. Τον Πόθο των παιδιών μας και των επόμενων γενεών τον φονεύουμε με την πιο μεγάλη λαχτάρα. Δυστυχώς αυτοί είμαστε.
Σχολίασε ο/η Ξενοφών | 13:13:40, Μάρτιος 16th, 2012
------
Πολύ σωστά.Αντί λοιπόν εσείς οι δημοσιογράφοι να λιβανίζετε τα ίδια και τα ίδια κόμματα και να ελπίζετε πως θ'αλλάξουν μυαλά,ψάξτε να βρήτε και να αναδείξετε νέα κόμματα με νέα πρόσωπα...
Σχολίασε ο/η Hastaroth | 13:10:56, Μάρτιος 16th, 2012
------
Απίστευτος συλλογισμός!
Προτείνετε "η δικαιολογημένη οργή" να μετατραπεί σε "περισυλλογή και ευθύνη", η οποία θα επαναφέρει τα "μεγάλα κόμματα" στην εξουσία με την οποία προκάλεσαν "τη δικαιολογημένη οργή"!
Φαίνεται ότι ο φόβος της Ανατροπής είναι τόσο μεγάλος που παραλύει ακόμη και την απλή λογική...
Σχολίασε ο/η ΘΝΣ | 13:07:48, Μάρτιος 16th, 2012
------
Eίναι αυτοκτονικό να ζητάς σωτηρία από γιατρό που από περίστατικό σε μετέτρεψε σε ετοιμοθάνατο. Σε τι έχουν αλλάξει οι πολιτικοί; Στο να συγκαλύπτουν τον εαυτό τους; Στο να κυνηγούν τους έντιμους και να καλύπτουν τους απατεώνες;
Με νομικό σύστημα που εξασφαλίζει το απυρόβλητό τους;
Η υπερψήφισή τους, παρουσιαζόμενη ως ανάγκη, αποτελή δικαίωση ρυπαρών πολιτικών πρακτικών μεπου ασκήθηκαν επί δεκαετίες.
Ξανά λευκή επιταγή, για να καταφύγουμε στη διεθνή τοκογλυφία και τη καταλήστευση των απλών νοικοκυριών, και τω κοινωνικών ταμείων;
Τι είδους πλειοψηφία μπορεί να επιτευχθεί; Μόνο βουλευτική με τα τρικ του εκλογικού συστήματος. Πχ. με 30% αποχή, το 40% που δίνει σε ένα κόμμα αυτοδυναμία, εκπροσωπεί το 28% του εκλογικού σώματος και το πάνω από 50% των βουλευτών
Σχολίασε ο/η ASTOR | 13:07:31, Μάρτιος 16th, 2012
------
" ... Η μεγάλη πλειονότητα των πολιτών δηλώνει, πάντως, ότι θα ψηφίσει για να τιμωρήσει τους πολιτικούς. Είναι λογικό και θεμιτό, ειδικά όταν τα κόμματα εξουσίας δεν καταφέρνουν να επιδείξουν νέο πολιτικό προσωπικό, νέες αντιλήψεις και συγκεκριμένα προγράμματα. Η στιγμή της κάλπης, όμως, πρέπει να είναι στιγμή περισυλλογής και ευθύνης,..." !!!!!!!
Pos tolmate na grafete paromeia ektromata??!!
Diladi mono i psifos sta dyo megala komata deixnei "perisilogi" kai "euthini" ?? ntropi! Meta apo ola afta pou pernaei i xora kai pou pername oi Ellines..akoma kai tora yparxoun anthropoi pou xreisimopoioun afton ton xylino kai xeperasmeno logo?!!
Etsi tha allaksoume ti xora? Proskolimenoi sto skouriasmeno parelthon tis ntropis? Gia "stigmes perisilogis kai euthinis" milousan proeklogika oloi aftoi pou meta katalimenontan tin xora! Ftanei pia !!
Akrivos epeidi exoume megali euthini kai to xeroume tha psifisoume gia na dioxoume ti SAPILA apo ti Vouli! Den masame alloooooo!
xx
Yanis
Σχολίασε ο/η Yanis Mouratidis | 12:19:31, Μάρτιος 16th, 2012
------
Πάλι θα αντιμετωπίσουμε διλήματα!! Φιλοευρωπαική η νέα κυβέρνηση ναι! με αρκετή δύναμη διαπραγμάτευσης ναι!Αλλά τα μεγάλα κόμματα τι εικόνα παρουσιάζουν? Ας υπάρξει μιά δυνατή καθαρή ουσιαστική δέσμευση από μέρους τους για αλλαγές στην κοινοβουλευτική και κυβερνητική λειτουργία.Π.Χ. ασυμβίβαστο υπουργού - βουλευτού μείωση βουλευτών υποχρεωτική διαφάνεια και αμείλικτη πάταξη φαινομένων διαφθοράς. Μέχρι τώρα δεν άκουσα τίποτε. Και μία σκέτη μίζερη αναιμική συγνώμη δεν αρκεί.Το μόνο που φαίνεται να τους ενδιαφέρει είναι την μεν ΝΔ να πάρει την εξουσία για την εξουσία το δε ΠΑΣΟΚ να πετύχει αποτελέσματα τέτοια ώστε να μπορεί,ίσως, να συμμετάσχει στην εξουσία.Μα είναι εντυπωσιακό!!!!ο κόσμος υποφέρει καθημερινά και αυτοί στον γυάλινο κόσμο τους!!!Τι ευθύνη μπορεί ο κόσμος να επιδείξει την ώρα των εκλογών όταν μπροστά του βλέπει την ίδια οδυνηρά αφερέγγυα διεφθαρμένη κατάσταση πραγμάτων??
Σχολίασε ο/η Ευθυμίου Ιωάννης | 11:44:41, Μάρτιος 16th, 2012
------
Μαύρο στο αποτυχημένο μνημόνιο της καταστροφής και σε αυτούς που το υποστηρίζουν.
Η στιγμή της κάλπης θα είναι η στιγμή της βεντούζας που περιμέναμε πως και πως εδώ και 2 χρόνια.
Η συγκυβέρνηση των κλεφτών και των ναι-ναικων φτάνει στο τέλος της..
Σχολίασε ο/η Γιώργος Κυψέλη | 11:35:37, Μάρτιος 16th, 2012
------
συγκινητική η συστηματική προσπάθεια της "Κ" να μας πείσει να ψηφίσουμε πασοκ και νδ, δηλαδή ακριβώς τα δύο κόμματα που κατέστρεψαν τη χώρα. Συγκινητική η προσπάθειά της να μας πείσει ότι "αποτελεσματική κυβέρνηση" μπορεί να προκύψει μόνο από τα κόμματα του μνημονίου, όταν γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά πως αυτή η "αποτελεσματική κυβέρνησή" τους ήταν η αιτία που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Συγκινητική και η προσπάθειά της να μας πείσει για τα "καλά" του δικομματισμού και της ισχυρής διακυβέρνησης, που είχαμε τα τελευταία 40 χρόνια, αλλά που αντί να ωφελήσουν τον τόπο τον έβλαψαν. Συγκινητική η προσπάθειά της να μας πείσει ότι αυτή την φορά η επομενη "ισχυρή διακυβέρνηση" (που, συμφωνα με την Κ, θα πρέπει να είναι είτε πασοκ, είτε νδ, είτε και οι δύο με παπαδήμο) θα διαπραγματευθεί με τους εταίρους μας...λες και δεν έχουμε κρίση για να διαπιστώσουμε μόνοι μας πόσο "σθεναρά" διαπραγματεύθηκαν οι γιωργάκης, μπενύτο, παπαδήμος και σία. Και εύλογα ερωτηματικά προκαλεί η προτροπή της να δώσουμε "άλλη μια τελευταία ευκαιρία" σε εκείνους ακριβώς που δεν την δικαιούνται...
Σχολίασε ο/η alex | 11:31:04, Μάρτιος 16th, 2012
------
Καταλάβαμε πως εννοείς τις εκλογές κοντυλοφόρε. Πρώτη φορά, μετά την μεταπολίτευση, ακούω τον όρο: Εκλογές με ζητούμενο αποτέλεσμα. Δηλαδή όσο δεν είναι ζητούμενο το αποτέλεσμα θα πηγαίνουμε σε αναβολές ε? Και θα λέμε πόσο καλός είναι ο Παπαδήμος ας μείνει κι άλλο μπας και ξεχάσουνε...
Αμ δεν ξεχνάμε παλληκάρι μου. Δεν ξεχνιούνται τέτοια πράγματα...
Υ.Γ Θα γράψω και 4ο μνμα όσο δεν δημοσιεύονται!
Σχολίασε ο/η Almaviva | 19:58:28, Μάρτιος 16th, 2012
------
Για ποιες περικοπες σπαταλης μειλατε?
το 1.000.000+ οι ανεργοι ειναι περικοπες σπαταλης?
οι αποροι που στεκουν στην ουρα για ενα πιατο φαι ειναι περικοπες σπαταλης?
τα μαγαζια που βαζουν λουκετο το ενα πισω απο το αλλο η οι νεοι που φευγουν για μια καλυτερη τυχη ειναι περικοπες σπαταλης?
Και γιατι πρεπει μια κυβερνηση να ειναι φιλοευρωπαικη? μηπως για να βαλλουν στο λαο και αλλο χαρατσι?
δεν βαρεθηκατε να σκυβετε το κεφαλι? που ειναι ο Ελληνισμος σας?
Οσο για εκλογες να βρουμε ανθρωπους με τσαγανο που να λενε την αληθεια και να ειναι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ για να τους ψηφηση ο κοσμος!!
Σχολίασε ο/η Ιωαννης Γεωργας | 19:05:05, Μάρτιος 16th, 2012
------
Εχετε δίκιο που είστε οργισμένοι όμως..... πρέπεινα μην είστε
Εχετε δίκιο που δεν έχετε να φάτε όμως.... πρεπει να μην τρωτε
Εχετε δίκιο που θέλετε να μηνμας ξαναψηφίσετε όμως... πρέπει να μας ξαναψηφίσετε
γιατί
Ετσι κι άλλιώς θα ξαναβγούμε και αν συνεχίσετε να είστε οργισμένοι απλά μετά θα σας βασανίσουμε περισσότερο.
Σχολίασε ο/η ΞΕΝΟΦΩΝ ΙΣΑΡΗΣ | 19:02:20, Μάρτιος 16th, 2012
------
Το νοημα αυτων των εκλογων ειναι να συσπειπωθουν ολεσ οι αντιμνημονιακεσ δυναμεις και να εκφραστουν με κοινο ψηφοδελτιο. Ο λαος απαιτει να τιμωρηθουν ολοι οι υπευθυνοι που μας εφεραν σε αυτην την καταντια. Αυτοι που μας εφεραν εδω οχι μονο δεν θελουμε ναμας σωσουν αλλα να τιμωρηθουν και να πανε φυλακη.
Σχολίασε ο/η karatzis georgios | 18:31:53, Μάρτιος 16th, 2012
------
Ειναι υποτιμητικό να προσπαθειτε να χειραγωγησετε τους αναγνωστες σας. Καλο θα ειναι να μην υπαρχουν μαγαζια με την ταμπελα "κόμματα εξουσιας". Η εξουσια τους μας έφτασε στον πατο αλλά εσεις εκει, να τους ξαναβαλουμε στα παλια τους λημέρια, μια και το ξερουν καλά το θεμα.
Οχι κύριε ! Αρκετα μας παραπλανήσατε. Πριν λίγους μήνες φωνάζατε στον Σαμαρα και τους άλλους να συνυπογραψουν την τελική μας καταδίκη, μετα τον χαρακτηρίζατε κωλοτουμπα κλπ. Βεβαιως θα προτιμούσατε να ειναι το ΠΑΣΟΚ πρωτο κόμμα μιας και ο Βενιζελος ηδη άρχισε να πλειοδοτει σε παροχες οπως συνταξεις λέει στα +700. Γιατι τότε τις μειώνει ? Σιγουρα για τα ΜΜΕ θα δώσει κατι παραπανω για να έχει την στηριξη τους. Σαν "παραμορφωμενο" άτομο , μια και πηρε ντοκτορα στα 23 (!!!) στο συνταγματικό δικαιο, τουλάχιστον ειχε την υποχρεωση να διαφυλαττει το συνταγμα αντι να καταστρατηγεί καθε αρθρο του και να το κατανταει κουρελόχαρτο. Ενα άτομο με αρχηγικές τασεις για προσωπικο οφελος και μόνον. Δεκαρακι δεν δίνει για τους Ελληνες και τα δεινα τους. Δηλωνει οτι ειναι στρατιωτης της παραταξης !! Αυτο και μόνο μου λεει πολλα μια και δεν ειναι στρατιωτης του συνολου των Ελληνων. Για πια δημοκρατια μιλαει οταν ειναι μοναδικός υποψηφιος. Ουδεμια φυσικά συμπαθεια η εκτιμηση ειχα και στους υπολοιπους υποψηφιους αλλά εγω την δημοκρατια την εννοω διαφορετικά και οχι με κληρονομικό δικαιωμα θεσης .
Λυπαμαι αλλα ουτε ο Σαμαρας, ουτε ο Βενιζελος επιθυμω να με εκπροσωπουν, να κρατουν το τιμόνι. Αυτοι, και κυριως το ΠΑΣΟΚ με την βοηθεια των συνδικατων τους μας ριξανε στα βραχια, μας ταπεινωσαν σαν εθνος, σαν άτομα, σαν επαγγελματιες. Δημιουργησαν ενα κρατικό στρατο που ξεκοκκαλισε ο,τι ειχε και δεν ειχε αυτος ο τοπος. Οποια πετρα και να σηκώσεις ανα την επικρατεια θα βρης δικους τους "στρατιωτες", ξεφτερια στην τεχνη της αρπαχτης.
Μας πιπιλίζουν καθε λεπτο το μυαλό με την λεξη αναπτυξη. Αναπτυξη δεν προκειται να δη ο τοπος αν δεν πιαση στην κυριολεξια πατο ο καθε ενας απο μας, αν δεν δεχτη να δουλευει με μισθους κίνας δηλαδη 100-200 ευρω το μηνα και να λεει και ευχαριστω.
Κανενας μας δεν θέλει αναρχια αλλα και η συνεχιση του ιδιου εργου δεν βγαζει πουθενα.
Σχολίασε ο/η ANTHONY | 20:19:22, Μάρτιος 16th, 2012
------
Δεν έχω καμία αμφιβολία οτι ο Ελληνικός Λαος θα βρισκεται σε στιγμή "περισυλλογής και ευθύνης" οταν καταψηφίζει τα κόμματα των συνεργατών.
Η διαχειριση του φοβου δεν έχει αποτελεσματα στον απεγνωσμένο.
Σχολίασε ο/η Ελληνας πολίτης | 05:59:36, Μάρτιος 17th, 2012
------
Η "οργή" του άρθρου σε αντίθεση με την παγιωμένη αγανάκτηση, την παγιωμένη απελπισία και τον συνεχή εκνευρισμό, επιχειρεί να καταστήσει σε στιγμιαίο το διαρκές. Την έχουμε ζήσει και στο παρελθόν αυτή την πλαστογραφία. Τότε πέρασε. Ο αρθρογράφος μάς προτείνει το δις εξαμαρτείν. Μας προτείνει να γίνουμε (ή να παραμείνουμε) ηλίθιοι.
Σχολίασε ο/η κώστας | 04:22:28, Μάρτιος 17th, 2012
------
Εγώ είμαι ΥΠΕΡ της χρεοκοπίας γιαυτό ψηφίζω αυτούς που μας χρεοκόπησαν δηλ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
Σχολίασε ο/η ΤΝΤ | 01:16:47, Μάρτιος 17th, 2012
------
ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ,ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ,ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ
Σχολίασε ο/η ΤΑΚΗΣ | 00:56:14, Μάρτιος 17th, 2012
------
Μου κάνει εντύπωση το ότι ακόμα και τώρα στηρίζετε, έστω και διακριτικά, τα δύο "κόμματα εξουσίας".
Ένα μεγάλο ποσοστό στελεχών τους (υπουργοί και παρατρεχάμενοι) είναι οικονομικοί εγκληματίες και θα έπρεπε να περάσουν την υπόλοιπη ζωή τους στη φυλακή. Τα δύο αυτά κόμματα εξέθρεψαν το πελατιακό σύστημα, εκμεταλεύθηκαν και διέφθηραν το λαό, καταλήστεψαν και διέλυσαν το κράτος, καλλιέργησαν την ανομία και την ασυδοσία (για δικό τους όφελος), και έσειραν έναν ολόκληρο λαό αλυσσοδέσμιο στην απελπισία, στην εξαθλίωση και στον εξευτελισμό. Εάν δε σας φτάνουν αυτά για να τους στείλουμε σπίτι τους, τότε τι άλλο πρέπει να τους επιτρέψουμε να κάνουν; ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είχαν μέχρι σήμερα υπερβολικά πολλές ευκαιρίες για να αποδείξουν ότι πονάνε έστω και λίγο αυτό τον τόπο. Ε, λοιπόν, ως εδώ! Προτιμώ να καώ στην πυρά παρά να ξαναψηφίσω αυτούς τους προδότες!
Σχολίασε ο/η ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΡΕΦΥΛΑΚΗΣ | 00:41:58, Μάρτιος 17th, 2012
------
Κύριοι.
Είμαι 64 χρόνων. Ψηφίζω ανελλιπώς από την ενηλικίωσή μου. Εκτός βέβαια από τις περιόδους ανωμαλίας και εκτροπής. Αυτή τη φορά, αν και θα έχουμε "εκλογές" σε θεωρητικά κοινοβουλευτικό σύστημα και εφόσον δεν έχω άλλο τρόπο θα πράξω το εξής:
Θα πάρω όλα τα ψηφοδέλτια των σημερινών κομμάτων της Βουλής.
Τα υπόλοιπα θα τα πετάξω στα σκουπίδια.
Τα ψηφοδέλτια που δεν θα πετάξω, επαναλαμβάνω αυτά που εκπροσωπούνται σήμερα στην Α-Βουλη θα τα σκίσω σε πολλά μικρά κομματάκια και θα τα βάλω στο φάκελο, τον οποίον θα κλείσω και στη συνέχεια θα ρίξω στην κάλπη. Θα έχω πράαξει έτσι το καθήκον μου, επιδεικνύοντας την πλήρη απαξία μου προς το πολιτικό προσωπικό της χώρας που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θαωρώ υπέυθυνο για το κατάντημα χώρας, κοινωνίας, οικονομιας. Σας ευχαριστώ.
Σχολίασε ο/η Σπυρίδων Καπής | 23:57:03, Μάρτιος 16th, 2012
------
Δεν τιθεται θεμα εκδικησης, αστεια πραγματα, παραμυθιαζετε τους αναγνωστες. Υπαρχει σοβαροτερος λογος για τον οποιο ΔΕΝ πρεπει να ψηφιστουν τα ΄μεγαλα΄ κομματα. Αν εστω και ενα απο τα κυβερνητικα κομματα ψηφιστει αυτο θα λειτουργησει σαν κολυμβηθρα του Σιλωαμ για ΟΛΟΥΣ, απο Παπανδρεου, Παγκαλο, Παπα(τζη)κωνσταντινου εως Σαμαρα, Καρατζαφυρερ κλπ. Ολοι (και πρωτη η παρουσα εφημεριδα, θυμηθειτε το) θα το ερμηνευσουν σαν συγχωροχαρτι ΄ο γεγονεν γεγονεν΄ και παμε γι αλλα. Αυτο προτεινει ο συντακτης του αρθρου συγκαλυμενα (εγω τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω). Και δωστου παλι κοροιδιες σαν και πρωτα.
Ειναι θεμα λοιπον ταξης, οχι ηθικης αλλα πολιτικης να τιμωρηθουν οι υπευθυνοι για την καταντια της χωρας. Ειναι θεμα προστασιας θεσμων να πληρωσουν πολιτικα αυτοι που οδηγησαν τη χωρα στην καταστροφη. Και ο μονος τροπος που μπορει αυτο να γινει μεσα στα δημοκρατικα πλαισια ειναι το εκλογικο μαυρισμα. Τελεια και παυλα.
Αλλιως απλως θα επιβεβαιωσουμε αυτους που πιστευουν οτι ειμαστε μια χωρα διεφθαρμενη αφου ξαναεκλεγουμε τους ιδιους διεφθαρμενους πολιτικους.
Σχολίασε ο/η LCK | 23:49:45, Μάρτιος 16th, 2012
------
Αφου δεν εχετε καταλαβει , οτι, το τελος του δικομματισμου εχει τελειωσει, εσεις σαν νεος Σωτηρ προσπαθειτε την νεκρανασταση των . Αδικα, ανοφελα, αναποτελεσματικα, ακαιρα, προσχηματικα θεωρητικα, ασυστολα, ανερυθριαστα, τι αλλο να γραψω, εθελοτυφλουντες, καθοδηγουμενοι, χειραγωγημενοι, προτηνετε λυσεις που στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν. Πιστευα, δυστηχως, οτι καπου στα ΜΜΕ, ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΥΘΥΚΡΙΣΙΑ, αμερολυψια, υπευθυνοτητα, αλλα δυστηχως εξεγελασθηκα. Ζωντας πανω απο μισο αιωνα εκτος Ελλαδος, εχω αλλην νοοτροπια. Αυτα τα ολιγα, να μην καταχρομαι και την ανεκτικοτητα σας
Σχολίασε ο/η Marconis | 13:32:41, Μάρτιος 17th, 2012
------
Δεν καταλαβαίνω γιατί σώνει και καλά ΠΡΕΠΕΙ να προκύψει μια φιλοευρωπαϊκή κυβέρνηση, ειδικά όταν οι φιλοευρωπαϊκές κυβερνήσεις τόσων χρόνων είναι αυτές που έφεραν τη χώρα στο χάλι που είναι σήμερα: δήθεν γλιτώσαμε τη χρεωκοπία.Δεν κάνετε μια βόλτα στις μεγάλες πόλεις να μετρήσετε ανθρώπινα δράματα;
Αυτος όμως δεν είναι ο μόνος λόγος που πρέπει να ξεκολλήσουμε από το "Ανήκουμε στη Δύση".
Η ΕΕ πνέει τα λοίσθια εξαιτίας της κατάρρευσης της ψεύτικης αλληλεγγύης που είχε βασιστεί μόνο στην προσωρινή ευημερία όλων των ενδιαφερομένων.
Όταν, τέλος, η ΕΕ την οποία μάθαμε να βλέπουμε σαν μονόδρομο, είναι υπεύθυνη για τη μεγαλύτερη ταπείνωση που δέχτηκε ποτέ ευρωπαϊκή χώρα μεταπολεμικά, το να φύγουμε με οποιοδήποτε τίμημα δεν είναι άσχημη λύση. Τα πράγματα πάνε τόσο άσχημα που όπως και να 'χει θα πεινάμε για χρόνια. Τουλάχιστον ας πεινάμε με αξιοπρέπεια...
Το να δηλώνετε, λοιπόν, πως "Το ζητούμενο από τις κάλπες θα είναι μια φιλοευρωπαϊκή πλειοψηφία..." σαν να είναι δεδομένο πως αυτό θέλει όλος ο κόσμος είναι προκλητικό δείγμα του πόσο εύκολα κατευθυνόμενους μα θεωρείτε.
Σχολίασε ο/η Ηλέκτρα | 11:24:57, Μάρτιος 17th, 2012
------
Δεν μπορεί όταν η Ελλάδα έχει γίνει ο περίγελος και παράδειγμα προς αποφυγή για όλο τον πλανήτη, εμείς να ξαναψηφίσουμε ένα από τα δύο κόμματα που μας κυβέρνησαν τα τελευταία 40 χρόνια, ελπίζοντας ότι ξαφνικά θα αλλάξουν.
Τα δύο παραδοσιακά κόμματα απέδειξαν ότι δεν μπορούν να αλλάξουν. Ακόμα και τα τελευταία 2 χρόνια όταν η Ελλάδα κρεμόταν στο χείλος του γκρεμού, και το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, και κυρίως η ΝΔ στην αντιπολίτευση, απέδειξαν ότι παραμένουν βαθιά ανεύθυνα και πελατειακά με έναν λόγο καθαρά λαϊκίστικο και μικροκομματικό. Και τώρα ακόμα, αν τους ένοιαζε έστω και λίγο το καλό του τόπου δεν θα βιάζονταν να κάνουν εκλογές. Έχουν σαπίσει ανεπανόρθωτα και τα δύο. Δεν θα αλλάξει ο τόπος αν οι Έλληνες δεν αρχίσουν να δείχνουν την υπευθυνότητα και την συνέπεια που λείπει και από τα δύο άχρηστα κόμματα. Στον κάλαθο των αχρήστων αυτά τα δύο λοιπόν.
Το ΚΚΕ και το Σύριζα είναι εκτός πραγματικότητας, και θα ήταν γραφικά αν δεν είχαμε την παρούσα συγκυρία όπου μπορούν να βλάψουν. Οι φαντασιόπληκτοι που τα ψηφίζουν παραδοσιακά πιθανά θα το ξανακάνουν. Εδώ δεν χωράει λογική.
Όσο για τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας υπάρχουν φιλοευρωπαϊκά κόμματα όπως η Δημοκρατική Συμμαχία, η Δράση, και η Δημιουργία Ξανά.
Σχολίασε ο/η Διανέλος Γ. Γεωργούδης | 10:51:28, Μάρτιος 17th, 2012
------
ISOS THN EPOMENH TON EKLOGON NA EXOYME MIA MEGALH EKPLHKSH ME TO KOYBELH NA SYGKENTRONH ANO TOY 20 TOIS EKATO ENO O SAMARAS AN SYGKENTROSH 25 TOIS EKATO THA EINAI THAYMA, ENO TO PASOK ENA 15 THA TO PARH , PANTOS THA BGOYN NEA MIKRA KOMATA STH EPIFANEIA POY KANEIS DEN PISTEYE OTI THA EMPENAN STH BOYLH. OSO GIA TO KKE ME TH OPISTODROMIKH THESH DEN THA PERASH TO 10 TOIS EKATO, H ELLADA DEN GYRIZH TO 1920.
Σχολίασε ο/η andreas | 10:48:44, Μάρτιος 17th, 2012
------
Έχουμε πτωχεύσει ήδη κύριε!!Φαίνεται ότι στο γυάλινο κλουβί που ζείτε δεν έχει γίνει αντιληπτό. Όταν τα χρήματα του μισθού σου δεν φτάνουν, και πρέπει να επιλέξεις εάν θα πληρώσεις τα χαράτσια ή θα γεμίσεις το ψυγείο σου για να έχεις να φας δεν είναι αυτό η απόλυτη εξαθλίωση,τότε τι είναι?
Δεν πείθεται κανέναν πλέον!!Λέτε να ψηφίσουμε φιλοευρωπαϊκά κόμματα για να διαπραγματευτούν με την τρόικα.Μα ποιόν κοροϊδεύεται ,για ποια διαπραγμάτευση μιλάτε ?Για το αν θα πάνε τους μισθούς μας από τα 490 καθαρά στα 300 ευρώ.Και μιλάτε και συνεχώς για ανάπτυξη?Την ανάπτυξη των 300 ευρώ δεν την θέλουμε κύριε,εξυπηρετεί άλλους. Η μόνη ανάπτυξη που υπάρχει είναι η ανάπτυξη σε πορνεία, σε εγκληματικότητα και σε επαιτεία πλέον.
Οποίος και να βγει από αυτούς που εννοείται θα είναι ένας προσκυνημένος.Καλύτερα μόνο πτωχευμένος (που είμαι έτσι και αλλιώς) παρά και πτωχευμένος και προσκυνημένος.
Το αποτέλεσμα των εκλογών θα είναι έκπληξη .Το ξέρετε ήδη αλλά το κρύβεται και προσπαθείτε να επηρεάζεται τον λαό τρομοκρατώντας τον. ΞΥΠΝΆΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΘΙΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ ΚΆΠΟΤΕ.
Σχολίασε ο/η batzelas | 10:24:23, Μάρτιος 17th, 2012
------
Παντελώς ανεδαφική η τοποθέτησή σας. Δηλαδή μόνο τα 2 κόμματα εξουσίας μπορούν να διαχειριστούν τη χώρα; Η εμπειρία έδειξε μάλλον το αντίθετο. Η δε "επιτυχία" της κυβέρνησης Παπαδήμου μπορεί να αναζητηθεί στις συνέπειες αλλά και στην προοπτική των επόμενων μηνών. Βλέπετε διέξοδο στο τούνελ; Πείτε μου και μένα να χαρώ. Επίσης δεν υπάρχει δίλημμα "ευρωπαϊστών" και "αντιευρωπαϊστών". Αυτά τα λένε οι εξουσιάζοντες για να εξουσιάσουν ξανά. Θέλουμε να φύγουμε από δω. Με αυτό το πλήρωμα το πλοίο μπατάρει. Θέλουμε ανανέωση πολιτική. Χωρίς αυτήν θα πνιγούμε με ή χωρίς τις ευλογίες της Ευρώπης.
Σχολίασε ο/η Αριστοτέλης Παπαγεωργίου | 10:09:39, Μάρτιος 17th, 2012
------
Όταν λέτε "ανάγκη να κυβερνηθεί αποτελεσματικά" εννοείτε ασφαλώς ότι πρέπει να εξαθλιωθεί ακόμα περισσότερο ο λαός, για να αυξάνονται τα κέρδη του κεφαλαίου το οποίο υπηρετούν πιστά τα κόμματα εξουσίας. Και μιλάτε και για "εθνική συνεννόηση".
Ε όχι ! δε συναινούμε και αντιστεκόμαστε ! Και δεν ψηφίζουμε για να εκδικηθούμε κάποιον - ο κυνισμός δεν αλλάζει κάτι - αλλά για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας και να ζούμε ανθρώπινα.
Όσον αφορά τις "νέες αντιλήψεις και συγκεκριμένα προγράμματα" ισχύει η παροιμία "άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς" Ποιους στόχους θα εξυπηρετούν άραγε, αυτές οι νέες αντιλήψεις και τα προγράμματα ; Τους ίδιους όπως και πρώτα !
Η στιγμή "περισυλλογής και ευθύνης", στην οποία αναφέρεστε σημαίνει να ξεφύγουμε από τα τεχνητά διλήμματα και τα σοφίσματα και να απορρίψουμε αυτούς που μας φόρτωσαν τα βάρη μιας κρίσης που εκείνοι δημιούργησαν.
Σχολίασε ο/η Ελένη Μ. | 08:53:55, Μάρτιος 17th, 2012
φαντάσου, δηλαδή, και να μην είχαμε χρεοκοπήσει τι θα γράφατε
αφού σας ενοχλούν οι επιλογές μας γιατί δεν καταργειτε τις εκλογές να τελειώνουμε
ετσι κι αλλιως γνωρίζετε καλύτερα πιο είναι το καλό μας
γιατί να ξοδευόμαστε
δηλαδή, συμβουλεύετε τους εξαθλιωμένους, τους άνεργους και τους απολυμένους να επιλέξουν του αλήτες, τα λαμόγια και τους προδότες με τα λευκά κολάρα για να μην καταστραφούν
ακόμα δεν καταλάβατε ότι έχουν ήδη καταστραφεί
δεν τους νιάζουν πια οι περισπούδαστες συμβουλές σας
κρατειστε τες για τον εαυτό σας, μπας και σωθείτε μόνοι σας με τα κόμματα εξουσίας
Σχολίασε ο/η nikitas | 17:55:20, Μάρτιος 16th, 2012
------
Κανείς να μην ψηφίσει υποψηφίους που εμπλέκονται στο κατάντημα της χώρας.
Αλλοιώς οι εκλογές θα είναι κοροιδία...
Δηλαδή, τι επιλογές έχει ένας ψηφοφόρος;
Να ψηφίσει πάλι τους ίδιους... μια και δεν υπάρχουν άλλοι εύκαιροι!
Οι άνθρωποι που διοίκησαν την χώρα (εδώ συμπεριλαμβάνω και τα κόμματα της αντιπολίτευσης), υπήρξαν κάκιστοι επαγγελματίες (για να μην πω τίποτα βαρύτερο)... Σε μια δίκαιη κοινωνία θα έπρεπε να δικαστούν και να πάνε φυλακή.
Θα είναι συνεπώς έγκλημα εάν έστω και ένας απο αυτούς ξαναβρεθεί στα βουλευτικά έδρανα μετά τις εκλογές.
Σχολίασε ο/η Sotirios D Kotsopoulos | 17:51:34, Μάρτιος 16th, 2012
------
Η πιο απλά, ψηφίστε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και μαυρίστε την αριστερά. Μετά λοιπόν από την εθνική καταστροφή μας ζητάτε να εμπιστευθούμε και πάλι τους καταστροφείς μας. Ομως δεν είναι τυχαίο το άρθρο σας. Εντάσσεται στο γενικότερο πνεύμα των ΜΜΕ εγχωρίων και ευρωπαϊκών που συναισθανόμενα την άνοδο της αριστεράς, προσπαθεί ξαφνικά να ωραιοποιήσει καταστάσεις και να μας παρουσιάσει ως σωτήρες μας τους δολοφόνους των ονείρων μας. Δυστυχώς τα όσα γράφετε καταδεικνύουν το πόσο ζώα θεωρείτε τους αναγνώστες σας...
Σχολίασε ο/η mindomino | 15:34:40, Μάρτιος 16th, 2012
------
Υπό ομαλές συνθήκες έχετε δίκιο. Στις παρούσες εξαιρετικά ανώμαλες συνθήκες ωστόσο χάνεται τα λόγια σας. Διότι πρώτα έρχεται η εκδίκηση κι έπειτα η εκτόνωση . Αλλά βλέπεις όταν οι ένοχοι πουλάνε μόνο σωτηρία καταντάνε εξαιρετικά προκλητικοί . Δεν έφταιξαν αυτοί αλλά οι άλλοι. Βρίστε την Αριστερά , αυτή φταίει για όλα , εμείς δεν φταίξαμε , είμαστε η ελπίδα του αύριο !
Είναι ώρα όχι μόνο για τον κόσμο αλλά και για τους πολιτκούς να δείξουν περισυλλογή. Αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να μας πείθουν ότι το ψάρι όντως βρωμάει απ το κεφάλι.
Απευθύνεστε σε λάθος κατεύθυνση , να τα πείτε στους πολιτικούς αυτά οι οποίοι ....δεκάρα δεν θα δώσουν ! Εξ ού και θα επέλθει η εκδίκηση .
Κρατείστε αυτό που σας λέω , σαν βοήθεια εξήγησης των αποτελεσμάτων των επερχομένων εκλογών.
Σχολίασε ο/η Γιάννης Μ | 17:44:59, Μάρτιος 16th, 2012
------
ο αρθρογράφος, ουσιαστικά μας λέγει το εξής....Τώρα, στις δημοσκοπήσεις, βγάλτε την αγανάκτησι σας, όμως στην κάλπη να ψηφίσετε τα κόμματα του Μνημονίου, γιατί αυτό που διακυβεύεται, είναι ο Ευρωπαϊκός προσανατολισμός της Ελλάδος.
Κύριε αρθρογράφε, μας λέτε δηλαδή, να ψηφίσουμε την πτώχευσι μας, για να μη πτωχεύσουν οι άρχουσες τάξεις της Ελλάδος.
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΠΤΩΧΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΛΑΟΣ, ΔΙΑΣΩΖΩΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ.
ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ....ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΟΧΙ, ΤΟ 1940, ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ, ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
Θα ψηφίσουμε, έχοντας σαν κριτήριο, την εξαθλίωσι της ζωής μας, όπως την μαγείρεψαν οι μνημονιακοί πολιτικοί, και έχοντας σαν κριτήριο το μέλλον των παιδιών μας.
Ήδη βγήκε ο Προβόπουλος, και είπε, ότι υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις, ότι υπήρχε και άλλη δυνατότης για την χώρα μας.
ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΜΑΣ ΛΕΤΕ, ΌΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ.
ΥΠΑΡΧΕΙ....ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ, είτε Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ, που δεν είναι καταστροφική, όπως πάτε να μας παραμυθιάσετε, είτε, Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ.
Σχολίασε ο/η ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ | 15:48:00, Μάρτιος 16th, 2012
------
Αν ο ελληνικός λαός ψηφίσει και πάλι τα υπάρχοντα κόμματα (τα μέχρι τώρα κυβερνητικά αλλά και τα μη κυβερνητικά) με λίγο ή πολύ τα ίδια πρόσωπα, τότε είναι άξιος της τύχης του. Αφού μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανιστεί ένα κόμμα, με νέες ιδέες και με συγκεκριμένες προγραμματικές προτάσεις διεξόδου από τη σημερινή κρίση, είναι αναγκαία η ψήφος να σημαίνει απαξίωση όλων των κομμάτων και προσώπων που τα εκπροσωπούν. Και αυτό σημαίνει όχι αποχή από τις εκλογές αλλά λευκή ψήφος, που σημαίνει δεν μας κάνει κανείς από σας.
Σχολίασε ο/η Σπύρος Παρασκευόπουλος, | 15:17:09, Μάρτιος 16th, 2012
------
Θα σας βάλω σε κόπο τώρα, αλλά, αν σας είναι εύκολο, σταυρώστε μας το Σωστό ψηφοδέλτιο! Εμείς, άνθρωποι αγράμματοι και παρορμητικοί, μπορεί να κάνουμε καμιά ''πατάτα'', να ψηφίσουμε ό,τι να ΄ναι, με αποτέλεσμα τα κόμματα ευθύνης να μην μπορέσουν να σχηματίσουν κυβέρνηση, να μείνει ημιτελές το αναγεννητικό έργο τους, και ύστερα να χτυπάμε όλοι μαζί το κεφάλι μας.
Σας παρακαλώ, λοιπόν, σώστε μας από τον εαυτό μας! Σταυρώστε μας το Σωστό ψηφοδέλτιο! Πολύ θα μας υποχρεώσετε!
Σχολίασε ο/η ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. | 15:13:46, Μάρτιος 16th, 2012
------
Όσο και να προσπαθείτε κύριοι, να προπαγανδίζετε υπέρ των μνημονιακών κομμάτων, έχετε ήδη καταλάβει, ότι ο λαός, έχει ξυπνήσει....ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ, ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ , ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΑΤΕ......
Η πονηρή διατύπωσις του άρθρου,ΕΙΝΑΙ ότι δήθεν και καλά, ο κόσμος θα ψηφίσει, για να τιμωρήσει τους πολιτικούς, όμως την στιγμή της κάλπης θα πρέπει να ψηφίσει ώριμα και συνετά...
ΟΧΙ.....ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ.
ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΩΡΙΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑ, ΑΚΡΙΒΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
Ποιός σας είπε, ότι το ζητούμενο είναι να υπάρξει κυβέρνησις φιλοευρωπαϊκού προσανατολισμού, και παραμονή στην Ευρωζώνη και στο Ευρω;
ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ, ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ;
ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ, ΌΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ.
Όταν ένας γάμος, γίνεται αβάσταχτος, τότε η μόνη διέξοδος είναι ο χωρισμός.
Όταν η παραμονή της Ελλάδος, στην Ευρωζώνη και στο Ευρώ, γίνεται εφιάλτης για τον λαό μας, τότε η μόνη λύσις, είναι ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩ.
Ήδη πολλοί οικονομολόγοι, ξένοι κυρίως, μας λένε, ότι δεν είναι και καταστροφή η επιστροφή στην Δραχμή...ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩ.
Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΕΡΑΝ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ...ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΣ....ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ-Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ- καθώς και όσοι τα στηρίζουν......
ΛΑΕ, Ή ΤΩΡΑ Ή ΠΟΤΈ.....Ή ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ...Ή ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΙ.....
Σχολίασε ο/η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ | 14:54:22, Μάρτιος 16th, 2012
------
επειδή τα λαμόγια πρέπει να πάνε σπίτια τους μια που η δημοκρατία μας δεν έχει για αυτούς κάποιου άλλου είδους τιμωρία, αφήστε τα ψευτοδιλήμματα που προσπαθείτε να περάσετε στον κόσμο,
''Η στιγμή της κάλπης, όμως, πρέπει να είναι στιγμή περισυλλογής και ευθύνης, η περίοδος πριν από τις εκλογές πάλι είναι η τελευταία ευκαιρία για τα μεγάλα κόμματα να αποδείξουν ότι κάτι αλλάζει στον τρόπο που λειτουργούν.''
μετα απο 30 χρονια καταστροφης της χωρας τωρα θα αποδειξουν τα μεγαλα κοματα (που δεν ειναι πλεον μεγαλα παρτε το χαμπαρι) οτι κατι αλλαζει?
ενταξει φτανει πια με το μαυρο που πατε να το κανετε ασπρο, η εκεινοι η το χαος περασε πια.
Σχολίασε ο/η sakis | 14:40:23, Μάρτιος 16th, 2012
------
Μα γιατί τόση αγωνία για το εάν και πώς θα αλλάξουν τα "μεγάλα κόμματα"; Είναι πασιφανές πλέον ότι πρόκειται για μικρό (Πασοκ) και μεσαίο κόμμα (ΝΔ). Επίσης ουσιαστικά ισχυρίζεστε ότι τα 2 κόμματα δεν πρέπει να τιμωρηθούν εάν αλλάξουν πρόσωπα και ανασυγκροτηθούν. Η γεννεσιουργός αιτία της κρίσης είναι τα κόμματα και ο τρόπος με τον οποίο προσλαμβάνουν, ως οργανισμοί, το ρόλο τους, την εξουσία. Πώς μπορείτε να λέτε ότι πρέπει να σωθεί ο καρκίνος της ελληνικής δημοκρατίας;!!!! Σίγουρα οι πολιτικές περιπέτειες που συνεπάγεται η πολυκομματική βουλή δημιουργούν ανησυχία. Περισσότερη ανησυχία θα δημιουργούσε η μη αποδοκιμασία των δυναστών μας (των κομμάτων δηλαδή).
Σχολίασε ο/η Μανος | 13:46:32, Μάρτιος 16th, 2012
------
"Το ζητούμενο από τις κάλπες θα είναι μια φιλοευρωπαϊκή πλειοψηφία, η οποία θα δώσει τη δύναμη στην επόμενη κυβέρνηση και να διαπραγματευθεί με τους εταίρους μας και να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις και απαραίτητες περικοπές σπατάλης"
Δεν το γράφει το Σύνταγμα αυτό όμως
Επίσης, γνωρίζω ότι έχουμε κυβέρνηση συνεργασίας μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ υπό τον κ. Παπαδήμο. Η κυβέρνηση αυτή έχει ψηφιστεί από την κυβέρνηση που προέκυψε από τις εκλογές του 2009. Επομένως, αυτή η κυβέρνηση μπορεί να παραμείνει έως τον Οκτώβριο του 2013. Εάν ο κ. Σαμαράς (τις φιλοδοξίες του οποίου στηρίζετε με λύσσα μέσω του κειμένου σας) θέλει ντε και καλά να γίνει πρωθυπουργός, τότε να ρισκάρει να αποδοκιμαστεί. Εάν ο κ. Βενιζέλος ήθελε να γίνει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, είναι ώρα και ο ίδιος να αποδοκιμαστεί
Η σημερινή κυβέρνηση είναι φιλοευρωπαϊκή. Η αυριανή είτε θα είναι πιο αδύναμη κοινοβουλευτικά από την υπάρχουσα αλλά στο ίδιο μοτίβο είτε θα είναι κατά του Ευρώ είτε δεν θα προκύψει καν κυβέρνηση. Εάν λοιπόν επιθυμείτε μια κοινοβουλευτική πλειοψηφία σαν τη σημερινή, τότε να ζητήσετε από τον κ. Σαμαρά να αποσύρει την πρότασή του για πρόωρες εκλογές και να διατηρηθεί η υπάρχουσα κατάσταση, απλώς με την απόσυρση όλων των πολιτικών προσώπων από τις υπουργικές θέσεις και την αντικατάστασή των από τεχνοκράτες
Επιπλέον - και επειδή είναι προφανές ότι το πολιτικό σύστημα είναι της πλάκας - θα έπρεπε να επισημαίνετε με σθένος ότι ακόμη και σε αυτές τις δημοσκοπήσεις το παλαιό πολιτικό σύστημα λαβαίνει τρομερά υψηλά νούμερα, ενώ ευθύνεται κατά πολύ μεγάλο βαθμό για τη σημερινή κατάσταση της χώρας. Θα έπρεπε να ζητάτε νέα κόμματα ευθύνης να διαχειρίζονται τα ζητήματα του ελληνικού κράτους και όχι να παρουσιάζετε σαν "υπεύθυνους" τους απατεώνες που εν μέρει δημιούργησαν και εν μέρει διαχειρίστηκαν την κατάσταση για 30 χρόνια
Σχολίασε ο/η Δημήτρης | 13:43:26, Μάρτιος 16th, 2012
------
...ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ...
στις μηχανες αυτων των κομματων που και αυτοδυναμιες τους δωσαμε και ισχυρες κυβερνησεις ειχανε.Ο χρονος τους παρειλθε,οι ευκαιριες τελειωσαν.
Θα βρουμε τον δρομο μας εστω και δυσκολα.
Χωρις ομως αυτους , τους ανηθικους ,τους αναποτελεσματικους.τους επικινδυνους.
...Κι ενω αυτοι σε κλεβουνε
τον κλεφτη να γυρευουνε...
ΣΟΥΡΗΣ
Σχολίασε ο/η τοσουνιδης θοδωρος | 13:38:48, Μάρτιος 16th, 2012
------
΄Ολα θα εξαρτηθούν από τη θέση των κομμάτων στο δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας και στο χρέος αυτής. Ο Λαός περιμένει να ακούσει αλήθειες για το πρόβλημα, πώς φθάσαμε μέχρις εδώ, ποιός τομέας ευθύνεται κυρίως και ποιά λύση προτείνεται.
Τελικά θα σταθμίσει αν είναι διατεθειμένα τα δύο κυρίως κόμματα να κόψουν το γόρδιο δεσμό που τα ενώνει με το πελατειακό σύστημα και θα σταθμίσει αναλόγως.
Αν παρ΄ελπίδα δεν δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, τότε τα περιμένει καταποντισμός.
Ο εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα είναι οργισμένος με την προνομιακή μεταχείριση του δημόσιου τομέα και περιμένει να δεσμευθούν τα κόμματα εξουσίας στις λύσεις που θα δώσουν αν εκλεγούν.
Σχολίασε ο/η Κ. Γαλλής | 13:21:45, Μάρτιος 16th, 2012
------
Οι πολιτικοι δεν κατανοουν το κοσμο και προγραμματιζουν εκλογες.
Αν τον κατανοουσαν, ΔΕΝ θα επιδιωκαν εκλογες.
Αρα οι πολιτικοι δεν εχουν αλλαξει.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΩ ΛΟΙΠΟΝ?
Θελω να δω τι θα λετε την επομενη των εκλογων, οταν ΝΔ+ΠΑΣΟΚ+λοιπες κεντροαριστεροδεξιες δυναμεις ΔΕΝ θα εχουν αυτοδυναμια, και ολα θα εξαρτωνται απο τη διαθεση των ακροαριστεροδεξιων.
Σχολίασε ο/η ΑΣ | 13:19:24, Μάρτιος 16th, 2012
------
Αν είχε δικαστεί ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ απο τούς δεκάδες πολιτικούς των κομμάτων εξουσίας που θα έπρεπε να λογοδοτήσουν για εγκληματική αμέλεια μέχρι χρηματισμό, παράνομο πλουτισμό και κατάχρηση εξουσίας οι πολίτες θα είχαν ίσως πειστεί οτι έγινε κάποια κάθαρση και ίσως ξαναψήφιζαν ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ. Δυστυχώς "και την πίτα ολόκληρη και τον υπουργό χορτάτο" δεν γίνεται.
Οι ψηφοφόροι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να αλλάξουν γνώμη.
Κύριε διευθυντά της εφημερίδος δεν έχετε άλλη επιλογή απο το να προσπαθήσετε να πείσετε για την Ευρωπαϊκή πορεία της χώρας και την εφαρμογή του μνημονίου τούς κυρίους Τσίπρα, Καμμένο, Κουβέλη και την κυρία Παπαρήγα.
Καλή επιτυχία σας εύχομαι.
Σχολίασε ο/η Επ. Κυριακόπουλος | 13:14:36, Μάρτιος 16th, 2012
------
Το να διαφημίζετε τις εκλογές δεν πετυχαίνετε τίποτα άλλο από την εμπέδωση του πολιτικού συστήματος που διέπεται από τον απόλυτο παραλογισμό. Συνεπώς επιδιώκεται η κυριαρχία των ισχυόντων πολιτικών – δολοφόνων για τα προσεχή χρόνια. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν υπάρχει κανένα μάθημα, κανένα ήθος, καμία ταυτότητα. Μάλλον υπάρχει ακόμα απόσταση για να διανύσουμε εωσότου φτάσουμε στον πάτο. Τον Πόθο των παιδιών μας και των επόμενων γενεών τον φονεύουμε με την πιο μεγάλη λαχτάρα. Δυστυχώς αυτοί είμαστε.
Σχολίασε ο/η Ξενοφών | 13:13:40, Μάρτιος 16th, 2012
------
Πολύ σωστά.Αντί λοιπόν εσείς οι δημοσιογράφοι να λιβανίζετε τα ίδια και τα ίδια κόμματα και να ελπίζετε πως θ'αλλάξουν μυαλά,ψάξτε να βρήτε και να αναδείξετε νέα κόμματα με νέα πρόσωπα...
Σχολίασε ο/η Hastaroth | 13:10:56, Μάρτιος 16th, 2012
------
Απίστευτος συλλογισμός!
Προτείνετε "η δικαιολογημένη οργή" να μετατραπεί σε "περισυλλογή και ευθύνη", η οποία θα επαναφέρει τα "μεγάλα κόμματα" στην εξουσία με την οποία προκάλεσαν "τη δικαιολογημένη οργή"!
Φαίνεται ότι ο φόβος της Ανατροπής είναι τόσο μεγάλος που παραλύει ακόμη και την απλή λογική...
Σχολίασε ο/η ΘΝΣ | 13:07:48, Μάρτιος 16th, 2012
------
Eίναι αυτοκτονικό να ζητάς σωτηρία από γιατρό που από περίστατικό σε μετέτρεψε σε ετοιμοθάνατο. Σε τι έχουν αλλάξει οι πολιτικοί; Στο να συγκαλύπτουν τον εαυτό τους; Στο να κυνηγούν τους έντιμους και να καλύπτουν τους απατεώνες;
Με νομικό σύστημα που εξασφαλίζει το απυρόβλητό τους;
Η υπερψήφισή τους, παρουσιαζόμενη ως ανάγκη, αποτελή δικαίωση ρυπαρών πολιτικών πρακτικών μεπου ασκήθηκαν επί δεκαετίες.
Ξανά λευκή επιταγή, για να καταφύγουμε στη διεθνή τοκογλυφία και τη καταλήστευση των απλών νοικοκυριών, και τω κοινωνικών ταμείων;
Τι είδους πλειοψηφία μπορεί να επιτευχθεί; Μόνο βουλευτική με τα τρικ του εκλογικού συστήματος. Πχ. με 30% αποχή, το 40% που δίνει σε ένα κόμμα αυτοδυναμία, εκπροσωπεί το 28% του εκλογικού σώματος και το πάνω από 50% των βουλευτών
Σχολίασε ο/η ASTOR | 13:07:31, Μάρτιος 16th, 2012
------
" ... Η μεγάλη πλειονότητα των πολιτών δηλώνει, πάντως, ότι θα ψηφίσει για να τιμωρήσει τους πολιτικούς. Είναι λογικό και θεμιτό, ειδικά όταν τα κόμματα εξουσίας δεν καταφέρνουν να επιδείξουν νέο πολιτικό προσωπικό, νέες αντιλήψεις και συγκεκριμένα προγράμματα. Η στιγμή της κάλπης, όμως, πρέπει να είναι στιγμή περισυλλογής και ευθύνης,..." !!!!!!!
Pos tolmate na grafete paromeia ektromata??!!
Diladi mono i psifos sta dyo megala komata deixnei "perisilogi" kai "euthini" ?? ntropi! Meta apo ola afta pou pernaei i xora kai pou pername oi Ellines..akoma kai tora yparxoun anthropoi pou xreisimopoioun afton ton xylino kai xeperasmeno logo?!!
Etsi tha allaksoume ti xora? Proskolimenoi sto skouriasmeno parelthon tis ntropis? Gia "stigmes perisilogis kai euthinis" milousan proeklogika oloi aftoi pou meta katalimenontan tin xora! Ftanei pia !!
Akrivos epeidi exoume megali euthini kai to xeroume tha psifisoume gia na dioxoume ti SAPILA apo ti Vouli! Den masame alloooooo!
xx
Yanis
Σχολίασε ο/η Yanis Mouratidis | 12:19:31, Μάρτιος 16th, 2012
------
Πάλι θα αντιμετωπίσουμε διλήματα!! Φιλοευρωπαική η νέα κυβέρνηση ναι! με αρκετή δύναμη διαπραγμάτευσης ναι!Αλλά τα μεγάλα κόμματα τι εικόνα παρουσιάζουν? Ας υπάρξει μιά δυνατή καθαρή ουσιαστική δέσμευση από μέρους τους για αλλαγές στην κοινοβουλευτική και κυβερνητική λειτουργία.Π.Χ. ασυμβίβαστο υπουργού - βουλευτού μείωση βουλευτών υποχρεωτική διαφάνεια και αμείλικτη πάταξη φαινομένων διαφθοράς. Μέχρι τώρα δεν άκουσα τίποτε. Και μία σκέτη μίζερη αναιμική συγνώμη δεν αρκεί.Το μόνο που φαίνεται να τους ενδιαφέρει είναι την μεν ΝΔ να πάρει την εξουσία για την εξουσία το δε ΠΑΣΟΚ να πετύχει αποτελέσματα τέτοια ώστε να μπορεί,ίσως, να συμμετάσχει στην εξουσία.Μα είναι εντυπωσιακό!!!!ο κόσμος υποφέρει καθημερινά και αυτοί στον γυάλινο κόσμο τους!!!Τι ευθύνη μπορεί ο κόσμος να επιδείξει την ώρα των εκλογών όταν μπροστά του βλέπει την ίδια οδυνηρά αφερέγγυα διεφθαρμένη κατάσταση πραγμάτων??
Σχολίασε ο/η Ευθυμίου Ιωάννης | 11:44:41, Μάρτιος 16th, 2012
------
Μαύρο στο αποτυχημένο μνημόνιο της καταστροφής και σε αυτούς που το υποστηρίζουν.
Η στιγμή της κάλπης θα είναι η στιγμή της βεντούζας που περιμέναμε πως και πως εδώ και 2 χρόνια.
Η συγκυβέρνηση των κλεφτών και των ναι-ναικων φτάνει στο τέλος της..
Σχολίασε ο/η Γιώργος Κυψέλη | 11:35:37, Μάρτιος 16th, 2012
------
συγκινητική η συστηματική προσπάθεια της "Κ" να μας πείσει να ψηφίσουμε πασοκ και νδ, δηλαδή ακριβώς τα δύο κόμματα που κατέστρεψαν τη χώρα. Συγκινητική η προσπάθειά της να μας πείσει ότι "αποτελεσματική κυβέρνηση" μπορεί να προκύψει μόνο από τα κόμματα του μνημονίου, όταν γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά πως αυτή η "αποτελεσματική κυβέρνησή" τους ήταν η αιτία που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Συγκινητική και η προσπάθειά της να μας πείσει για τα "καλά" του δικομματισμού και της ισχυρής διακυβέρνησης, που είχαμε τα τελευταία 40 χρόνια, αλλά που αντί να ωφελήσουν τον τόπο τον έβλαψαν. Συγκινητική η προσπάθειά της να μας πείσει ότι αυτή την φορά η επομενη "ισχυρή διακυβέρνηση" (που, συμφωνα με την Κ, θα πρέπει να είναι είτε πασοκ, είτε νδ, είτε και οι δύο με παπαδήμο) θα διαπραγματευθεί με τους εταίρους μας...λες και δεν έχουμε κρίση για να διαπιστώσουμε μόνοι μας πόσο "σθεναρά" διαπραγματεύθηκαν οι γιωργάκης, μπενύτο, παπαδήμος και σία. Και εύλογα ερωτηματικά προκαλεί η προτροπή της να δώσουμε "άλλη μια τελευταία ευκαιρία" σε εκείνους ακριβώς που δεν την δικαιούνται...
Σχολίασε ο/η alex | 11:31:04, Μάρτιος 16th, 2012
------
Καταλάβαμε πως εννοείς τις εκλογές κοντυλοφόρε. Πρώτη φορά, μετά την μεταπολίτευση, ακούω τον όρο: Εκλογές με ζητούμενο αποτέλεσμα. Δηλαδή όσο δεν είναι ζητούμενο το αποτέλεσμα θα πηγαίνουμε σε αναβολές ε? Και θα λέμε πόσο καλός είναι ο Παπαδήμος ας μείνει κι άλλο μπας και ξεχάσουνε...
Αμ δεν ξεχνάμε παλληκάρι μου. Δεν ξεχνιούνται τέτοια πράγματα...
Υ.Γ Θα γράψω και 4ο μνμα όσο δεν δημοσιεύονται!
Σχολίασε ο/η Almaviva | 19:58:28, Μάρτιος 16th, 2012
------
Για ποιες περικοπες σπαταλης μειλατε?
το 1.000.000+ οι ανεργοι ειναι περικοπες σπαταλης?
οι αποροι που στεκουν στην ουρα για ενα πιατο φαι ειναι περικοπες σπαταλης?
τα μαγαζια που βαζουν λουκετο το ενα πισω απο το αλλο η οι νεοι που φευγουν για μια καλυτερη τυχη ειναι περικοπες σπαταλης?
Και γιατι πρεπει μια κυβερνηση να ειναι φιλοευρωπαικη? μηπως για να βαλλουν στο λαο και αλλο χαρατσι?
δεν βαρεθηκατε να σκυβετε το κεφαλι? που ειναι ο Ελληνισμος σας?
Οσο για εκλογες να βρουμε ανθρωπους με τσαγανο που να λενε την αληθεια και να ειναι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ για να τους ψηφηση ο κοσμος!!
Σχολίασε ο/η Ιωαννης Γεωργας | 19:05:05, Μάρτιος 16th, 2012
------
Εχετε δίκιο που είστε οργισμένοι όμως..... πρέπεινα μην είστε
Εχετε δίκιο που δεν έχετε να φάτε όμως.... πρεπει να μην τρωτε
Εχετε δίκιο που θέλετε να μηνμας ξαναψηφίσετε όμως... πρέπει να μας ξαναψηφίσετε
γιατί
Ετσι κι άλλιώς θα ξαναβγούμε και αν συνεχίσετε να είστε οργισμένοι απλά μετά θα σας βασανίσουμε περισσότερο.
Σχολίασε ο/η ΞΕΝΟΦΩΝ ΙΣΑΡΗΣ | 19:02:20, Μάρτιος 16th, 2012
------
Το νοημα αυτων των εκλογων ειναι να συσπειπωθουν ολεσ οι αντιμνημονιακεσ δυναμεις και να εκφραστουν με κοινο ψηφοδελτιο. Ο λαος απαιτει να τιμωρηθουν ολοι οι υπευθυνοι που μας εφεραν σε αυτην την καταντια. Αυτοι που μας εφεραν εδω οχι μονο δεν θελουμε ναμας σωσουν αλλα να τιμωρηθουν και να πανε φυλακη.
Σχολίασε ο/η karatzis georgios | 18:31:53, Μάρτιος 16th, 2012
------
Ειναι υποτιμητικό να προσπαθειτε να χειραγωγησετε τους αναγνωστες σας. Καλο θα ειναι να μην υπαρχουν μαγαζια με την ταμπελα "κόμματα εξουσιας". Η εξουσια τους μας έφτασε στον πατο αλλά εσεις εκει, να τους ξαναβαλουμε στα παλια τους λημέρια, μια και το ξερουν καλά το θεμα.
Οχι κύριε ! Αρκετα μας παραπλανήσατε. Πριν λίγους μήνες φωνάζατε στον Σαμαρα και τους άλλους να συνυπογραψουν την τελική μας καταδίκη, μετα τον χαρακτηρίζατε κωλοτουμπα κλπ. Βεβαιως θα προτιμούσατε να ειναι το ΠΑΣΟΚ πρωτο κόμμα μιας και ο Βενιζελος ηδη άρχισε να πλειοδοτει σε παροχες οπως συνταξεις λέει στα +700. Γιατι τότε τις μειώνει ? Σιγουρα για τα ΜΜΕ θα δώσει κατι παραπανω για να έχει την στηριξη τους. Σαν "παραμορφωμενο" άτομο , μια και πηρε ντοκτορα στα 23 (!!!) στο συνταγματικό δικαιο, τουλάχιστον ειχε την υποχρεωση να διαφυλαττει το συνταγμα αντι να καταστρατηγεί καθε αρθρο του και να το κατανταει κουρελόχαρτο. Ενα άτομο με αρχηγικές τασεις για προσωπικο οφελος και μόνον. Δεκαρακι δεν δίνει για τους Ελληνες και τα δεινα τους. Δηλωνει οτι ειναι στρατιωτης της παραταξης !! Αυτο και μόνο μου λεει πολλα μια και δεν ειναι στρατιωτης του συνολου των Ελληνων. Για πια δημοκρατια μιλαει οταν ειναι μοναδικός υποψηφιος. Ουδεμια φυσικά συμπαθεια η εκτιμηση ειχα και στους υπολοιπους υποψηφιους αλλά εγω την δημοκρατια την εννοω διαφορετικά και οχι με κληρονομικό δικαιωμα θεσης .
Λυπαμαι αλλα ουτε ο Σαμαρας, ουτε ο Βενιζελος επιθυμω να με εκπροσωπουν, να κρατουν το τιμόνι. Αυτοι, και κυριως το ΠΑΣΟΚ με την βοηθεια των συνδικατων τους μας ριξανε στα βραχια, μας ταπεινωσαν σαν εθνος, σαν άτομα, σαν επαγγελματιες. Δημιουργησαν ενα κρατικό στρατο που ξεκοκκαλισε ο,τι ειχε και δεν ειχε αυτος ο τοπος. Οποια πετρα και να σηκώσεις ανα την επικρατεια θα βρης δικους τους "στρατιωτες", ξεφτερια στην τεχνη της αρπαχτης.
Μας πιπιλίζουν καθε λεπτο το μυαλό με την λεξη αναπτυξη. Αναπτυξη δεν προκειται να δη ο τοπος αν δεν πιαση στην κυριολεξια πατο ο καθε ενας απο μας, αν δεν δεχτη να δουλευει με μισθους κίνας δηλαδη 100-200 ευρω το μηνα και να λεει και ευχαριστω.
Κανενας μας δεν θέλει αναρχια αλλα και η συνεχιση του ιδιου εργου δεν βγαζει πουθενα.
Σχολίασε ο/η ANTHONY | 20:19:22, Μάρτιος 16th, 2012
------
Δεν έχω καμία αμφιβολία οτι ο Ελληνικός Λαος θα βρισκεται σε στιγμή "περισυλλογής και ευθύνης" οταν καταψηφίζει τα κόμματα των συνεργατών.
Η διαχειριση του φοβου δεν έχει αποτελεσματα στον απεγνωσμένο.
Σχολίασε ο/η Ελληνας πολίτης | 05:59:36, Μάρτιος 17th, 2012
------
Η "οργή" του άρθρου σε αντίθεση με την παγιωμένη αγανάκτηση, την παγιωμένη απελπισία και τον συνεχή εκνευρισμό, επιχειρεί να καταστήσει σε στιγμιαίο το διαρκές. Την έχουμε ζήσει και στο παρελθόν αυτή την πλαστογραφία. Τότε πέρασε. Ο αρθρογράφος μάς προτείνει το δις εξαμαρτείν. Μας προτείνει να γίνουμε (ή να παραμείνουμε) ηλίθιοι.
Σχολίασε ο/η κώστας | 04:22:28, Μάρτιος 17th, 2012
------
Εγώ είμαι ΥΠΕΡ της χρεοκοπίας γιαυτό ψηφίζω αυτούς που μας χρεοκόπησαν δηλ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
Σχολίασε ο/η ΤΝΤ | 01:16:47, Μάρτιος 17th, 2012
------
ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ,ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ,ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ
Σχολίασε ο/η ΤΑΚΗΣ | 00:56:14, Μάρτιος 17th, 2012
------
Μου κάνει εντύπωση το ότι ακόμα και τώρα στηρίζετε, έστω και διακριτικά, τα δύο "κόμματα εξουσίας".
Ένα μεγάλο ποσοστό στελεχών τους (υπουργοί και παρατρεχάμενοι) είναι οικονομικοί εγκληματίες και θα έπρεπε να περάσουν την υπόλοιπη ζωή τους στη φυλακή. Τα δύο αυτά κόμματα εξέθρεψαν το πελατιακό σύστημα, εκμεταλεύθηκαν και διέφθηραν το λαό, καταλήστεψαν και διέλυσαν το κράτος, καλλιέργησαν την ανομία και την ασυδοσία (για δικό τους όφελος), και έσειραν έναν ολόκληρο λαό αλυσσοδέσμιο στην απελπισία, στην εξαθλίωση και στον εξευτελισμό. Εάν δε σας φτάνουν αυτά για να τους στείλουμε σπίτι τους, τότε τι άλλο πρέπει να τους επιτρέψουμε να κάνουν; ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είχαν μέχρι σήμερα υπερβολικά πολλές ευκαιρίες για να αποδείξουν ότι πονάνε έστω και λίγο αυτό τον τόπο. Ε, λοιπόν, ως εδώ! Προτιμώ να καώ στην πυρά παρά να ξαναψηφίσω αυτούς τους προδότες!
Σχολίασε ο/η ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΡΕΦΥΛΑΚΗΣ | 00:41:58, Μάρτιος 17th, 2012
------
Κύριοι.
Είμαι 64 χρόνων. Ψηφίζω ανελλιπώς από την ενηλικίωσή μου. Εκτός βέβαια από τις περιόδους ανωμαλίας και εκτροπής. Αυτή τη φορά, αν και θα έχουμε "εκλογές" σε θεωρητικά κοινοβουλευτικό σύστημα και εφόσον δεν έχω άλλο τρόπο θα πράξω το εξής:
Θα πάρω όλα τα ψηφοδέλτια των σημερινών κομμάτων της Βουλής.
Τα υπόλοιπα θα τα πετάξω στα σκουπίδια.
Τα ψηφοδέλτια που δεν θα πετάξω, επαναλαμβάνω αυτά που εκπροσωπούνται σήμερα στην Α-Βουλη θα τα σκίσω σε πολλά μικρά κομματάκια και θα τα βάλω στο φάκελο, τον οποίον θα κλείσω και στη συνέχεια θα ρίξω στην κάλπη. Θα έχω πράαξει έτσι το καθήκον μου, επιδεικνύοντας την πλήρη απαξία μου προς το πολιτικό προσωπικό της χώρας που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θαωρώ υπέυθυνο για το κατάντημα χώρας, κοινωνίας, οικονομιας. Σας ευχαριστώ.
Σχολίασε ο/η Σπυρίδων Καπής | 23:57:03, Μάρτιος 16th, 2012
------
Δεν τιθεται θεμα εκδικησης, αστεια πραγματα, παραμυθιαζετε τους αναγνωστες. Υπαρχει σοβαροτερος λογος για τον οποιο ΔΕΝ πρεπει να ψηφιστουν τα ΄μεγαλα΄ κομματα. Αν εστω και ενα απο τα κυβερνητικα κομματα ψηφιστει αυτο θα λειτουργησει σαν κολυμβηθρα του Σιλωαμ για ΟΛΟΥΣ, απο Παπανδρεου, Παγκαλο, Παπα(τζη)κωνσταντινου εως Σαμαρα, Καρατζαφυρερ κλπ. Ολοι (και πρωτη η παρουσα εφημεριδα, θυμηθειτε το) θα το ερμηνευσουν σαν συγχωροχαρτι ΄ο γεγονεν γεγονεν΄ και παμε γι αλλα. Αυτο προτεινει ο συντακτης του αρθρου συγκαλυμενα (εγω τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω). Και δωστου παλι κοροιδιες σαν και πρωτα.
Ειναι θεμα λοιπον ταξης, οχι ηθικης αλλα πολιτικης να τιμωρηθουν οι υπευθυνοι για την καταντια της χωρας. Ειναι θεμα προστασιας θεσμων να πληρωσουν πολιτικα αυτοι που οδηγησαν τη χωρα στην καταστροφη. Και ο μονος τροπος που μπορει αυτο να γινει μεσα στα δημοκρατικα πλαισια ειναι το εκλογικο μαυρισμα. Τελεια και παυλα.
Αλλιως απλως θα επιβεβαιωσουμε αυτους που πιστευουν οτι ειμαστε μια χωρα διεφθαρμενη αφου ξαναεκλεγουμε τους ιδιους διεφθαρμενους πολιτικους.
Σχολίασε ο/η LCK | 23:49:45, Μάρτιος 16th, 2012
------
Αφου δεν εχετε καταλαβει , οτι, το τελος του δικομματισμου εχει τελειωσει, εσεις σαν νεος Σωτηρ προσπαθειτε την νεκρανασταση των . Αδικα, ανοφελα, αναποτελεσματικα, ακαιρα, προσχηματικα θεωρητικα, ασυστολα, ανερυθριαστα, τι αλλο να γραψω, εθελοτυφλουντες, καθοδηγουμενοι, χειραγωγημενοι, προτηνετε λυσεις που στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν. Πιστευα, δυστηχως, οτι καπου στα ΜΜΕ, ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΥΘΥΚΡΙΣΙΑ, αμερολυψια, υπευθυνοτητα, αλλα δυστηχως εξεγελασθηκα. Ζωντας πανω απο μισο αιωνα εκτος Ελλαδος, εχω αλλην νοοτροπια. Αυτα τα ολιγα, να μην καταχρομαι και την ανεκτικοτητα σας
Σχολίασε ο/η Marconis | 13:32:41, Μάρτιος 17th, 2012
------
Δεν καταλαβαίνω γιατί σώνει και καλά ΠΡΕΠΕΙ να προκύψει μια φιλοευρωπαϊκή κυβέρνηση, ειδικά όταν οι φιλοευρωπαϊκές κυβερνήσεις τόσων χρόνων είναι αυτές που έφεραν τη χώρα στο χάλι που είναι σήμερα: δήθεν γλιτώσαμε τη χρεωκοπία.Δεν κάνετε μια βόλτα στις μεγάλες πόλεις να μετρήσετε ανθρώπινα δράματα;
Αυτος όμως δεν είναι ο μόνος λόγος που πρέπει να ξεκολλήσουμε από το "Ανήκουμε στη Δύση".
Η ΕΕ πνέει τα λοίσθια εξαιτίας της κατάρρευσης της ψεύτικης αλληλεγγύης που είχε βασιστεί μόνο στην προσωρινή ευημερία όλων των ενδιαφερομένων.
Όταν, τέλος, η ΕΕ την οποία μάθαμε να βλέπουμε σαν μονόδρομο, είναι υπεύθυνη για τη μεγαλύτερη ταπείνωση που δέχτηκε ποτέ ευρωπαϊκή χώρα μεταπολεμικά, το να φύγουμε με οποιοδήποτε τίμημα δεν είναι άσχημη λύση. Τα πράγματα πάνε τόσο άσχημα που όπως και να 'χει θα πεινάμε για χρόνια. Τουλάχιστον ας πεινάμε με αξιοπρέπεια...
Το να δηλώνετε, λοιπόν, πως "Το ζητούμενο από τις κάλπες θα είναι μια φιλοευρωπαϊκή πλειοψηφία..." σαν να είναι δεδομένο πως αυτό θέλει όλος ο κόσμος είναι προκλητικό δείγμα του πόσο εύκολα κατευθυνόμενους μα θεωρείτε.
Σχολίασε ο/η Ηλέκτρα | 11:24:57, Μάρτιος 17th, 2012
------
Δεν μπορεί όταν η Ελλάδα έχει γίνει ο περίγελος και παράδειγμα προς αποφυγή για όλο τον πλανήτη, εμείς να ξαναψηφίσουμε ένα από τα δύο κόμματα που μας κυβέρνησαν τα τελευταία 40 χρόνια, ελπίζοντας ότι ξαφνικά θα αλλάξουν.
Τα δύο παραδοσιακά κόμματα απέδειξαν ότι δεν μπορούν να αλλάξουν. Ακόμα και τα τελευταία 2 χρόνια όταν η Ελλάδα κρεμόταν στο χείλος του γκρεμού, και το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, και κυρίως η ΝΔ στην αντιπολίτευση, απέδειξαν ότι παραμένουν βαθιά ανεύθυνα και πελατειακά με έναν λόγο καθαρά λαϊκίστικο και μικροκομματικό. Και τώρα ακόμα, αν τους ένοιαζε έστω και λίγο το καλό του τόπου δεν θα βιάζονταν να κάνουν εκλογές. Έχουν σαπίσει ανεπανόρθωτα και τα δύο. Δεν θα αλλάξει ο τόπος αν οι Έλληνες δεν αρχίσουν να δείχνουν την υπευθυνότητα και την συνέπεια που λείπει και από τα δύο άχρηστα κόμματα. Στον κάλαθο των αχρήστων αυτά τα δύο λοιπόν.
Το ΚΚΕ και το Σύριζα είναι εκτός πραγματικότητας, και θα ήταν γραφικά αν δεν είχαμε την παρούσα συγκυρία όπου μπορούν να βλάψουν. Οι φαντασιόπληκτοι που τα ψηφίζουν παραδοσιακά πιθανά θα το ξανακάνουν. Εδώ δεν χωράει λογική.
Όσο για τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας υπάρχουν φιλοευρωπαϊκά κόμματα όπως η Δημοκρατική Συμμαχία, η Δράση, και η Δημιουργία Ξανά.
Σχολίασε ο/η Διανέλος Γ. Γεωργούδης | 10:51:28, Μάρτιος 17th, 2012
------
ISOS THN EPOMENH TON EKLOGON NA EXOYME MIA MEGALH EKPLHKSH ME TO KOYBELH NA SYGKENTRONH ANO TOY 20 TOIS EKATO ENO O SAMARAS AN SYGKENTROSH 25 TOIS EKATO THA EINAI THAYMA, ENO TO PASOK ENA 15 THA TO PARH , PANTOS THA BGOYN NEA MIKRA KOMATA STH EPIFANEIA POY KANEIS DEN PISTEYE OTI THA EMPENAN STH BOYLH. OSO GIA TO KKE ME TH OPISTODROMIKH THESH DEN THA PERASH TO 10 TOIS EKATO, H ELLADA DEN GYRIZH TO 1920.
Σχολίασε ο/η andreas | 10:48:44, Μάρτιος 17th, 2012
------
Έχουμε πτωχεύσει ήδη κύριε!!Φαίνεται ότι στο γυάλινο κλουβί που ζείτε δεν έχει γίνει αντιληπτό. Όταν τα χρήματα του μισθού σου δεν φτάνουν, και πρέπει να επιλέξεις εάν θα πληρώσεις τα χαράτσια ή θα γεμίσεις το ψυγείο σου για να έχεις να φας δεν είναι αυτό η απόλυτη εξαθλίωση,τότε τι είναι?
Δεν πείθεται κανέναν πλέον!!Λέτε να ψηφίσουμε φιλοευρωπαϊκά κόμματα για να διαπραγματευτούν με την τρόικα.Μα ποιόν κοροϊδεύεται ,για ποια διαπραγμάτευση μιλάτε ?Για το αν θα πάνε τους μισθούς μας από τα 490 καθαρά στα 300 ευρώ.Και μιλάτε και συνεχώς για ανάπτυξη?Την ανάπτυξη των 300 ευρώ δεν την θέλουμε κύριε,εξυπηρετεί άλλους. Η μόνη ανάπτυξη που υπάρχει είναι η ανάπτυξη σε πορνεία, σε εγκληματικότητα και σε επαιτεία πλέον.
Οποίος και να βγει από αυτούς που εννοείται θα είναι ένας προσκυνημένος.Καλύτερα μόνο πτωχευμένος (που είμαι έτσι και αλλιώς) παρά και πτωχευμένος και προσκυνημένος.
Το αποτέλεσμα των εκλογών θα είναι έκπληξη .Το ξέρετε ήδη αλλά το κρύβεται και προσπαθείτε να επηρεάζεται τον λαό τρομοκρατώντας τον. ΞΥΠΝΆΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΘΙΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ ΚΆΠΟΤΕ.
Σχολίασε ο/η batzelas | 10:24:23, Μάρτιος 17th, 2012
------
Παντελώς ανεδαφική η τοποθέτησή σας. Δηλαδή μόνο τα 2 κόμματα εξουσίας μπορούν να διαχειριστούν τη χώρα; Η εμπειρία έδειξε μάλλον το αντίθετο. Η δε "επιτυχία" της κυβέρνησης Παπαδήμου μπορεί να αναζητηθεί στις συνέπειες αλλά και στην προοπτική των επόμενων μηνών. Βλέπετε διέξοδο στο τούνελ; Πείτε μου και μένα να χαρώ. Επίσης δεν υπάρχει δίλημμα "ευρωπαϊστών" και "αντιευρωπαϊστών". Αυτά τα λένε οι εξουσιάζοντες για να εξουσιάσουν ξανά. Θέλουμε να φύγουμε από δω. Με αυτό το πλήρωμα το πλοίο μπατάρει. Θέλουμε ανανέωση πολιτική. Χωρίς αυτήν θα πνιγούμε με ή χωρίς τις ευλογίες της Ευρώπης.
Σχολίασε ο/η Αριστοτέλης Παπαγεωργίου | 10:09:39, Μάρτιος 17th, 2012
------
Όταν λέτε "ανάγκη να κυβερνηθεί αποτελεσματικά" εννοείτε ασφαλώς ότι πρέπει να εξαθλιωθεί ακόμα περισσότερο ο λαός, για να αυξάνονται τα κέρδη του κεφαλαίου το οποίο υπηρετούν πιστά τα κόμματα εξουσίας. Και μιλάτε και για "εθνική συνεννόηση".
Ε όχι ! δε συναινούμε και αντιστεκόμαστε ! Και δεν ψηφίζουμε για να εκδικηθούμε κάποιον - ο κυνισμός δεν αλλάζει κάτι - αλλά για να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας και να ζούμε ανθρώπινα.
Όσον αφορά τις "νέες αντιλήψεις και συγκεκριμένα προγράμματα" ισχύει η παροιμία "άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς" Ποιους στόχους θα εξυπηρετούν άραγε, αυτές οι νέες αντιλήψεις και τα προγράμματα ; Τους ίδιους όπως και πρώτα !
Η στιγμή "περισυλλογής και ευθύνης", στην οποία αναφέρεστε σημαίνει να ξεφύγουμε από τα τεχνητά διλήμματα και τα σοφίσματα και να απορρίψουμε αυτούς που μας φόρτωσαν τα βάρη μιας κρίσης που εκείνοι δημιούργησαν.
Σχολίασε ο/η Ελένη Μ. | 08:53:55, Μάρτιος 17th, 2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου