Guardian: Η Ελλάδα ξεπουλά τα ασημικά της

TVXS

οι δικοί μας πολιτικοί δεν διαβάζουν Guardian, μάλλον νομίζουν κάτι διαφορετικό... μόλις τα ξεπουλήσουν όλα θα πετάξουν την τσούλα ελλάδα στο γκρεμό γιατί κάποτε τόλμησε και ντύθηκε ακριβά.
Nikos Mountakis ·  Top Commenter · University of Macedonia

Ελευθερία της έκφρασης

Καθημερινή

Πεθαίνω γι' αυτά τα κύρια άρθρα της Καθημερινής που ξεχειλίζουν κύρος και σοβαρότητα. Με κάνουν να νιώθω τόσο μικρός... Κι άλλο, κι άλλο!
Σχολίασε ο/η chien andalou | 11:24:22, Σεπτέμβριος 20th, 2012

Το πετρέλαιο

Καθημερινή

Κυριε Χαρη
Τωρα καταλαβα γιατι τα παιδια της Αφρικης πεθαινουν της πεινας επειδη οι γονεις τους ειναι τεμπεληδες... Εξαιρετικη αναλυση. Μαλλον ειστε μεγαλοφυια.
Σχολίασε ο/η Φαιη | 08:09:35, Σεπτέμβριος 15th, 2012

Γρήγορα

Καθημερινή

Ναί, όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα. Η επιβολή νέων φόρων, οι νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων, η μετατροπή μας σε δούλους, όλα αυτά πρέπει να γίνουν γρήγορα.....
Σχολίασε ο/η Hastaroth | 22:40:59, Σεπτέμβριος 15th, 2012
------
Άραγε η βιασύνη σας οφείλεται στη λαχτάρα να αρχίσει το περιπόθητο πλιάτσικο πριν ο κόμπος σπάσει το χτένι?
Σχολίασε ο/η Σαρκαζί | 13:33:08, Σεπτέμβριος 15th, 2012
------
Η νεμεσις θα ειναι αργή και βασανιστικη! Αναλογη με τον βιασμό που επιτελείς επι του ελληνικου λαου απο το 2009... Όσο και να τρεξετε φασιστες άδικος κόπος, όσες ζιμενς και να προσπαθήστε να τακτοποιησετε θα τις βρείτε μπροστά σας.....
Σχολίασε ο/η Αντιφασιστας | 13:12:19, Σεπτέμβριος 15th, 2012
------
"Αυτήν τη στιγμή, υπάρχει ένα καλό κλίμα διεθνώς έναντι της Ελλάδος". Κάνε σύγκριση με το κλίμα στην κοινωνία & μετά κάτσε & γράψε τις ανοησίες που γράφεις. Το μόνο θλιβερό που παραμένει & χυδαίο είναι στο σύνολο τους οι πολιτικοί αλήτες & εσείς οι δημοσιογράφοι που παριστάνετε τους γνώστες της κατάστασης σφυροκοπωντας την κοινή γνώμη με τη γνωστή προπαγάνδα. Αρθρογράφε & λοιποί που μιλάτε για ιστορικούς του μέλλοντος καλό είναι πριν φτάσει η Χρυσή Αυγή να γίνει πλημμέλημα, μπροστά στις ακρότητες που είναι θέμα χρόνου πως θα συμβούν, ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΩΘΗΣΗ στο θεσμό της Δικαιοσύνης. Η αντίληψη αρθρογράφε υποχείριο να γίνουν όλα γρήγορα συνάδει με την αντίληψη να μην εξεταστεί δικαστικώς τίποτα & κανείς από αυτούς που υπέγραφαν πολιτικές αποφάσεις που οδήγησαν τη χώρα στον καιάδα. Αφήστε τις ταχύτητες & τις πωλήσεις & διερευνήστε την αλήθεια. Αν δε το πράξετε τόσο οι πολιτικοί όσο & εσείς που προπαγανδίζετε καθώς & οι οικογένειες σας θα βρεθείτε σε δύσκολη θέση. Δεν υπάρχουν απαιτήσεις αλλά ΜΙΑ & ΜΟΝΟ. Δικαιοσύνη. Είτε σας αρέσει είτε όχι οι κλέφτες του χθες δε μπορεί να παριστάνουν τους σωτήρες του σήμερα, επιβιώνοντας αναίμακτα & παράλληλα επιβαρύνοντας όλους τους υπόλοιπους. Και ρωτώ Καθημερινή αν ένας πολίτης μαθαίνει να ζει με 300 ευρώ οι πολιτικοί αλήτες γιατί δε ζουν ανάλογα.
Σχολίασε ο/η Νίκος Χαράλαμπος Νικολούτσος | 11:14:30, Σεπτέμβριος 16th, 2012
------

Βλέπω ότι η εφημερίδας συνεχίζει ακάθεκτη στον ελεεινό και τρισάθλιο δρόμο του μνημονίου παρά το γεγονός ότι έχετε μείνει πολύ λίγοι πια. Επιμένετε σε μία πολιτική καταστροφική για τον λαό και τη χώρα. Επιμένετε π.χ. στις ιδιωτικοποιήσεις και κάνατε γαργάρα το γεγονός ότι η πρώτη μεγάλη ιδιωτικοποίηση της κυβέρνησης του Τρίο Μπελκάντο (Σαμαρά - Βενιζέλου Κουβέλη) παραχώρησε κυριολεκτικά εν μία νυκτί την Αγροτική στον Σάλα που εσείς από την εφημερίδα σας κατηγορούσατε για παράνομες πρακτικές, εισπράττοντας μηδέν (0) Ευρώ και φορτώνοντας τις ζημιές στις πλάτες του Ελληνικού λαού. Ετοιμάζονται να δώσουν τον ΟΠΑ και το μονοπώλιο του τζόγο σε εξευτελιστική τιμή χωρίς να διασφαλίσουν τα συμφέροντα του δημοσίου με ειδικό φορολογικό καθεστώς κατά τα πρότυπα των Καζίνο και πάλι δεν λέτε τίποτα. Το μόνο που σας νοιάζει είναι να βιαστούμε!!!!
Ποιο μοντέλο ιδιωτικής πρωτοβουλίας ακριβώς υποστηρίζετε και προωθείτε; Αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα ονομάζεται πλιάτσικο και δυστυχώς το συγκρότημα σας λειτουργεί ως επίσημος ατζέντης όλων αυτών που θέλουν να υφαρπάξουν τα τελευταία ψήγματα πλούτου μετατρέποντας τη χώρα σε τριτοκοσμική πάντα μέσα στα πλαίσια της Ε.Ε για να μην ξεχνιόμαστε.
Και μόνο το γεγονός ότι εσείς ως εκδοτικό συγκρότημα έχετε θέσει ως απώτερο στόχο και όραμα την παραμονή της χώρας στο Ευρώ αγνοώντας το τίμημα που θα πρέπει να καταβάλουμε αποδεικνύει το αδιέξοδο στο οποίο βρισκόμαστε ως κοινωνία χώρα. Δυστυχώς το πρόβλημα της χώρας είναι ότι στην πιο δύσκολη περίοδο βρέθηκε α) με πολιτικούς ηγέτες του διαμετρήματος Γ.Α.Π. και Σαμαρά β) με οικονομικούς μεγιστάνες τους Μπετατζήδες και τους αεριτζήδες που παρασιτικά πλούτισαν στα χρόνια της μεταπολίτευσης γ) με μια κρατικοδίαιτη πνευματική ελίτ και δ) με δημοσιογράφους σαν τον κύριο Μπάμπη.
Σχολίασε ο/η tas | 12:10:20, Σεπτέμβριος 16th, 2012

Παρεμπόριο σοφιστείας

Καθημερινή

«η πολιτική τους (σ.σ. του Μνημονίου) είναι αδιέξοδη και θα πρέπει να αντιληφθεί ο ελληνικός λαός πως δεν την επιβάλλουν λόγω ανικανότητας, αλλά λόγω σχεδίου, το οποίο ξεκινάει με τη συστηματική αποδόμηση της εθνικής μας παραγωγής».
Αυτό πλέον το καταλαβαίνει ο κάθε σκεπτόμενος πολίτης αυτής της χώρας. Το ερώτημα είναι γιατί εσείς συνεχίζετε να το "παραβλέπετε" και το αποδίδετε τεχνηέντως στη σκέψη αριστερών πολιτών. Με αυτά που γράφετε μας έχετε κάνει όλους αριστερούς.
Αλήθεια, δε διάβασα κανένα σχόλιο για την πρόσφατη έκθεση της Alpha.
Σχολίασε ο/η εσείς μας κάνετε αριστερούς | 10:10:40, Σεπτέμβριος 15th, 2012

Εντολή του λαού

Καθημερινή

ΑΝΤΙΟ ΠΑΤΡΙΔΑ!!!
Μείνε με το Μνημόνιο σου, μείνε μ΄αυτούς που σε οδήγησαν στην εξαθλίωση και στην καταστροφή. Μέινε με τους γέρους και τις γριές, που ψήφισαν ΝΔ για να μη χάσουν τα λιγοστά ευρουλάκια της συντάξεως τους, αδιαφορώντας για τα εγγόνια τους, που τους βάζουν γερμανική θηλειά για 50 χρόνια.
Μείνε με τους Ασιάτες μουσουλμάνους μετανάστες σου....ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ....
Αντε να δούμε πώς θα ζείς από εδώ και πέρα, δύσμοιρη πατρίδα....ζητιανεύοντας από την Μέρκελ ευρουλάκια.......
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ.... Η ΕΛΛΑΣ ΠΕΘΑΝΕ!
Σχολίασε ο/η ΦΕΥΓΑΤΟΣ | 12:15:31, Ιούνιος 18th, 2012

Κυβέρνηση βρέθηκε. Απομένει η διακυβέρνηση της χώρας.

TVXS

Teddie Tzokas · ΑΠΘ
Αναμενόμενα τα αποτελέσματα. Σιγά μην άφηναν οι "δυνάμεις του σκότους" να πάρει την εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ! Το είπα και το ξαναλέω. Γίναμε Αμερική. Η άγνοια, η παραπληροφόρηση και η τρομοκρατία είναι μια παλιά και πολυδοκιμασμένη συνταγή που πάντα επιτυχώς χειραγωγεί τις μάζες. Το ισχυρό lobby του χρήματος που χρόνια κυβερνάει την Αμερική ήρθε και στην Ευρώπη μέσω ΕΕ για να μολύνει το Ευρωπαικό πνεύμα για το οποίο ήμασταν κάποτε όλοι τόσο υπερήφανοι. Τώρα το lobby αυτό ανέβασε στη δύσμοιρη χώρα μας την κυβέρνηση που ήθελε, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ,ΔΗΜΑΡ και φυσικά περιμένει ανταλλάγματα, μεγάλα και πολλά, εις βάρος του Ελληνικού λαού. Τι να πω; Αυτοί τη δουλειά τους κάνανε! Εμείς γιατί τους αφήσαμε; Οι Έλληνες ήταν κάποτε γενναίοι, το μαρτυρεί η ιστορία μας. Τι έφταιξε και γίναμε τόσο φοβικοί, τόσο άναδροι και υποτελείς;. 
Συγχαρητήρια λοιπόν στη Μέρκελ και τις χρηματαγορές που υπηρετεί. Αυτοί είναι οι πραγματικοί νικητές της χθεσινής αναμέτρησης! 
Όσο για μας τα ανθρωπάκια, ο εφιάλτης θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση και οι μόνοι που θα φταίνε είμαστε εμείς οι ίδιοι που δεν είχαμε το σθένος να αποτινάξουμε τον έχθρο κάθε δημοκρατικής ένννοιας από πάνω μας!

Αύριο κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας!

Καθημερινή

Κάνατε τα αδύνατα δυνατά για να μην τύχει και τελειώσει η κομματοκρατία της εμπεδωμένης πια χοληστερινικής τάξης πραγμάτων. Βομβαρδίσατε τον κοσμάκη με ασήμαντα πράγματα, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων μερικών σας δημοσιογράφων και συνεργατών, αντί να δημοσιεύετε στοιχεία, έγγραφα, αυθεντικά κείμενα αποφάσεων, καταστατικά ευρωπαϊκών αρχών, κλπ. Μπράβο σας, τα καταφέρατε! Ελπίζω να κοιμάστε ήσυχοι και να είσαστε πάντα περίφανοι για το έργο σας.
Όσο για μένα, εγκαταλείπω πια αηδιασμένος οριστικά την χώρα αυτή στην οποία δεν πρόκειται να ξαναπατήσω, και χαίρομαι σχεδόν που από δω και μπρος θα υποφέρουν οι περισσότεροι των εύπιστων και επιρεπών σε ασήμαντα παραμύθια συμπολιτών μου. Να ζείτε, να μασάτε, και να περνάτε πάντα καλά πατώντας σε κουφάρια! Για τίποτε άλλο δεν κάνετε.
Σχολίασε ο/η Ένας αναγνώστης | 23:37:47, Ιούνιος 17th, 2012

Οχι στον νόμο της βίας

Καθημερινή

Όπως βλέπετε αγαπητή καθημερινή, οι αναγνώστες που έχετε εκθρέψει είναι υπέρ της βίας αν αυτή καταφέρεται εναντίων της αριστεράς ή των μεταναστών. Συγχαρητήρια στον κο. Μανδραβέλη που με την πολεμική του κατάφερε τελικά να διχάσει τους Έλληνες σε "παλιοκουμμούνια" και "φασίστες".
Σχολίασε ο/η Αναγνώστης | 12:35:55, Ιούνιος 10th, 2012

Το ευρώ δεν είναι μόνον οι μισθοί στο Δημόσιο

Καθημερινή

Αγαπητέ κ. Παπαδημητρίου,
Η νέα μαγική λέξη, ή καραμέλα αν θέλετε, είναι "ανάπτυξη".
Ανάπτυξη όμως προς ποιά κατεύθυνση;
Ίσως ανάπτυξη μόνο για την ανάπτυξη;
Ίσως μεγαλύτερες τηλεοράσεις, περισσότερα αυτοκίνητα, κι άλλους αυτοκινητόδρομους, κινητά τηλέφωνα, τάμπλετς και άλλα τζάτζαλα - μάτζαλα;
Δεν πρέπει οι άξονες της ανάπτυξης να καθοριστούν επακριβώς και να αναφέρονται σε πραγματικές ανάγκες του κόσμου;
Κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να εξειδικεύσει την ανάπτυξη, ίσως γιατί είναι δύσκολο, ίσως από αμηχανία.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι η ανάπτυξη για την ανάπτυξη όχι μόνον θα αποδειχθεί ατελέσφορη αλλά είναι στη βάση της και ανήθικη.
Σχολίασε ο/η Μιχ. Λομβαρδέας | 20:31:35, Ιούνιος 9th, 2012

Αντι-Μνημόνιο κατά αντι-ΣΥΡΙΖΑ

Καθημερινή

Ο Σαμαράς είναι μια χαρά. Ο Διάβολος ο ίδιος αν κατέβαινε στις εκλογές, κομπλέ με κέρατα, ουρά και τρίαινα, θα τον ψήφιζα ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ αν ήταν να στείλει τον θίασο του ΣΥΡΙΖΑ πίσω στη γωνιά του.
Συντηρητικά αντανακλαστικά, moi??
Σχολίασε ο/η George | 13:23:43, Ιούνιος 8th, 2012

Επιβολή του νόμου

Καθημερινή

Ηλία ν' αγιάσουν τα χέρια σου αγόρι μου, καιρός ήταν να τις βάλει κάποιος στη θέση τους. Ειδικά την Κανέλη. Τόσα χρόνια την τρώμε στη μάπα. Θρασύτατη και αισχρή να μην σέβετε ποτέ το συνομολιτή της. Ακόμη και οι παρουσιαστές που την καλούσαν στις εκπομπές τους ποτέ δεν της έφερναν αντίρρηση, φοβούμενοι μην τ' ακούσουν. Αυτή είναι η δημοκρατία στην οποία αναφέρετε? Δεν ψήφισα Χρυσή Αυγή αλλά τώρα θα το κάνω αν και δεν συμφωνώ με τις ακρότητες. Θα μιλήσω και σε καμια 20αριά φιλαράκια να το κάνουν κι αυτοί. Την έχουμε φάει στη μάπα την αριστερά στην Ελλάδα. Μπούρου-μπούρου στην πλατεια Κουμουνδούρου......... Πρώτη σε λόγια και μηδέν σε έργα. Μόνο να ριμάζουν την περιουσία του κοσμάκη ξέρουν. Αν δεν τους αρέσει αυτή η χώρα ας πάνε στην Κούβα ή στη Βόρειο Κορέα να ζήσουν εκεί. ΄Εχουν καταντήσει γραφικοί πλέον. Εδώ ο κόσμος καίγετε κι αυτοί το χαβά τους ....προλετάριοι και χαζομάρες. Άσε αν πας να συζητήσεις πολιτισμένα με κάποιον αριστερό,αν σ' αφήσει ποτέ να μιλήσεις κι εσύ, την ίδια κασέτα ακούς, . Κασέτα, γιατί δεν έφτασαν στα cd, γραμμένη την εποχή του 1920.
Σχολίασε ο/η Tzanapetis | 15:45:56, Ιούνιος 8th, 2012
------
Σίγουρα ήταν επίθεση του εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής ;
Ακόμη και στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ . . . δεν . . .βλέπετε καλά;
Να πω ότι υπήρξε σκόπιμη παραπληροφόρηση να πάει . . στα κομμάτια
αλλά να υπάρχει video να το βλέπετε και να μην καταλαβαίνετε τι βλέπετε αυτή είναι (όχι οπτική) αλλά εγκεφαλική ανεπάρκεια και δεν θεραπεύεται με τίποτα.
Ποιός έκανε έναρξη επίθεσης και με ποιόν τρόπο;
Ποιός άφησε την καρέκλα του πρώτος και πλησίασε τον άλλον;
Ποιός χρεώνεται με "επίθεση";
Ποιός μπορεί να απαγορεύει στον "όποιον" άλλον να αμύνεται;
Την περιστροφική δια χειρών κίνηση προς δημιουργία αμυντικού φράγματος
την ερμηνεύετε ως γρονθοκόπημα;
Το Ελληνικό πρόβλημα είναι ότι οι πολλοί ηλίθιοι είναι βέβαιοι για όλα
ενώ οι ελάχιστοι ευφυείς είναι γεμάτοι αμφιβολίες.
Σχολίασε ο/η Βόγλης ο Κηφισεύς "εξ αμάξης" | 15:16:01, Ιούνιος 8th, 2012

Το στοίχημα

Καθημερινή

Εχουμε άλλη άποψη.
Η χώρα δεν θα πάει ποτέ μπροστά εάν συνεχίσει να κυβερνείται από τα κόμματα και τα πολιτικά στελέχη της ανικανότητας και της διαφθοράς που ντύθηκαν με τον δήθεν φιλοευρωπαικό μανδύα.
Κανένα μαγαζί δεν επαναπροσλαμβάνει τον ανίκανο και διεφθαρμένο διευθυντή του που το κατέστρεψε για να το ανασυγκροτήσει.
Επιθυμούμε όλοι να μείνουμε σε μία Ευρώπη των πολιτών και όχι σε μία Ευρώπη των εξοπλισμών, των τραπεζιτών και των εκδοτών, των τοκογλύφων, της ανέχειας, της ανεργίας, της αυτοκτονίας.
Αυτά τα λέτε μόνο εσείς οι δημοσιογράφοι και ο κόσμος αμφιβάλλει πλέον εάν τα πιστεύετε ή εάν είναι προιόντα συναλλαγών σας με την εξουσία.
Εάν πιστεύετε όντως τόσο πολύ στις ικανότητες του κ.Σαμαρά και του κ.Βενιζέλου, τώρα που θα μείνουν και ανεργοι να τους πάρετε να διευθύνουν την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ όχι την Ελλάδα.
Σχολίασε ο/η ΝΙΚΟΣ ΒΕΤΣΟΣ | 14:34:51, Μάιος 24th, 2012
------
Θα μας τρελάνετε. Να μη δοκιμάσουμε κατι διαφορετικό; Οι ιδιοι που μας εφεραν εδω θα μας βγαλουν από την κριση; Μηπως είστε υπηρέτες του συστήματος αυτού; Δεν θελω να το πιστεψω. Αλλα η στάση σας, τα σχολια σας και πολλα αλλα σε αυτό το συμπέρασμα μας οδηγούν. Δεν ειμαι ανεργος, δεν ειμαι φτωχος, αλλά ζω με το συνεχες αγχος για το τι θα ξημερωσει αυριο. Οι αυτοκτονιες δεν εχουν τελειωμο. Να μην αλλαξουμε τιποτα, λοιπόν, Τερμα στην κινδυνολογία. Τερμα στην αθλια προπαγανδα ΜΕΓΚΑ, ΣΚΑΙ, ΝΕΩΝ και αλλων μεσων. Δεν ψηφιζω ΣΥΡΙΖΑ, γιατι δεν του εχω εμπιστοσυνη. Προτιμω Κουβελη. Ειναι φωνη σωφροσυνης. Αλλα τερμα πια με ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, που το ψηφιζα ως και το 1993. Επιτελους τελος, που ελεγαν. Δεν φταιει για ολα τα κακα της κοινωνιας και της Ελλαδος ο ΣΥΡΙΖΑ. Φταινε οσοι κυβερνησαν οχι μονο από το 1974 και μετά αλλά και πριν. Ποιοι κράτησαν χαμηλα το μορφωτικο επίεδο του λαού; Ποιοι δεν το διαπαιδαγωγησαν (ευθυνες, φυσικά, εχουν και οι γονεις καθε γενιας), ποιοι κατεστρεψαν την υπαιθρο και την Αθηνα με την αντιπαροχη και διελυσαν την αγροτικη παραγωγη. Τι να πούμε. Ωρες πρεπει να μιλαμε γι' αυτο και χιλιαδες σελιδες να γραφουμε. Σταματω εδώ με την ελπίδα οτι καποια στιγμη θα γυρισει ο ηλιος. Φανης.
Σχολίασε ο/η Φανουρης Κωνσταντινιδης | 13:57:31, Μάιος 24th, 2012
------
Ο αγώνας κατά του Τσίπρα πρέπει να είναι όμοιος με τον αγώνα του δυτικού κόσμου κατά του σταλινικού καθεστώτος. Ο Τσίπρας πρόκειται να δημεύσει τα ακίνητά μας, να βάλει έκτακτη εισφορά στον τζίρο των κρατικοδίαιτων επιχειρήσεών μας, να αποκαλύψει τις συνέργειές του με τις offshore που τις εμφανίζουν ζημιογόνες, να αποπλανήσει τις κόρες μας και να αρπάξει ακόμη και τις ελβετικές καταθέσεις μας. Η εφημερίδα και το μαχητικό κανάλι σας (ΣΚΑΙ) θα πρέπει να αποκλείσουν τα ονόματα Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ από τις στήλες και τις εκπομπές τους. Πρέπει όλοι να γίνουμε ένα γιγάντιο ανάχωμα στην μάχη κατά του σταλινισμού.
Σχολίασε ο/η Bulsara | 13:54:54, Μάιος 24th, 2012

Στο περιθώριο της Ιστορίας

Καθημερινή

''Ο καπιταλισμός επέζησε σε χειρότερες καταστάσεις από την αυτανάφλεξη του 0,6% της παγκόσμιας οικονομίας.'' Κυριε μανδραβελη δεν ξερω αν σας το ειπανε αλλα δεν κατεβηκαμε στη γη για να σωσουμε τον καπιταλισμο.εκτος αν θεωρειτε τον καπιταλισμο ''ιδεα'' και ως εκ τουτου την εικονα να πεθαινει καποιος για αυτον πολυ ρομαντικη και υπερανθρωπη.
Σχολίασε ο/η εβιτα | 11:55:56, Μάιος 17th, 2012

Δύσκολη μάχη


Καθημερινή 

Φίλε κλ,
Εσύ δεν είσαι οικονομολόγος, όμως εγώ είμαι, και έχω τύχει να ασχοληθώ με την κρίση της αργεντινης στη μεταπτυχιακη μου εργασία. Το νομισματική συμβούλιο που εφάρμοσε η Αργεντινή διατηρούσε ισοτιμία 1 πεσο προς 1 με το Αμερικανικό δολάριο, και τα δυο νομίσματα ήταν πλήρως ανταλλάξιμα μεταξύ τους. Με το σπάσιμο της ισοτιμίας όλες οι καταθέσεις αλλα και τα δάνεια μεταραπηκαν σε πεσο και κατόπιν έγινε η υποτίμηση, άρα δάνεια και καταθέσεις, μισθοί συντάξεις κτλ παρέμειναν σταθερά ως προς την αξία τους σε πεσος. Αυτο είναι το καλο της υποτιμησης, ότι κυριολεκτικά ένα μια νύκτι μπορείς να αλλάξεις την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας σου. Άρα λοιπόν, εάν η Ελλάδα φύγει απο το ευρω φυσικά θα πρέπει δια νομού να μετατρέψει καταθέσεις και δάνεια σε δραχμές, και μετα να υποτιμήσει τη δραχμή, παράλληλα θα πρέπει μα κουρεψει τα χρέη σε κόκκινο και να υιοθετήσει ένα μορατοριουμ 2-3 ετών για κατασχέσεις χρεών, να εθνικοποιησει τις τράπεζες (οι οποίες θα έχουν ήδη χρεοκοπησει) και να προσπαθήσει να επανεκκινησει την οικονομία με τον ένα η τον άλλο τροπο. Δεν είναι εύκολη υπόθεση η έξοδος απο το ευρω, και ενέχει πολλούς κινδύνους, τόσο οικονομικούς αλλα και διπλωματικούς, αλλα η παρούσα οικονομική πολιτική δεν μπορει να συνεχιστεί για πολυ ακόμη. Πολλοί δημοσιογράφοι Χρησιμοποίησαν το επιχείρημα οι έξοδος απο το ευρω σημαίνει ότι ότι θα χάσουν οι καταθέτες και θα κερδίσουν τα λαμόγια που έχουν πάρει πολλά δάνεια η όσοι έχουν βγάλει τα χρήματα τους στο εξωτερικό, καθώς θα έρθουν και θα αγοράσουν τα πάντα παμφθηνα... Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη λογική, είναι καλύτερα δηλαδη να υποφέρει το 90% των ελλήνων για να μην κερδίσουν κάποιοι ελαχιστοι που έβγαλαν τα χρήματα τους έξω??
Η Καθημερινή μπορει να προσπαθει να φοβίσει τον κόσμο, αλλα αυτο που δεν μπορει να αντιληφθει ειναι οτι θα πρέπει να υπάρχει και μια βιώσιμη λύση. Η σημερινή πολιτική απλώς παρατείνει το αδιέξοδο, με πολυ αρνητικές συνέπειες για την πραγματική οικονομία. Η Ελλάδα έχει χάσει 20% του ΑΕΠ στα δυο τελευταία χρόνια, και θα χάσει άλλο τόσο τα επόμενα δυο χρόνια. Η ελβετική UBS είχε υπολογίσει το 2010 ότι μια ενδεχόμενη έξοδος της Ελλάδας απο το ευρω θα είχε μεγιστο κοστος γύρω στο 50% του ΑΕΠ, αν και αυτή η εκτίμηση είναι παρα πολυ υψηλή. Εάν η Ελλάδα ακολουθούσε τη στάνταρ συνταγή του ΔΝΤ το 2010, χωρίς τους ευρωπαίους, έαν δηλαδη είχε φύγει απο το ευρω, είχε υποτιμησει την δραχμή και είχε κουρέψει το χρέος κατα 80%, και είχε εκδόσει ομόλογα μεγαλυτερης διαρκειας ( α λα Brady), τότε σήμερα η Ελλάδα θα βρισκόταν σε ανάπτυξη. Έτυχε όμως να έχουμε ως πρωθυπουργό ένα επαγγελματία ψεύτη που γνώριζε την κατάσταση και λόγω ανικανότητας έκανε τα πράγματα χειρότερα μέσα σε λίγους μήνες μετα την εκλογική του νίκη.
Σχολίασε ο/η Αχιλλέας | 04:25:05, Μάιος 13th, 2012

Οι καταστροφικοί αυτάρεσκοι μύθοι


Καθημερινή

Θα ήθελα ελικρινά, κύριε Μανδραβέλη, να διαβάσω κάποια στιγμή ένα άρθρο σας το οποίο να λέει τι πρέπει να κάνουμε ως λαός. Τη γνώμη σας, όχι υπόδειξη.
Είμαι ένας άνεργος ιδιωτικός υπάλληλος με μια σύζυγο δημόσιο υπάλληλο σε οργανισμό που, όπως λετε και ενδεχομένως να εχετε δίκιο, δεν χρειάζεται. Έχω και δυο παιδιά -του δημοτικού που δεν θέλουν φροντιστήρια, ούτε πολύ χαρτζιλίκι. Για καλή μου τύχη το σπίτι πρόλαβα και το ξόφλησα.
Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Να ψηφίσω ξανά ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για να μην χρεοκοπήσει η χώρα, στέλνοντας στα δύο αυτά κόμματα και την Ευρώπη ότι "εντάξει, δεν πειράζει, ας τα κάνατε όπως τα κάνατε με το μνημόνιο που βλέπετε ότι δεν βγαίνει. Εγώ εκεί, θα σας μείνω πιστός και υπεύθυνος πολίτης. Θα ψηφίσω ξανά υπέρ των μεταρρυθμίσεων, ώστε να απολυθεί και η γυναίκα μου...";
Να σηκώσω τις τελευταίες μου καταθέσεις και να πληρώσω και τους τέσσερις νέους φόρους που έχετε βάλει πάνω στο σπίτι μου , να πληρώσω και τον αυξημένο φόρο εισοδήματος -κι ας είμαι άνεργος;
Το χειμώνα να προσπαθήσω να βάλω πετρέλαιο στο 1,40 το λίτρο, ώστε να μαζέψει κι άλλους φόρους το δημόσιο και να είναι συνεπες στις δανειακές του υποχρεώσεις (έχω καταλάβει ότι και εσάς και άλλους αρθρογράφους της Καθημερινής, σας καίει πολύ να μην μας πουν μπαταχτσήδες οι ευρωπαίοι εταίροι μας);
Αν μου το πείτε εσείς σας υπόσοχμαι να το κάνω.
Γενικώς θα κάνουμε οικογενειακώς ό,τι απαιτείται για να βοηθήσουμε να αποκτήσει η Ελλάδα πρωτογενές πλεόνασμα...
Θέλω να σας πω όμως κάτι ειλικρινά κύριε Πάσχο μου. Μετά θα είσαστε ευχαριστημένος. Θα σταματήσετε να με μαλώνετε που ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ. Θα σταματήσετε να με εκβιάζετε εσείς, ο κ. Μπάμπης, ο κ. Παπαχελάς, ο κ. Καψής απο το MEGA που γουρλώνει τα μάτια του με οργή όποτε ακούει το όνομα Τσίπρας. Εντάξει;
Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε και ειλικρινώς ελπίζω να μου δώσετε μιαν απάντηση
Σχολίασε ο/η geo | 11:35:00, Μάιος 11th, 2012

Χωρίς εθνικό σχέδιο -ακόμη

Καθημερινή

Ένα σενάριο που μπορεί να φέρει δραστικές εξελίξεις, και φέρνει την Ελλάδα στα χέρια Ελλήνων είναι η Δραχμή σαν κοινό Βαλκανικό νόμισμα. Τέτοιο σενάριο είναι λογικό. Το ακριβό ευρώ στην Ελλάδα έχει δύσκολο μέλλον. Μια σχετικά φθηνή δραχμή σαν κοινό βαλκανικό νόμισμα μπορεί να ενώσει ειρηνικά χώρες με στενές οικονομικές, ιστορικές σχέσεις και κοινή γεωγραφική θέση. Το κυριότερο, με πραγματικές ανάγκες ανάπτυξης. Ισχυροποιεί την διαπραγματευτική δύναμη όλων των χωρών, και δημιουργργεί υπολογίσημη οικονομική ζώνη, ικανή να ανταγωνιστεί την γειτονική Τουρκία. Παράλληλα, δεν εμποδίζει την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας.
Σχολίασε ο/η Κώστας Λαμπρινός | 15:28:33, Μάιος 5th, 2012

Στον κοινό νου

Καθημερινή

Λοιπόν δεν υπάρχει σωτηρία με κοινοβουλευτισμό. Πρέπει αμέσως να παραιτηθούν όλα τα ορθολογικά θα λέγαμε κόμματα με άμεση κήρυξη εκτός νόμου του ΚΚΕ (το οποίο θα ήταν χειρότερο του Παπαδοπούλου αν κυβερνούσε-είπε κάτι σχετικό ο Κύρκος) και τον συναφών τρελοανεύθυνων κομματιδίων με παράλληλη αλλαγή-ρητή δέσμευση του Συντάγματος ότι δεν θα τιμωρηθεί ο απαραίτητος και επίδοξος θατσερικός δικτάτορας με όλο το επιτελείο του. Η δικτατορική κυβέρνηση να έχει τουλάχιστον δεκαετή θητεία με γνώμονα την δικαιοσύνη-την παιδεία(εισαγωγή των αριστούχων στα ΑΕΙ και οι οι αποτυχόντες να δουλεύουν από τα 18 και όχι να κοπροσκυλιάζουν στα ενοικιαζόμενα δωμάτια παριστάνοντας τον φοιτητή) και την δημόσια ασφάλεια. Με λίγα λόγια να αναλάβει μία δικτατορία για να φτιάξει επιτέλους κράτος και σε δέκα χρόνια να παραδώσει τη χώρα που θα είναι πιθανώς έτοιμη και σε θέση να επιλέξει τους ηγέτες της.
Σχολίασε ο/η Π.Δρόσος | 09:33:59, Απρίλιος 20th, 2012

ΚΚΕ εναντίον αστικής δημοκρατίας

Καθημερινή

Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν διαβάζετε τα άρθρα σας πριν δημοσιευτούν;
Από πότε τον τουρσιμό τον διαλύει το KKE ή μήπως;
1. Οι συνεχόμενες αυξήσεις στα ναύλα από τους ακτοπλόους;
2. Τα 35-χρονα σαπάκια της ακτοπλοίας μας των τυχοσιωκτών εφοπλιστών μας;
3. Το ΦΠΑ 23% στο τουριστικό πακέτο, όταν σε Ισπανία και Γαλλία είναι κάτω του 8%;
4. Τα μαθητευόμενα παιδάκια από Βουλγαρία και Ρουμανία που χρησιμοποιούν οι ξενοδόχοι μας στα πολυτελή θέρετρα τους, πληρώνοντάς τα με μισθούς των χωρών τους ελέω της κοινοτικής και καπιταλιστικής οδηγίας Μπολκενσταιν;
5. τα εκπληκτικά αεροδρόμια, λιμάνια και τραίνα που διαθέτει ως υποδομές το Ελληνικό κράτος; Αυτά που δεν φρόνισαν να εξυγχρονίσουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, λαμβάνοντας δις επιχορηγήσεων από την ΕΕ γΙΑ την αναβαθμισή τους αλλά αυτοί τα έκαναν μίζες και κότερα;
6. Το Πανεπιστήμιο Τουριστικών Σπουδών που δεν διαθέτει το Ελληνικό κράτος προκειμένου να βγαίνουν ικανά στελέχη να στελέχωσουν την βαριά βιομηχανία της χώρας (λέμε τώρα);
Ξέρετε έχω πολλά που δεν έχουν κάνει για τον τουρισμό μας οι ΠΑΣΟΚ & ΝΔ για τον τουρισμό όλα αυτά τα χρόνια. Μακάρι (και το εννοώ) να έφταιγε το ΚΚΕ. Δεν θα το ψηφίζαμε, θα έσβηνε απ΄οτον χάρτη και όλα θα έφτιαχναν μονομιάς. Δυστυχώς για εμάς δεν είναι έτσι.
Και κάτι τελευταίο. Η ΠΝΟ πρόεδρο συνδικαλιστή της ΝΔ δεν έχει;
Σχολίασε ο/η ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ | 17:47:43, Απρίλιος 12th, 2012

Μηδενική ανοχή στη βία

Καθημερινή

Οταν κάποιος μπαίνει μέσα στο σπίτι σου να σε τρομοκρατήσει, να σου κλέψει τις καταθέσεις σου, το μισθό σου, την σύνταξή σου, να σου διαλύσει την δημόσια ασφάλεια και να βλέπεις το γείτονά σου να ληστεύεται και να δολοφονείται μέσα στο σπίτι του, να διαλύσει το σχολείο που πηγαίνουν τα παιδιά σου και το νοσοκομείο που νοσηλεύονται οι γονείς σου, όταν κάποιος επιχειρεί να μηδενίσει την περιουσία σου και να σε αφήσει στο δρόμο και να την εκποιήσει για να πληρώσει τα δανεικά που εφαγε ο ίδιος, τότε υπάρχει ενας μόνο δρόμος.
Αυτό δεν λέγεται βία. Λέγεται αυτοάμυνα. Δεν ρωτάτε και τον κ.Μπαμπινιώτη, τώρα που εχετε στην κυβέρνηση κάποιον που γνωρίζει καλύτερα την έννοια των λέξεων της ελληνικής γλώσσας?
Σχολίασε ο/η ΝΙΚΟΣ ΒΕΤΣΟΣ | 07:16:35, Απρίλιος 11th, 2012

Μισθοί Ευρώπης ή Βαλκανίων

Το Βήμα

ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΝΑΝΙΑ | 24/03/2012, 21:47
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΥΤΕΙ, ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΡΕΜΟΥΛΑ, ΕΝΩ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΔΕΚΟ, ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΣΕΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΥΠΑΘΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΠΑΜΕ, ΘΑ ΕΚΔΙΩΞΟΥΜΕ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΜΑΣ, ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΚΑΠΟΥ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΠΟΥ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΕΙ. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΠΑΝΑΝΙΑ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
Ανώνυμος / η

Λαϊκισμός και ακρότητες

Καθημερινή

Στο σημειο που φτασαμε αναρωτονται καποιοι τι προκειται να γινει απο εδω και εμπρος. Αναδιανονη πλουτου και εξουσιας κλπ. Επειδη και εγω εσπασα το κεφαλι μου να σκεφτω ενα μελλον και το τι προκειται να γινη εκανα τις εξης απλες σκεψεις.
Δεν ειμαστε μονοι μας σε αυτον τον πλανητη ουτε ειμαστε οι πρωτοι που συμβαινουν παρομοιες καταστασεις. Τι συνεβη λοιπον ιστορικα μετα απο κρισεις σε κρατη με διεφθαρμενες οικονομιες? σε οικονομιες αυταρχικες σοβιετικου τυπου? σε κοινωνιες που η εννοια της δημοκρατιας ειναι θεωρητικη και αγνωστη στην πραξη? σε κοινωνιες που δεν υπαρχη δικαιοσυνη και ο πολιτης ειναι αδυνατο να αντιμετωπιση τα κρατικα μονοπωλια?
Ειναι νομιζω παρα πολυ απλο τελικα αυτο που θα γινη. Τα κρατικα μονοπωλια θα γινουν ιδιωτικα μετα απο διαδικασιες επειγουσες και τρομοκρατικες για να ικανοποιησουμε τισ αναγκες των δανειστων μας. Οι επιτυχεις ιδιωτικοποιησεις στα προηγμενα κρατη εδειξαν οτι πριν ιδιωτικοποιηθη το κρατικο μονοπωλιο πρεπει να δημιουργηθη ενα ανταγωνιστικο πλαισιο με ιδιωτικες επιχειρησεις που θα επενδυσουν και θα προσλαβουν το περισσευμα των κρατικων υπαλληλων. Αυτο δεν γινεται στην Ελλαδα φυσικα και οπως καταλαβαινετε ο εθνικος πλουτος θα γινει ερμαιο των νεων μαφιων που ειναι οι ιδιοι κρατικοδιαιτοι που τοσα χρονια νεμονται τις επιδοτησεις και τα κρατικα κονδυλια. Οι γιατροι οι δικηγοροι οι τραπεζιτες οι καναλαρχες οι ξενοδοχοι, οι κομματαρχες θα αλλαξουν στολη και θα κανουν οτι κανουν στο ονομα της ιδιωτικης πρωτοβουλιας. Παλι οι νεοι, η εργατικη ταξη και οι επιχειρηματιες θα μεινουν απεξω και θα συνεχισουν να παρακαλανε για δουλεια για πενιχρα κερδη κλπ. Η ελευθερη αγορα θελει δημοκρατια και δικαιοσυνη που ειναι εννοιες υπο διωγμον. Με τις υγειες μας. Φυσικα και δεν θα αλλαξη τιποτα στην ουσια. Μετα απο 5 χρονια θα βρισκομαστε με τα ιδια προβληματα αλλα τοτε θα ειναι αδυνατο να αντιμετωπισουμε τα ιδιωτικα μονοπωλια και τις μαφιες. Ειμαι βαθια πεπεισμενος οτι η ελευθερη αγορα δεν προκειται να λειτουργηση ποτε σε αυτον τον τοπο
Σχολίασε ο/η sk observer | 17:11:55, Μάρτιος 26th, 2012

Επέτειος και κρίση

Καθημερινή

Αν για πρώτη φορά στην ιστορία αυτής της Χώρας αποδοθούν κάποιες ελαχιστες ευθύνες και λειτουργήσει το δίκαιο, τότε θα μειωθεί και ο θυμός μας.
Κάνουν όλοι πως δεν καταλαβαίνουν ποια είναι η λύση και πως θα βγούμε απο αυτό το τέλμα. Τα πράγματα είναι απλά: βρείτε τα λεφτά που φαγανε και βάλτε φυλακή 2-3 χιλιάδες λαμογια. Μόνο έτσι θα σταματήσει η μουντζα και το βρυσιμο. Αλλά πως μπορεί κάποιος να βάλει φυλακή τον ίδιο του τον εαυτό, ή το παιδί του, ή τον κολητό του!
Σχολίασε ο/η ευη | 16:09:50, Μάρτιος 26th, 2012
------
Μου αρέσει που ζητάτε να αποφύγουμε το διχασμό χαρακτηρίζοντας ως δυνάμεις καταστροφής συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων που διαφωνούν με τα πιστεύω σας.
Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη μας πόσες φορές έχετε κατηγορήσει την αριστερά για τις νοοτροπίες της και τα δικά της πιστεύω, καθώς και ότι χαρακτηρίζετε ως κόμματα ευθύνης μόνο τα κόμματα του μνημονίου μπορούμε να βγάλουμε το συμπέρασμα πως τουλάχιστον το 50% του έθνους το θεωρείτε ανεύθυνο και καταστροφικό.
Αν η εθνική συμφιλίωση συνεπάγεται την ταύτιση όλων των Ελλήνων με τις απόψεις της εφημερίδας σας φοβούμαι πως την βλέπω κομματάκι δύσκολη...
Σχολίασε ο/η Θοδωρής Ρ. | 15:54:16, Μάρτιος 26th, 2012

Βούληση για τάξη

Ένα σχόλιο αναγνώστη σε άρθρο της Καθημερινής που διεκδικεί το Βραβείο Ανεγκέφαλου Φασισμού, δείχνοντας παράλληλα την αγριότητα που ενεδρεύει στη Μνημονιακή Ελλάδα:

Το πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες θα λυθεί αυτόματα, από τη στιγμή που επιτραπεί η ελεύθερη οπλοφορία από υπεύθυνους πολίτες αυτής της χώρας, στα πρότυπα της Αμερικής. Γιατί μόνο μία οπλισμένη κοινωνία είναι μία ευγενική κοινωνία.
Στην Αμερική από την στιγμή που επιτράπηκε η καμουφλαρισμένη οπλοφορία (concealed carry, ccw) μειώθηκαν δραστικά τα εγκλήματα, οι βιασμοί, οι ληστείες. Ο ελεύθερος και υπεύθυνος πολίτης είναι πλέον σε θέση να προστατεύσει τον εαυτό του και τους οικείους του αποτελεσματικά. Ο Ελληνας πρέπει να είναι σε θέση να προστατευθεί, από τους εγκληματίες αφ'ενός και από κάθε λογής τύραννο.
Δεν υπάρχει επιτέλους ένα lobby υπέρ της οπλοφορίας σε αυτή την χώρα; Βλέπω όμως καθημερινά όλο και περισσότερους οπλοφοβικούς ανθρώπους. Ηρθε η ώρα του υπεύθυνου πολίτη να βοηθήσει την αστυνομία και τον στρατό να βάλουν μερικά πράγματα στην θέση τους, όπως και να βοηθήσει το κράτος να επιβάλλει μία τάξη τελοσπάντων.
Ας σταματήσουμε πιά να μιλάμε για δημοκρατία. Δημοκρατία είναι οταν 2 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν τι θα έχουν για δείπνο.
- Sensitivity - makes cowards of us all!
Σχολίασε ο/η Πάνος ο Κυψελιώτης | 21:01:55, Μάρτιος 19th, 2012

ΕΥΡΩΠΗ Ή... ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Το Βήμα

Ήμουν...
...αστός. Μικροαστός, για την ακρίβεια. Τόσο μου επέτρεπε να είμαι το εισόδημά μου ως μισθωτός. Τώρα πια δεν είμαι ούτε καν αυτό. Είμαι ένας εξαθλιωμένος εργαζόμενος, που δεν μπορώ να θρέψω την οικογένειά μου. Ό,τι κι αν μου πείτε, όση προπαγάνδα και πλύση εγκεφάλου κι αν επιχειρήσετε να μου κάνετε, δεν μπορείτε να με κάνετε να ξεχάσω το πως ζω πλέον. Ή, μάλλον, για να είμαι πιο σωστός, το πως ΔΕΝ ΖΩ πλέον! Κι όμως, οι λογής-λογής κουστουμαρισμένοι, γραβατωμένοι και καλοταϊσμένοι μαφιόζοι της πολιτικής και της δημοσιογραφίας, προσπαθείτε να με...πείσετε ότι δεν πεινάω, αλλά ότι πρέπει να σας φιλήσω και το χέρι από ευγνωμοσύνη! Το τι θα ψηφίσω το έχω αποφασίσει εδώ και καιρό. Και σίγουρα δεν θα είναι κάποιο από τα κόμματα των γραβατωμένων μαφιόζων. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως νοιώθω ότι μόνο η ψήφος δεν θα είναι αρκετή, για να ησυχάσει η οργή μου...
AIK

Κόμματα και κάλπη

Μια απίστευτη ομοβροντία σχολίων που απαντούν στην προτροπή της Καθημερινής να μετατρέψουν τη "δικαιολογημένη οργή" σε "περισυλλογή και ευθύνη" και να ψηφίσουν "τα μεγάλα κόμματα":

φαντάσου, δηλαδή, και να μην είχαμε χρεοκοπήσει τι θα γράφατε
αφού σας ενοχλούν οι επιλογές μας γιατί δεν καταργειτε τις εκλογές να τελειώνουμε
ετσι κι αλλιως γνωρίζετε καλύτερα πιο είναι το καλό μας
γιατί να ξοδευόμαστε 
δηλαδή, συμβουλεύετε τους εξαθλιωμένους, τους άνεργους και τους απολυμένους να επιλέξουν του αλήτες, τα λαμόγια και τους προδότες με τα λευκά κολάρα για να μην καταστραφούν
ακόμα δεν καταλάβατε ότι έχουν ήδη καταστραφεί
δεν τους νιάζουν πια οι περισπούδαστες συμβουλές σας
κρατειστε τες για τον εαυτό σας, μπας και σωθείτε μόνοι σας με τα κόμματα εξουσίας
Σχολίασε ο/η nikitas | 17:55:20, Μάρτιος 16th, 2012
------
Κανείς να μην ψηφίσει υποψηφίους που εμπλέκονται στο κατάντημα της χώρας.
Αλλοιώς οι εκλογές θα είναι κοροιδία...
Δηλαδή, τι επιλογές έχει ένας ψηφοφόρος;
Να ψηφίσει πάλι τους ίδιους... μια και δεν υπάρχουν άλλοι εύκαιροι!
Οι άνθρωποι που διοίκησαν την χώρα (εδώ συμπεριλαμβάνω και τα κόμματα της αντιπολίτευσης), υπήρξαν κάκιστοι επαγγελματίες (για να μην πω τίποτα βαρύτερο)... Σε μια δίκαιη κοινωνία θα έπρεπε να δικαστούν και να πάνε φυλακή.
Θα είναι συνεπώς έγκλημα εάν έστω και ένας απο αυτούς ξαναβρεθεί στα βουλευτικά έδρανα μετά τις εκλογές.
Σχολίασε ο/η Sotirios D Kotsopoulos | 17:51:34, Μάρτιος 16th, 2012
------
Η πιο απλά, ψηφίστε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και μαυρίστε την αριστερά. Μετά λοιπόν από την εθνική καταστροφή μας ζητάτε να εμπιστευθούμε και πάλι τους καταστροφείς μας. Ομως δεν είναι τυχαίο το άρθρο σας. Εντάσσεται στο γενικότερο πνεύμα των ΜΜΕ εγχωρίων και ευρωπαϊκών που συναισθανόμενα την άνοδο της αριστεράς, προσπαθεί ξαφνικά να ωραιοποιήσει καταστάσεις και να μας παρουσιάσει ως σωτήρες μας τους δολοφόνους των ονείρων μας. Δυστυχώς τα όσα γράφετε καταδεικνύουν το πόσο ζώα θεωρείτε τους αναγνώστες σας...
Σχολίασε ο/η mindomino | 15:34:40, Μάρτιος 16th, 2012
------

Οι κίνδυνοι της αμοιβαδοποίησης

Το Βήμα

(αν δεν σας βγαινει δημοσκοπικά, υπάρχει και η νοθεία)
Οι στιγμές ΗΤΑΝ κρίσιμες για το Εθνος, για τη χώρα, για τους πολίτες όταν η πασοκικη (και εν μέρει Νεοδημοκρατική) πανουκλα απλωνόταν πάνω απο την χώρα. Και συνεχίζει να είναι κρίσιμη όσο συνεχίζουν να κυβερνάνε σπρώχνοντας μας όχι μόνο στο περιθώριο της Ευρώπης (αυτό το έχουν καταφέρει ήδη) αλλά και στην έξοδό μας απο την ΕΕ έχοντας στην πλάτη μας ένα μη βιώσιμο χρέος που δύσκολα πλέον κουρεύεται ή ρυθμίζεται. Και ένα βήμα πριν την ολοκληρωτική καταστροφή πράγματι οι πολίτες πρέπει να αντιδράσουν με όποιο κόστος
Κ.Π.
------
ευρωπαϊκό κεκτημένο
"... το ευρωπαϊκό κεκτημένο.. είναι μια ζώνη ελευθερίας και δημιουργίας..." Σοβαρα;;; Αν ηταν τοσο ξεκαθαρο αυτο που ισχυριζεστε, το πιθανοτερο θα ηταν να μην ειχε προκυψει η σημερινη κριση καν. Δεν βλεπετε οτι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο παιζεται σημερα; Οτι η Ευρωπη διεμβολιζεται απο δυναμεις ανελευθεριας και ελιτισμου, απο κεντρα περιφρονησης της δημοκρατιας; Μεχρι που μπορει να φτασει η πλυση εγκεφαλου;
Yiannis
------
"Αιδώς ...αστείοι"
Προσοχή, προσοχή ...οι αστικές δυνάμεις" σημαίνουν συναγερμό. Το Έθνος, η Δημοκρατία, ο ίδιος ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός, βρίσκονται σε κίνδυνο. Οι μεραρχίες πικραμένων και θρησκόληπτων, υποστηριζόμενες από περιθωριακούς και άλλους της συμμαχίας της αμοιβάδας, εισβάλλουν από παντού, για να μετατρέψουν το ευρωπαϊκό μας κεκτημένο σε βορειοαφρικανική κόλαση. Ιδίως δε απειλείται άμεσα ο βόθρος που πλατσούριζαν όλα αυτά τα χρόνια σφυρίζοντας αδιάφορα και τρώγοντας ασύστολα. Τι να κάνεις, είναι οδυνηρό να μη μπορείς πια να ανεβοκατεβάζεις κυβερνήσεις και πρόσωπα όπως παλιά και να κινδυνεύεις να φας πόρτα την επόμενη φορά που θα ζητήσεις δανεικά κι αγύριστα για να τη βγάλεις ακόμα κάνα τετράμηνο. Οπότε συναγερμός. Μ ε κάθε κόστος .....όπως παλιά (πολύ παλιά).
Άει σιχτίρ, παπαγαλοσυμμορία
------
μασκες
Επιτέλους. Το μόνο καλό που έχει κάνει η κρίση στην χώρα, είναι ότι αποκαλύπτει τον πραγματικό ρόλο, τον αληθινό εαυτό όλων μας. Είναι εποχή που ο καθείς πρέπει να διαλέξει ανοιχτά ένα μετερίζι. Οι μάσκες έπεσαν και τα υπονοούμενα, οι έμμεσες δηλώσεις, οι υπαινιγμοί, η καλά κρυμμένη προπαγάνδα, και ο υποτιθέμενος δημοκρατικός σεβασμός στη διαφορετικότητα, την άποψη και την ιδεολογία του άλλου, δεν έχουν θέση στην σταυροφορία της αστικής ολιγαρχίας και των συμφερόντων που την προασπίζονται. Το άρθρο είναι συγκλονιστικό, μνημειακό θα έλεγα, διότι θα χρησιμεύσει στο μέλλον ως βιβλιογραφική αναφορά για όσους θα επιχειρήσουν να μελετήσουν την καλλιέργεια του απερίφραστου φόβου εκ μέρους σας και του πανικού που έχει κυριεύσει την άρχουσα τάξη και τους διατεταγμένους υπηρέτες της. Συγκλονιστική, επίσης είναι και η φρασεολογία σας. Πόσο, μας πόσο, όμορφα επιβεβαιώνετε τον Φουκώ, τον Μπάουμαν, τον Αγκαμπέν, την Μαίρη Ντάγκλας. Περιθωριακοί, στρατόπεδα, άκρα, ερείπια, μικροργανισμοι (τον διάβολο και τους μάγους γιατί τους ξεχάσατε;) σ' ένα μισαλλόδοξο, φοβικό, λαϊκίστικο και παραληρηματικό ποτ πουρί, διαχρονικό και επίκαιρο, απ' τα πιο ακραία καθεστώτα και τους "ορθοπαιδικούς" του 1967 μέχρι και την ψευδαισθησιακή δημοκρατία της μεταπολίτευσης, για να τρομοκρατήσετε τους ήσυχους και φοβισμένους πολίτες, που απ' την μία οφείλουν να φαντασιώνονται την αναγκαιότητα μιας Ευρώπης-παρωδίας, μιας Ευρώπης αποκλεισμών και οικονομικής εξόντωσης, και απ' την άλλη ψάχνουν στα σκουπίδια για τραφούνε με τα υπολείμματα του συστήματος που υπερασπίζεστε. Με τα σκουπίδια σας...
παρασιτο

Καίριες ερωτήσεις ψηφοφόρων στα κόμματα

Καθημερινή

Θεωρώ αυτονόητα τα ερωτήματα του άρθρου καθώς και πολλές παρατηρήσεις των επιστολογράφων πλην των ακραίων. Πολλοί αποδυναμώνουν την σωστή επιχειρηματολογία τους προβάλλοντάς την με καφενειακό ύφος. Είμαι παραδοσιακός ψηφοφόρος της Ν.Δ. , αλλά είναι η δεύτερη φορά που δεν θα εμπιστευθώ μάλλον το κόμμα αυτό μετά την Μητσοτακική λαίλαπα. Γιατί πέραν των θεμάτων που τέθηκαν από το άρθρο θα ήθελα να έχω και συγκεκριμμένες απαντήσεις στα μεγάλα θέματα διαφθοράς που ανέκυψαν επί της τελευταίας διακυβέρνησης της Ν.Δ.
1. Ομόλογα
2. Βατοπαίδι
3. Ζήμενς
4. ΟΣΕ
5. Συστήματα ασφαλείας των Ο.Α.
6. Στρατιωτικές προμήθειες και έργα
Αυτά μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή και μάλλον υπάρχουν και άλλα. Δεν ενδιαφέρει αν παραγράφηκαν τα αδικήματα για τα πολιτικά πρόσωπα. Δεν δέχομαι οτι δεν συνέβη τίποτα. Αυτό θα ήταν βάναυση προσβολή της νοημοσύνης. Πρέπει να δούμε πολιτικούς στο εδώλιο και ας τους αθωώσει το δικαστήριο.
Δεν μπορώ π.χ. να δεχθώ οτι δεν συνέβη τίποτα με την Ζήμενς. Η εταιρεία ζήτησε συγνώμη γιατί δωροδόκησε και το Ελληνικό Δημόσιο <<αποζημιώθηκε>>. Αρα αναγνωρίστηκε επίσημα από όλους τους εμπλεκόμενους το σκάνδαλο. Τέτοιου μεγέθους συμφωνίες δεν γίνονται από υπηρεσιακά στελέχη, αλλά από πολιτικούς προϊσταμένους, άρα αυτοί έχουν εμπλοκή.
Γι αυτό λοιπόν κ. Σαμαρά θα περιμένω όπως και πολλοί νεοδημοκράτες, που δεν φαντάζεστε πιθανόν πόσοι πολλοί είναι, συγκεκριμμένες δεσμεύσεις για τον καταλογισμό ευθυνών και παραπομπή τουλάχιστον των πολιτικών της Ν.Δ. που έχουν εμπλακεί, έστω και με παράκαμψη του Συντάγματος (παραγραφή).
Αν δεν υπάρξει κάθαρση και τιμωρία δεν υπάρχει ελπίδα ούτε για την χώρα ούτε και για τα κόμματα και τους αρχηγούς τους.
Ευχαριστώ για την υπομονή και την φιλοξενία σας.
Σχολίασε ο/η Δημήτρης Δ. | 10:15:49, Μάρτιος 15th, 2012

Κυβέρνηση με τους καλύτερους

Καθημερινή

Αν θέλουμε "τους καλύτερους" στις επόμενες εκλογές, ολόκληρος ο ελληνικός λαός πρέπει πρώτα να κάνει βαθιά ψυχοθεραπία.
Γιατί;
1) Διώξαμε τη μοναρχία και στη θέση της βάλαμε πολιτικούς με πλήρη ασυλία.
1α) Δεχόμαστε τόσα σκάνδαλα εκ μέρους τους και τους ξαναψηφίζουμε
2) Ψηφίζουμε μεταξύ δυο οικογενειών, αναλόγως ποιος θα "βάλει το παιδί στο δημόσιο"
3) Χειροκροτάμε φανατικά πολιτικούς που μιλάνε την ξύλινη γλώσσα, λες και απευθύνονται σε καθυστερημένους
4) Δεχόμαστε να πληρώνονται - σύσωμο το πολιτικό σώμα - υπέρογκα ποσά ως νόμιμη αμοιβή/σύνταξη
5) Δεχόμαστε να συντηρούμε έναν δημόσιο τομέα/τέρας για να μας κάνει τη ζωή κόλαση κάθε φορά που χρειαζόμαστε άλλη μια "βεβαίωση".
6) Επιτρέπουμε να ταυτίζεται η εκάστοτε κυβέρνηση με το κράτος και κατά αυτό τον τρόπο η χώρα να μην μπορεί να πάει μπροστά, να εξελιχθεί προοδευτικά.
7) Ψηφίζουμε πολιτικούς γνωρίζοντας ότι μας λένε ψέματα
Τελικά, κάθε λαός έχει τους πολιτικούς που του αξίζουν.
Σχολίασε ο/η Χαλκιαδογιώργης | 16:52:08, Μάρτιος 12th, 2012

Η επιτυχία

Καθημερινή

Ο κοσμος τωχει τυμπανο κι'εσεις κρυφο καμαρι, κυριοι αρθρθγραφοι. Στα Αμερικανικα λεγεται (wishful thinking), δηλαδη, το παραμυθι που πουλατε στον λαο, οτι τωρα σωθηκε η Ελλαδα και μπραβο στους σωτηρες της. Πρεπει να ντρεπεστε ρε παιδια, με την αδιαντροπια σας δεν παει αλλο. Υπαρχει κατι που λεγεται συνενοχη, και βασει αυτου ειστε ενοχοι οσο και οι ατημωρητοι εγκληματιες. Λοιπον, ειπαμε, πρωτοι οι ψευτοηγετες που καληπτουν με την προστασια τους τους παρακρατικους, φοροφυγαδες, και ατιμωρητους διεφθαρμενους Ελληνες πολιτικους και επιχειρηματιες. Μετα ειστε εσεις που καληπτετε τους αλητες ψευταρχηγους με τις αποπλανησεις σας. Οπως σας εγραψα μαι προηγουμανως, το μονο που σωζει την Ελλαδα σημερα απο τα ψεματα σας και την ασυγκριτη διαφθορα σας, ειναι ενας εμφυλιος η μια δικτατορια που ειναι αναποφευκτα. Αν δημοσιευετε τα σχολια μου η οχι δεν με πειραζει αρκει που καποιος απο σας τα διβαζει για να γνωριζεται οτι, (you can full some of the people some of the time, but not all the people all of the time.) Αυτο κανεται εσεις κυριοι αρθρογραφοι και ειναι αισχος για την πατριδα μας. Αν ολλοι σας εσεις οι διεφθαρμενοι, ειχατε εστω και ενα μικρο ποσωστο πατριοτισμου, το λεγομενο Ελληνικο φιλοτιμο, πρωτα θα γινοσαστε εσεις το καλο παραδειγμα της λιτιτητας με το να χαμηλωσετε τους μισθους σας και τα εξοδα σας. Οχι οπως ο θεατρινος παπανδρεου που πηγε στην Εθρωπη με ιδιοτικο αεροπλανε και ζωδεψε 56.000 ευρω, μετα την αποχωρηση του απο την πρωθηπουργια. Κι'εσεις το βουλωσατε, για να μην χασετε προνομια. Δασκαλε που διδασκες καο νομο δεν εκρατεις. Ντροπη και αισχος ρε παλιανθρωποι προδοτες και αναξιοι των εντιμων προγονων μας. Με απολυτη ειλικρινεια, ενας πατριωτης, ευτυχως, ΟΧΙ σαν κι'εσας. Νικολας απο Νες Υορκη.
Σχολίασε ο/η nicholas capous | 13:35:19, Μάρτιος 10th, 2012
------
Απο πότε η πτωχευση ονομάζεται επιτυχία? Όσοι έπρεπε να προφυλαχθούν προφυλάχθηκαν (τράπεζες, αγγλικό δίκαιο) .Όσοι έπρεπε να κερδίσουν κέρδισαν (cds) και βέβαια όλοι οι αδύναμοι μικροαποταμιευτές που είχαν αγοράσει πριν χρόνια με την εγγύηση του ελληνικού κράτους έχασαν τα πάντα. Έτσι είναι η σωστή σειρά των πραγμάτων στο μυαλό του κεφαλαίου και των πολιτικών μας. Επιτυχία θα είναι όταν ο πρώτος πολιτικός που πήρε μιζες και μας έφερε σε αυτή την κατάσταση πάει φυλακή. όπως ήταν εγγυημένα τα ομόλογα άλλο τόσο είναι εγγυημένες και οι καταθέσεις . Ότι έχει μείνει.
Σχολίασε ο/η maria | 12:09:15, Μάρτιος 10th, 2012
------
Συστήνω σε όσους διαβάζουν το άρθρο αυτό να το κάνουν copy και να το κρατήσουν στο αρχείο τους. Θα τους χρειαστεί, σε μερικούς μήνες, όταν πάλι θα κινδυνεύουμε, πάλι η οικονομία θα είναι σε κίνδυνο, πάλι η Ελλάδα θα είναι μπροστά στο φάσμα της χρεοκοπίας. Και τότε με τα ομόλογα στο αγγλικό δίκαιο, δηλαδή ακούρευτα.
Δεν θα είναι μακρινή η μέρα αυτή. Σας το υπόσχομαι κι ας λένε ό,τι θέλουν οι πολιτικοί μας και οι σπουδαγμένοι δημοσιολογούντες της Καθημερινής και των άλλων συγκροτημάτων της μιντιακής ελίτ.
Σχολίασε ο/η Γιώργος Γουγας | 11:33:52, Μάρτιος 10th, 2012
------
Απετράπη η ατακτη χρεωκοπια. Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ!
Σχολίασε ο/η Γιάννης Οθείτης | 21:36:32, Μάρτιος 9th, 2012


Τα δύο αστικά κόμματα και η Αριστερά

Καθημερινή

εύγε Παπαχελά, Thanasis και λοιποί.
το πρώτο βήμα είναι να αρχίσουμε να αμφισβητούμε την τεκμηριωμένη ιστορική έρευνα και να φορτώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πραγματικές και φανταστικές ευθύνες για όλα όσα συνέβησαν στη χώρα, από την αντίσταση και τον εμφύλιο μεχρι την οικονομική καταστροφή, στην Αριστερά...
το δεύτερο είναι να επαναλαμβάνουμε ad nauseam το χυδαίο ψέμα περί κακών, συνδικαλιστών της Αριστεράς που "μπόλιασαν" με το πνεύμα τους και τις πρακτικές τους τους καημένους και αθώους εργατοπατέρες των κομμάτων "ευθύνης"...
το τρίτο βήμα είναι να αθωώσουμε την αστυνομική βία και την άγρια κρατική καταστολή, ισχυριζόμενοι ότι είναι αντιμετώπιση "με αστυνομικό τρόπο" μιας παράνομης ενέργειας
το τέταρτο βήμα είναι να πείσουμε τον πολίτη ότι η Δεξιά έχει "κόμπλεξ και ενοχές", ώστε να διαγράψουμε όσο είναι δυνατό από την ιστορική του μνήμη όλα εκείνα για τα οποία ο"λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά"
το πέμπτο βήμα είναι πείσουμε τον πολίτη να ξεχάσει ότι οι βασικοί υπαίτιοι που μας έφεραν στην καταστροφή ήταν το πασοκ και η νδ (γιατι φυσικά όλα αυτά είναι αγκιστρώσεις και "συμπλέγματα του παρελθόντος"!!!).
το έκτο βήμα είναι να πείσουμε τον πολίτη ότι οι μοναδικοί που μπορούν να σώσουν τη χώρα είναι αυτοί ακριβώς που την κατέστρεψαν.
το έβδομο βήμα είναι να πείσουμε τον πολίτη ότι αυτοί που κατέστρεψαν τη χώρα (δηλ. το πασοκ και η νδ) δεν "γνώριζαν τι ποιούσαν" τα "καημένα τα παιδιά" , αλλά έφταιγε η κακιά αριστερά που τα διέφθειρε ή κακιά αριστερά που που προσπαθούσαν να αντιγράψουν...
το όγδοο βήμα είναι να πείσουμε τον πολίτη ότι τα αριστερά κόμματα δεν έχουν εναλλακτική πρόταση
το ένατο βήμα είναι να πείσουμε τον πολίτη ότι δεν είναι και πολύ "υγιείνο" για τον ίδιο και τη χώρα να διεκδικεί αυτονόητα δικαιώματα.
το δέκατο βήμα είναι να πείσουμε τον πολίτη ότι το ξεπούλημα της χώρας, η παραδοση της εθνικής κυριαρχίας και του εθνικού πλούτου, οι μισθοί πείνας κλπ επιβάλλονται στα πλαίσια μιας αναγκαστικής τάχα μου "ρεαλιστικής πολιτικής", που είναι μονόδρομος.
βασικός στόχος των παρά πάνω είναι να μην βγεί ποτέ μια αριστερή κυβέρνηση στην ελλάδα, η οποία θα βάζει τα δικαιώματα του πολίτη πάνω απο τα δικαιώματα του κεφαλαίου ...γκαιμπελιστικες πρακτικές, αναμφίβολα......
Σχολίασε ο/η alex | 13:37:08, Μάρτιος 8th, 2012

Ο κίνδυνος

Καθημερινή

Από τη στιγμή που θα μου έχουν κόψει την περίθαλψη, την κοινωνική πολιτική γενικά, το μισθό, τη σύνταξη και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς τι θα με νοιάζει αν το νόμισμά μου είναι ευρώ ή δραχμή; Η μόνη διαφορά για εμένα θα είναι ότι στη μια περίπτωση θα λέω δεν έχω ούτε ένα ευρώ και στην άλλη ότι δεν έχω δραχμή... Σε τι θα με επηρεάσει αν χρεωκοπήσουμε και δεν μπορούμε να εισάγουμε πετρέλαιο ή αν δεν χρεωκοπήσουμε και έχουμε άφθονο πετρέλαιο αφού δε θα μπορώ να αγοράσω για το καλοριφέρ μου ή για το αυτοκίνητό μου; Ήδη ξέρω πολλές πολυκατοικίες που πήραν απόφαση να μην βάλουν φέτος και θα γίνονται όλο και περισσότερες...Πώς να ψηφίσω τα κόμματα που μας έφτασαν εδώ; Πώς μπορώ να εμπιστευτώ τους ανθρώπους που μας έβαλαν τόσο βαθιά στην κρίση ότι μπορούν και να μας βγάλουν; Αν το ήξεραν δε θα μας είχαν βάλει καν... Άρα για εμένα δεν υπάρχει κανένα τέτοιο δίλημμα που αναφέρετε
Σχολίασε ο/η Παναγιώτης | 13:12:38, Μάρτιος 5th, 2012

Από κοινού

Καθημερινή

Η κοινή γνώμη και τα μ.μ.ε. υιοθετούν την άποψη ότι τα πολιτικά κόμματα της χώρας είναι υπεύθυνα για όλα τα δεινά της… Όταν η δεύτερη κυβέρνηση Σημίτη αποφάσισε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα του συνταξιοδοτικού είχαν ξεσηκωθεί οι πάντες και ο κ. Σημίτης αναγκάστηκε να υπαναχωρήσει και να αντικαταστήσει τον κ. Γιαννίτση. Δεν έχουμε δει ποτέ καμία «λαϊκή» κινητοποίηση για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, για την αντιμετώπιση της διαφθοράς, για την βελτίωση της εκπαίδευσης… Ούτε φυσικά κανένα «συνδικαλιστικό αγώνα» γι’ αυτά... Όλα αυτά και πολλά άλλα: αυθαίρετα, ρουσφέτια, γενική ανομία, καταπατήσεις, επικίνδυνη οδήγηση δείχνουν κατά την γνώμη μου ένα πράγμα: ότι οι έλληνες δεν έχουν κοινωνική συνείδηση και ηθική… Δεν υπάρχουν όρια, δεν υπάρχουν υποχρεώσεις, καθήκοντα, δεν υπάρχει αυτονόητο, δεδομένο ηθικό πλαίσιο σε τίποτα… Δεν είναι τυχαίο ότι οι βουλευτές, οι αντιπροσωπευτικότεροι κατά τεκμήριο έλληνες σπάνια είναι πρότυπα ηθικής και κοινωνικής συμπεριφοράς, καπάτσοι και ικανοί να λειτουργούν στο περιβάλλον της ανομίας, της πονηριάς, της αμοιβαίας κοροϊδίας ναι αλλά χαρακτήρες πρότυπα όχι… Συνεπώς μην θεωρείτε ότι η κρίση που ζούμε και «βελτιώνει» τα κόμματα, τα κάνει καταλληλότερα να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα… Τα κόμματα και πάλι ακολουθούν την συμπεριφορά του πλήθους: προσαρμόζονται στο πλαίσιο που τους επέβαλε η Ε.Ε. μέχρι την επόμενη ευκαιρία… Αν δεν αλλάξουν οι ηθικές βάσεις της κοινωνίας, αν δεν δημιουργηθεί και εμπεδωθεί ένα πλαίσιο αρχών και κανόνων κοινωνικής ηθικής η αθλιότητα θα είναι κυρίαρχη στην ελλάδα.
Σχολίασε ο/η CNPAP | 12:05:12, Μάρτιος 2nd, 2012

Βοήθεια από την Ε.Ε.

Καθημερινή

Δουλειά χωρίς μισθούς είναι δουλεία. Περιουσία που στην απαιτεί αναδρομικά κάθε μερα με κάποιο άλλο "λόγο" η Εφορία, δεν είναι περιουσία. Ενσημα χωρίς σύνταξη είναι κεφαλικός φόρος.
Σε ενα τέτοιο κράτος, με τέτοιους εγκαθιδρυμένους, απο 3ετίας πλέον, θεσμούς, το μόνο που θα αναπτυχθεί πραγματικά θα είναι το δουλεμπόριο και η πορνεία
Σχολίασε ο/η ΞΕΝΟΦΩΝ ΙΣΑΡΗΣ | 20:47:11, Φεβρουάριος 29th, 2012

Το επείγον σήμα

Καθημερινή

Πρέπει να πονέσουμε για να τρώνε τις σάρκες μας οι Γερμανοί και όποιοι άλλοι σωτήρες μας!!! Να πάρουμε το δάνειο για να δώσουμε στις τράπεζες Deutsche Bank (Γερμανική) και HSBC (Βρετανική) € 4.500.000 για την υλοποίηση της ανταλλαγής των ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου (PSI 2). Α!! και αν δεν ολοκληρωθεί η ανταλλαγή θα καταβληθεί αποζημίωση ύψους €1.500.000 για την κάλυψη νομικών και λοιπών εξόδων!!! Μπείτε στο Εθνικό Τυπογραφείο και ΔΙΑΒΑΣΤΕ στο ΦΕΚ 436Β/24-2-2012 την έγκριση της πιο πάνω δαπάνης. Μας δίνουν λεφτά και μας τα ξαναπαίρνουν πίσω για τις υπηρεσίες που μας παρέχουν... ΕΛΕΟΣ!!! Αυτά δεν θα έπρεπε να μας λένε οι δημοσιογράφοι αντί να κάνουν αναλύσεις επί αναλύσεων που ο κόσμος δεν καταλαβαίνει? Να τους ξεμπροστιάσουν όλους... Όχι να ευχαριστούμε και τους σωτήρες μας από πάνω!
Σχολίασε ο/η ΕυηΣ | 15:31:18, Φεβρουάριος 28th, 2012
------
Είναι τουλάχιστον αφελές (για να μην πω ανόητο) να προσπαθείτε να επηρεάσετε με αυτό τον τρόπο το εκλογικό σώμα. Το ερώτημα που τίθεται στον Ελληνικό λαό είναι το εξής : Αν ήσουν μέτοχος (έστω και μκρός) σε μια εταιρεία όπου ο manager που είχες τοποθετήσει επί χρόνια σε είχε παραμυθιάσει και έκανε του κόσμου τα "ευτράπελα" θα του έδινες "'άφεση αμαρτιών" για να "ξελασπώσει" το μαγαζί που ο ίδιος κατέστρεψε ;
Σχολίασε ο/η Leandros | 15:04:02, Φεβρουάριος 28th, 2012

Η ηγεσία μας και οι εταίροι

Καθημερινή


Διαβάζοντας το σημερινό σας κύριο άρθρο και αντιπαραβάλλοντας το με το προ ημερών αντίστοιχο με τίτλο "Επιτεύγματα Παπαδήμου", συμπεραίνω ότι οι συντάκτες τους πρέπει να είναι διαφορετικοί, καθώς στο προηγούμενο κύριο άρθρο εκφράζεται η άποψη ότι η παραμονή μας στο Ευρώ έχει "διασφαλισθεί", πράγμα που έρχεται σε ευθεία αντίθεση με το πνεύμα του σημερινού. Αυτό φυσικά δεν είναι κακό, ούτε αντιφατικό για μια εφημερίδα που δίνει τη δυνατότητα στους συντάκτες της να εκφράσουν τις προσωπικές τους απόψεις. Αυτό που είναι όμως αντιφατικό είναι η παρότρυνση του σημερινού άρθρου να "εκπληρώσουμε" τις "δύκολες και επώδυνες δεσμεύσεις" μας, δηλαδή να εφαρμόσουμε κατά γράμμα τα -εκτός από απάνθρωπα- και αντιαναπτυξιακά μέτρα του Μνημονίου ΙΙ, ώστε να δημιουργηθούν, άραγε πως, οι προϋποθέσεις για ανάπτυξη.
Επιπλέον, έχω την αίσθηση ότι "ξεφορτώνεστε" πολύ εύκολα την αντίθετη με τη δική σας άποψη περί εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη (όχι Ευρωπαϊκή Ένωση). Ένα τέτοιο ενδεχόμενο, όπως μάθαμε όταν καθίσαμε στα θρανία, θα μας δώσει δυνατότητες ρύθμισης της δημοσιονομικής και νομισματικής μας πολιτικής τις οποίες δεν έχουμε τώρα ως μέλη του Ευρώ. Υπάρχουν πλείστες δυτικές χώρες εκτός Ευρώ όπου γίνονται επενδύσεις. Οι τελευταίες θεωρώ ότι εμποδίζονται πολύ περισσότερο από το γεγονός ότι η χώρα μας είναι ουσιαστικά πτωχευμένη (ούσα εντός Ευρώ), παρά από το γεγονός ότι "κινδυνεύει" να βρεθεί εκτός.
Τέλος, δεν έχω πεισθεί καθόλου ότι οι ιδωτικοποιήσεις με σκοπό τη βεβιασμένη είσπραξη ποσών προς μείωση του ελλείματος είναι σωστό μέτρο, ούτε καν "διαρθρωτικό". Σε κάποιες περιπτώσεις οι ιδιωτικοποιήσεις θα μας στερήσουν και μας έχουν ήδη στερήσει τη δυνατότητα διατήρησης πλεονασμάτων που παρέχουν τώρα κερδοφόρες ΔΕΚΟ, ενώ -όσον αφορά το πόσο "διαρθρωτικές" είναι αυτές, είναι ηλίου φαεινότερο ότι το σχετικό έσοδο από την πραγματοποίηση αυτών των ιδιωτικοποιήσεων δεν είναι επαναλαμβανόμενο, κάτι που κατά την ταπεινή μου γνώμη στερεί από το μέτρο μεγάλο μέρος του "διαρθρωτικού" του χαρακτήρα. Κυρίως, λειτουργεί σαν αντικίνητρο για τη λήψη πραγματικών διαρθρωτικών μέτρων τα οποία είναι όμως μακροχρόνιου ορίζοντα (π.χ., η αναδιοργάνωση της αγροτικής μας παραγωγής προς όφελος της Ελλάδος και όχι των ανταγωνιστριών σε ορισμένα μας προϊόντα χωρών της ΕΕ), καθ΄ότι αποτελεί τον εύκολο και γρήγορο τρόπο για την άμεση, προσωρινή όμως, μείωση του ελλείμματος.
Σχολίασε ο/η ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ | 14:26:46, Φεβρουάριος 28th, 2012

Ηγεμονία επί ερειπίων

Καθημερινή

κ Ξυδάκη
Λέτε πως "η Γερμανία έχει να αποφασίσει αν θα αλλάξει ιστορικό πρόσωπο στον 21ο αιώνα ή θα ηγεμονεύσει επί ερειπίων".
Θεωρώ πως με την ανιστόρητη αλαζονεία που την έχει κατακυριεύσει, στρουθοκαμηλίζει νομίζοντας πως θα είναι εσαεί ο επικυρίαρχος με μεροκάματα της συμφοράς που επιβάλει στις ζώνες επιρροής της
(Η Ιρλανδία που βρίσκεται έξω από το μακρύ της χέρι, καθότι είναι η πίσω πόρτα της Αγγλίας, έχει μεροκάματα πολύ ανώτερα από τα δικά μας που διαρκώς μειώνονται χάριν του ιδεολογήματος της "ανταγωνιστικότητας". Βρλισκεται όμως εκτός της περιοχής "κυνηγιού" της. Η Ιρλανδία πιθανόν να τα καταφέρει καθότι διαθέτει -εκτός από κράτος- πατριωτική εθνική αστική τάξη)
Οι Γερμανοί αυταπατώνται πως με την πολιτική που ακολουθούν θα ανταγωνιστούν την Κίνα. Κατά την γνώμη μου πλανώνται πλάνην οικτράν. Όχι μόνο δεν θα το καταφέρουν αλλά θα παρασύρουν ολόκληρη την Ευρώπη. Η άνιση ανταλλαγή με την πλειοψηφία των χωρών της ευρωζώνης -λόγω κυρίως του ευρώ- έφτασε στο σημείο θραύσης.
Τα αναγκαία μέτρα θα ληφθούν πάλι αργά και υπό πανικό.
Εμείς όμως πως θα επιβιώσουμε με την εν ψυχρώ υφεσιακή διαδικασία που μας επιβάλουν;
Δεν είναι ικανοί -ή και δεν θέλουν- να καταλάβουν ότι δεν βρίσκονται στο απυρόβλητο αλλά αρμενίζουν στον άκρως ταραγμένο ωκεανό της λεγόμενης παγκοσμιοποίησης ή -για να ακριβολογούμε με οικονομικούς και όχι γεωγραφικούς ορισμούς- του ξεσαλωμένου και ταυτόχρονα χαοτικού καπιταλισμού.
Από τη στιγμή που το 'Τζιν" ξέφυγε από το μπουκάλι, επί Θάτσερ και Ρέιγκαν, και το χρηματοπιστωτικό σύστημα κατέστη ανεξέλεγκτο από την πολιτική εξουσία, παίρνοντας το πάνω χέρι, άρχισε σταδιακά η απορύθμιση των πάντων συμπεριλαμβανομένων των θεσμών. Το μπάχαλο βαφτίστηκε "διαρθρωτικές αλλαγές". Όλες οι σημαντικές μεταρρυθμίσεις της αστικής προόδου μετά τον Α' παγκόσμιο πόλεμο -στις οποίες "συνέβαλαν" καταλυτικά τα κανόνια της "Αυρόρας"- κατεδαφίζονται επιμελώς. Η μεσαία τάξη που είχε τεθεί υπό προστασία, τώρα τελεί υπό διωγμό και διαλύεται!
Ταυτόχρονα η αστική δημοκρατία δέχεται πλήγματα τόσο στην Ευρώπη, όσο και κυρίως στη Χώρα μας, η οποία μετατρέπεται σε "χώρο".
Σχολίασε ο/η I.M. | 22:40:01, Φεβρουάριος 25th, 2012

Η ομηρία των ΑΕΙ

Καθημερινή

Οι εκλεγμένοι αιρετοί του Ελληνικού Κοινοβουλίου που υπηρετούν τα κοινωνικά δημοκρατικά συμφέροντα των πολιτών με την ψήφιση του νόμου της κ Διαμαντοπούλου για την λειτουργία των ΑΕΙ κατήργησαν το πανεπιστημιακό άσυλο ( ελευθερία λόγου της σκέψης και των στοχασμών ) αλλά εξακολουθούν να υπερασπίζουν το άσυλο των βουλευτών με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα. Ο νέος νόμος της κ Διαμαντοπούλου προτρέπει την σύνδεση των ΑΕΙ με τις αγορές που όλοι μας πήραμε γεύση του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν. Ό νέος νόμος της κ Διαμαντοπούλου ενώ καταργεί τις πολιτικές φοιτητικές παρατάξεις επιβάλει οι εκάστοτε κυβερνήσεις να διορίζουν στη διοίκηση των ΑΕΙ τους αρεστούς σε αυτές πολιτικούς που όλοι μας γνωρίζουμε πως λειτούργησαν μέχρι τα τώρα στις ΔΕΚΟ και στούς οργανισμούς που άσκησαν διοίκηση που τούς οδήγησαν. Ο νόμος αυτός ενώ προσδιορίζει το αυτοδιοίκητο των ΑΕΙ εν τούτοις οι εκάστοτε κυβερνήσεις μπορούν να παρεμβαίνουν στην ακαδημαϊκή λειτουργία με τούς διορισμένους στη διοίκηση πολιτικούς. και το ερώτημα. Σε τι στοχεύει ο νόμος της κ Διαμαντοπούλου που τον ψήφισαν οι 258 αν δεν κάνω λάθος βουλευτές.
Σχολίασε ο/η ΣΤΑΥΡΟΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | 23:45:06, Φεβρουάριος 24th, 2012

Επιτεύγματα Παπαδήμου

Καθημερινή

το πιάσαμε το υπονοούμενο:
ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
Σχολίασε ο/η KOSMAS DIMITRIOS | 10:43:54, Φεβρουάριος 24th, 2012
------
Σχολίασε ο/η amerikanos | 15:42:15, Φεβρουάριος 23rd, 2012
ο amerikanos συστηματικά προωθεί τόσο συχνά και με τόση επιμονή στα περισσότερα σχόλιά του την λογική της συλλογικής ενοχοποίησης του ελληνικού λαού που ειλικρινά αναρωτιέμαι σε ποιανού το payroll βρίσκεται. Αξια επαίνου η προσπάθεια του αλλά δεν πιάνει πλέον...
"Η κυβέρνηση πράττει αγνοώντας παντελώς τις γενεσιουργές αιτίες της σημερινής κρίσης και επικεντρώνοντας τις ενέργειές της μόνο στην εύκολη συλλογή χρημάτων από αυτούς από τους οποίους και μπορεί, κινητοποιώντας καθ’ όλη τη διάρκεια των τελευταίων μηνών παντοδύναμους συγκινησιακούς μηχανισμούς συλλογικής ενοχοποίησης: Είσαι ένοχος εσύ και μόνον άμυαλε και ανεύθυνε Έλληνα για τα δεινά σου, που παρεμπιπτόντως είναι και δεινά και κάποιων άλλων δισεκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά αυτό δεν μνημονεύεται, και άρα εσύ και μόνο πρέπει να πληρώσεις για την μέχρι πρότινος «δανεική» σου ευμάρεια!
Και έτσι δίνει ακόμα μια σπρωξιά στα ήδη φτωχά και ταλαίπωρα στρώματα, χωρίς φυσικά ν’ αγγίζει καθόλου τα ανώτερα. Έχετε ακούσει κάποιο μέτρο εναντίον του μεγάλου κεφαλαίου, εναντίον των τραπεζών, εναντίον των off-shores; Σιγή Ιχθύος! Σαν να μην φύονται τέτοια φρούτα στους ελληνικούς αγρούς..."
"...Υπάρχει μια έξυπνη αλλαγή τακτικής. Από το εμπόριο της ελπίδας, από την προσπάθεια τμημάτων της εξουσίας να παραστήσουν τους εκπροσώπους των λαϊκών συμφερόντων περάσαμε σε τακτικές συλλογικής ευθύνης και ενοχοποίησης. Φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι λοιπόν που είναι ασυνείδητοι, οι άνεργοι που είναι τεμπέληδες φταίνε οι αγωνιζόμενοι εργάτες που είναι προσκολλημένοι σε «άλλες εποχές» και δεν πιάνουν τις σημερινές ανάγκες για ελεύθερες υπερωρίες, φταίνε οι μετανάστες που ρίχνουν τα μεροκάματα. Φταίει ο καθένας που θέλει να «βολευτεί» με μια κανονική πρόσληψη και όχι με τρίμηνες συμβάσεις, που δεν έχει το «δημιουργικό πνεύμα» του ώστε να διαλέξει από μόνος του να παραιτηθεί από τις ελεημοσύνες των δικαιωμάτων ζώντας το μύθο του επιχειρηματία που κόβει δελτίο παροχής υπηρεσιών. Φταίνε οι ασφαλισμένοι που αργούν να ψοφήσουν, οι φοιτητές που δεν κάθονται καλά, οι αγρότες που «καλόμαθαν στις επιδοτήσεις».
"συλλογική ενοχοποίηση, μαζί τα φάγαμε, φταίει ο υδραυλικός. Για το χρέος που σώρευσε η κακοδιαχείριση και η διαφθορά φταίει η κοινωνία. Σοκ και δέος λοιπόν για την κοινωνία. Και δίλημμα: Μνημόνιο ή χρεοκοπία."
διαβάστε και την πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση με ψυχολογικούς όρους για την "κουλτούρα της αυτομαστίγωσης" και τη σχέση της με τη συλλογική ενοχοποίηση.... http://psyxology.gr/apopseis/286-2011-06-20-10-46-42.html
Σχολίασε ο/η alex | 13:24:59, Φεβρουάριος 24th, 2012
------
Δεν εγραψες για το μεγαλύτερο επίτευγμα του: Είναι πρωθυπουργός της χώρας χωρίς εκλογές!! Δεν το 'χουν πετύχει πολλοί αυτό..
Σχολίασε ο/η Αλεξανδρος Καδας | 08:40:45, Φεβρουάριος 24th, 2012
------
Περα απο τα γνωστα επιτευγματα του κ. Παπαδημου (την εισοδο στην Ευρωζωνη με ψευτικα στοιχεια, την αποκρυψη του χρεους κλπ) με τα αποτελεσματα που βλεπουμε σημερα, το τελευταιο επιτευγμα του κ. Παπαδημου για το οποιο του απονεμετε ευσημα ειναι βασικα το εξης:
Παρελαβε ΧΩΡΑ (εστω τσακισμενη) και θα παραδωσει ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ.
Να ποιο ειναι το απιτευγμα του για το οποιο εσεις και διαφοροι αλλοι ασχετοι εδω ανακραζετε ωσαννα.
Σχολίασε ο/η LCK | 01:32:13, Φεβρουάριος 24th, 2012


Έμπειροι και σοβαροί

Καθημερινή

αφιερώνω στην Καθημερινή τα όσα έγραψε ο Χριστακόπουλος στο Ποντίκι αναφορικά με συνέντευξη του Βενιζέλου στο mega, στην διάρκεια της οποίας ο "κορυφαίος" υπουργός είπε μεταξύ άλλων:
«Βεβαίως, η πολυφωνία η δημοκρατική. Αλλά εδώ μιλάμε για την ανάγκη ύπαρξης του έθνους. Δηλαδή η Δημοκρατία δεν συμβιβάζεται μ’ αυτό που λέγεται εθνική ενότητα, εθνική στρατηγική, κοινωνική συναίνεση; Η Δημοκρατία δεν είναι το πολίτευμα του ερασιτεχνισμού, της ανευθυνότητας και της επικίνδυνης επαφής με το ναρκοπέδιο. Η Δημοκρατία είναι το πολίτευμα της ευθύνης και της προοπτικής».
Λέει λοιπόν: "Με απλά λόγια, ο συνταγματολόγος Βενιζέλος ... μας λέει ότι:
1. Η πολυφωνία ενδέχεται να μην είναι δημοκρατική. Διότι η πολυφωνία είναι δημοκρατική υπό όρους. Με βασικότερο όλων να συμφωνείς με την άποψη Βενιζέλου.
2. Η δημοκρατία πρέπει να είναι συμβατή με την εθνική στρατηγική... και με την εθνική ενότητα..όπως (τις) αντιλαμβάνεται ο Βενιζέλος, ο οποίος διαπρέπει στη στρατηγική του εθνικού διαχωρισμού με γελοίες κατασκευές του είδους «κόμμα του ευρώ», του οποίου προφανώς ηγείται, και «κόμμα της δραχμής», στο οποίο συμπεριλαμβάνονται όλοι οι άλλοι, με μόνο κριτήριο το ότι διαφωνούν με τον Βενιζέλο. Σε κάθε άλλη περίπτωση η δημοκρατία δεν είναι δημοκρατία. Και το έθνος, το οποίο επιβίωσε επί αιώνες από επιδρομές και κατοχές, .... χύνοντας ωκεανούς αίματος, θα πάψει να υπάρχει. Εκτός αν όλοι εμείς συμφωνήσουμε με τον Βενιζέλο.
3. «Η Δημοκρατία δεν είναι το πολίτευμα του ερασιτεχνισμού, της ανευθυνότητας και της επικίνδυνης επαφής με το ναρκοπέδιο».
Δηλαδή η δημοκρατία είναι ένα άθλημα για «επαγγελματίες» και «ειδικούς», οι οποίοι, με αυτές τις ιδιότητες, μπορούν να είναι ταυτοχρόνως και «υπεύθυνοι»...Αυτό, όμως, αν θυμόμαστε καλά από το δημοτικό, λέγεται ολιγαρχία. Και, καθώς οι «ολίγοι», οι «άριστοι», οι «επαγγελματίες» και οι «υπεύθυνοι» παραπέμπουν σε ένα είδος επαγγελματικής «πεφωτισμένης ολιγαρχίας», αξίζει να δούμε τι έγραφε στα Νέα (ο) ... Γιάννης Πρετεντέρης:«...Θα δεχτώ ακόμη...ότι οι επιδιώξεις τους στοχεύουν απλώς στην ανόρθωση της πατρίδας και ότι οι προθέσεις τους είναι οι αγνότερες. Το ζήτημα όμως δεν είναι μόνο τι επιδιώκουν. Αλλά και πώς το επιδιώκουν....Αν διεκδικούν να αναλάβουν την καθοδήγηση του τόπου...τότε στις δημοκρατίες δεν υπάρχει άλλη μέθοδος από την κάλπη. Και τότε, αν ο ελληνικός λαός αποδεχτεί την ευγενή καθοδήγησή τους, ευχαρίστως να μας οδηγήσουν και στην Κόλαση. Τα άλλα που ακούω περί “κυβερνήσεων των αρίστων” που θα υπέρκεινται “των κομμάτων” και θα πολιτεύονται με γνώμονα κάποιο ομιχλώδες “συμφέρον του τόπου”, το οποίο θα προσδιορίζεται ερήμην του λαού, δεν είναι απλώς μπαρούφες. Είναι πολύ επικίνδυνα πράγματα. Διότι ακόμη και η πιο πεφωτισμένη ολιγαρχία δεν είναι τελικώς παρά μια άθλια ολιγαρχία».
Σχολίασε ο/η alex | 12:37:17, Φεβρουάριος 23rd, 2012

Ο χρόνος που μας λείπει

Καθημερινή

ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Καψής δήλωσε ότι τον Ιουνιο έρχονται νέα μέτρα, που προφανώς κι αυτά θα στρέφονται κατά των γνωστών υποζυγίων. Μέχρι τότε υπολογίζεται ότι οι άνεργοι θα πλησιάζουν το 1,5 εκατομμύρια. Με τις συνεχείς απολύσεις και τη μείωση των εργοδοτικών εισφορών, όχι μόνο οι συντάξεις θα καταλήξουν πολύ σύντομα να είναι ελεημοσύνη, αλλα πολύ περισσότερο τα ασφαλιστικά ταμεία θα καταρρεύσουν πλήρως. Η νέα δανειακή σύμβαση και το νέο μνημόνιο δεν περιλαμβάνουν ούτε ένα αναπτυξιακό μέτρο. Το συνεχώς συρρικνούμενο εισόδημα θα αναγκάσει αυτό το καλοκαίρι τους περισσότερους πολίτες να μην κάνουν διακοπες, με ό,τι αυτό σημαίνει για τις τοπικές οικονομίες και τον τουρισμό. Παράλληλα, το υψηλό φπα σε σχέση με το φπα ανταγωνιστικών μας χωρών θα μειώσει σημαντικά και την εισροή ξένων τουριστών. Το όποιο "λοίπος" (οικονομίες) είχαν συσσωρεύσει εργαζόμενοι και συνταξιούχοι έχει σχεδόν τελειώσει. Συνεχώς θεσπίζονται νέοι άμεσοι και έμμεσοι φόροι, περικοπές, κατάρρευση του κοινωνικού κράτους. Καθημερινά επιβεβαιώνεται ότι τα μνημόνια ήταν η λάθος συνταγή που επιτείνουν την ύφεση και δεν προσφέρουν διέξοδο. Όταν όμως το λοίπος τελειώσει, οταν οι 1,5 εκατομμύριο άνεργοι συνειδητοποιήσουν (γιατί δεν το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμη) ότι ουσιαστικά ειναι καταδικασμενοι, όταν οι πολίτες ακούσουν τον ιούνιο τους "φίλους" γερμανούς, τη "φίλη' τροικα κλπ να μας λένε ότι θα πρέπει να πάρουμε κι άλλα μέτρα, όταν γίνει σαφες το αδιέξοδο της πολιτικής του μνημονίου που επέβαλλαν οι τοκογλύφοι-δανειστές και εφαρμόζουν πειθήνια τα εγχώρια τσιράκια τους, όταν ο λαος φτάσει στο αμήν από την συνεχώς διευρυνόμενη εξαθλίωση και βγει κατά εκατομμύρια στους δρόμους, τότε ειλικρινά θα ήθελα να δω που θα κρυφτείτε όλοι εσείς με τις "περισπούδαστες" αναλύσεις σας, με την συστηματική τρομοκράτηση του λαού, και την εξίσου συστηματική επίθεση στην διαφορετική άποψη, με το "κούνημα του δακτύλου" και το "μάθημα" προς τους άλλους περί "ωριμότητας και συνεσης".
Σχολίασε ο/η alex | 15:51:11, Φεβρουάριος 23rd, 2012

Ιδιοτέλεια και φανατισμός

Καθημερινή

Είμαι λίγο "γκαγκά", αλλά έχω μια απορία.
Είχαμε χρέος 260 δις περίπου και ήταν δυσβάστακτο και θα χρεωκοπούσαμε, επιπλέον στην δευτερογενή αγορά αυτά τα ομόλογα, διαπραγματεύονταν στο 20-40% της αξίας τους.
Πήραμε με το μνημόνιο 1, άλλα 100 δισ, και άλλα 130 με το μνημόνιο 2, σύνολο 490 δισ περίπου. Οι "σωτήρες" μας, μας κούρεψαν 100 βάλε δισ. Άρα μένουν περίπου 390 δις για αποπληρωμή.
Πρέπει να είσαι πολύ ανόητος, για να πιστεύεις πως "σωθήκαμε".
Σχολίασε ο/η Costas Primikirios | 20:07:48, Φεβρουάριος 21st, 2012

Λύσεις


Καθημερινή

Μα είναι δυνατόν να πληρώνουμε φύλακες, για να ''φυλάνε'' παλιατζούρες και ερείπια; Πότε, επιτέλους, θα μειωθεί μέχρι εξαλείψεως ο υπερδιογκωμένος δημόσιος τομέας; Ως πότε θα συντηρούμε στρατιές γιατρών, δασκάλων, πυροσβεστών, φυλάκων αρχαιοτήτων και λοιπών κηφήνων;
Σχολίασε ο/η ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. | 16:23:38, Φεβρουάριος 18th, 2012

Χωρίς ύβρεις

Καθημερινή

Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι η χώρα πρέπει να αλλάξει νομικό καθεστώς και να εκσυγχρονιστεί.
Κανείς δεν αμφιβάλλει επίσης -εκτός από τους ίδιους και εσάς τους δημοσιογράφους- ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει από τους ίδιους ανθρώπους που οργάνωσαν, οργανώνουν, διοικούσαν και διοικούν ακόμη τη χώρα.
Τους ανίκανους και διεφθαρμένους διοικητές τους απολύουν και τους ζητούν και αποζημίωση για τις ζημιές που προκάλεσαν με τις πράξεις τους ή τις παραλείψεις τους, ούτε τους συντηρούν, ούτε περιμένουν να αλλάξουν μυαλά ή να ηθικοποιηθούν.
Οταν τα δικαστήρια διαγράφουν τους τόκους και το κεφάλαιο της κας Τούλας που βρέθηκε υπερχρεωμένη για να την προστατεύσουν από την τράπεζα, ποιός μπορεί να μας πείσει οτι δεν είναι προδότες αυτοί που υποστηρίζουν οτι πρέπει να πεθάνουν οι κ.Τούλες για να πληρωθούν και να εξασφαλιστούν οι τράπεζες χωρίς κάν δίκη ?
Σχολίασε ο/η ΝΙΚΟΣ ΒΕΤΣΟΣ | 00:01:00, Φεβρουάριος 18th, 2012
------
Ε, ΟΧΙ
ΟΧΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ...ΕΣΑΣ, ΕΛΕΟΣ...
Ηθελα να ηξερα σε ποια πατριδα πιστευετε...
Σχολίασε ο/η κων/νος | 21:24:42, Φεβρουάριος 17th, 2012
------
Πάντα για τα προβλήματα μας φταίνε οι ξένοι. Πάντα οι ξένοι θα μας σώσουν. Τα χάλια μας τα μαύρα. Αυτά συμβαίνουν όταν δεν κάνεις κάθαρση. Πρώτα πρεπει να μπουν φυλακή οι πολιτικοί που έκλεψαν κατασπάλησαν το δημόσιο χρήμα και τακτοποίησαν στο δημόσιο σε βάρος όλης της ελλαδας τους αυλικούς τους.
Από τη στιγμή που έσκασε η φούσκα 2,5 χρονια πριν και οι 300 της βουλής φάνηκαν αδύναμοι και άχρηστοι. Το χειρότερο συνεχίζουν να έιναι. Η ειρωνεία απο τους εταίρους μας προς αυτύς είναι πια ολοφάνερη . Το κακο είναι ότι χτυπάει και όλους εμάς αφού ακόμα τους στηρίζουμε και τους ζητοκραυγάζουμε. Ενας λαος που ανέχεται την απατεωνιά τους δεν μπορει να διαικδικήσει τίποτα ειδικά απο τους ξένους. Ηδη ξέρουμε οι λαοι εχουν τους πολιτικούς που τους αξίζουν.
Ετσι δεν περιμένω κανέναν ξένο να πε πάρει στα σοβαρά όταν εγώ δεν αντιδρώ και δεν τιμωρω αυτους που εφεραν εμένα τη χωρα μου στη κατασταση αυτη.
Σχολίασε ο/η Nikolaos | 14:37:02, Φεβρουάριος 17th, 2012
------
Το τελευταίο μνημόνιο που πέρασε στη Βουλή απλά καταδικάζει την Ελλάδα στη ζητιανιά. Δεν προβλέπεται κανένα μέτρο που να επιτρέπει στην Ελλάδα να ορθοποδήσει και να αυτονομηθεί από τους ιδιώτες δανειστές. Θα μ'ενδιέφερε πολύ ν'ακούσω αντεπιχειρήματα εάν κάποιος διαφωνεί.
Σε αυτό το στάδιο έχω κουραστεί πλέον να ακούω από τους πάντες περί πατριωτισμού ή/και προδοσίας. Έχει κανείς την εντύπωση ότι υπάρχει ένας κενός χώρος, ο πατριωτικός, και πλακώνονται όλοι να δουν ποιος θα τον καταλάβει πρώτος. Ακριβώς όπως και με τις θέσεις στο Δημόσιο ...
Σχολίασε ο/η Αλέξης | 14:13:08, Φεβρουάριος 17th, 2012

Το δικό μας Μνημόνιο

Καθημερινή

Κύριε Παπαχελά νομίζω ότι κανείς δεν διαφωνεί μαζί σας. Ολοι θα προτιμούσαν, αντί την θέση στην οποία βρίσκονται, να πληρώνονται όσα και εσείς για να γράφουν όσα και εσείς. Και οι άντρες των ΜΑΤ καλά κάνουν που παίρνουν 2000 ευρώ το μήνα για να δερνουν τον κόσμο, όταν τα ψέματα δεν πείθουν κανέναν. Τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν για να βγάλουν τόσα λεφτά αυτοί οι άνθρωποι; Μπράβοι στη νύχτα; Αφού ούτε τα μαγαζιά της νύχτας δεν δουλεύουνε πια.
Σωστά λέτε ότι "δεν φτάνει να περάσουμε τον κάβο της χρεοκοπίας τώρα γιατί θα βρεθούμε στα ίδια και χειρότερα σε λίγο". Εμείς οι Ελληνες είμαστε έξυπνος λαός. Ολοι καταλαβαίνουμε πως μόνον σαν μπράβοι, απατεώνες, κλέφτες ή πόρνες θα επιβιώσουμε στην Ελλάδα του Μνημονίου που τόσο αγαπάτε. Το ζήτημα είναι ποιοί θα παράγουν οποιονδήποτε αληθινό πλούτο όταν όλοι μαζί θα πουλάμε ψέματα;
Σχολίασε ο/η ΞΕΝΟΦΩΝ ΙΣΑΡΗΣ | 06:23:18, Φεβρουάριος 13th, 2012

Η ώρα της κρίσης

Καθημερινή

Για τον πολύ κόσμο, το δίλημμα "ευρώ ή δραχμή" δεν είναι δίλημμα. Ο κόσμος δεν έγιονε ξαφνικά αριστερός ή αντιευρωπαϊστής. Ο κόσμος κύριε Μανδραβέλλη αντιδρά διότι κατανοεί ότι χρειάζονται μέτρα, αλλά τα μέτρα που ψηφίζονται είναι μόνο για την προστασία των τραπεζών και των προνομιούχων και για τη σύνθλιψη των πολλών. Προσπαθείτε να μας περάσετε ως ορθή την άποψη ότι πρέπει ο κατώτατος μισθός να είναι ένα 20 ευρώ την ημέρα, ή ότι οι συνταξιούχοι πρέπει να εξαθλιωθούν ή ότι το να έχεις ένα σπίτι είναι αμάρτημα.
Είμαι βέβαιος ότι ο κόσμος δεν θα είχε κανένα πρόβλημα αν:
- έβλεπε οι εφοπλιστές να φορολογούνταν έστω με 10% ή να ήταν υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν ελληνικά πληρώματα
- το λαθρεμπόριο καυσίμων επιτέλους πατασσόταν αντί να αυξάνεται η τιμή στο πετρέλαιο του φτωχού
- συμμαζευόταν η φοροδιαφυγή και επιτέλους εισπράττονταν τα χρέη από περσόνες που ποζάρουν στις εκπομπές των καναλαρχών ή από δήθεν επιχειρηματίες της χρονιάς που αποδεικνύονται λαμόγια
- μειωνόταν στο μισό η βουλευτική αποζημίωση και συντάξεις, προεδρικές αμοιβές και λοιπά καρναβάλια
- εισπράττονταν τα πρόστιμα και δεν κλεινόταν η λίστα των φοροφυγάδων σε χρηματοκιβώτιο (!!!) στη Βουλή, δήθεν για προστασία των προσωπικών δεδομένων
- γινόντουσαν επιτέλους αγορανομικοί έλεγχοι και διαπιστωνόταν γιατί τα βασικά αγαθά στην Ελλάδα είναι τριπλάσια από την υπόλοιπη Ευρώπη και επιβαλλόντουσαν τα ανάλογα πρόστιμα
- και δεκάδες άλλες τέτοιες απλές κινήσεις
Εδώ με τις αποδείξεις που ήταν και το μόνο σωστό μέτρο, μόλις είδαν ότι ο κόσμος μάσεψε αποδείξεις, καταργήθηκε το μέτρο, γιατί λέει ήταν υψηλές οι επιστροφές. Αποτέλεσμα: κανείς δεν κόβει αποδείξεις.
Αντί λοιπόν να μας κάνετε κάθε φορά στα άρθρα σας μαθήματα και κηρύγματα ότι δήθεν δεν θέλουμε να συμμορφωθούμε, βγείτε και μιλήστε για τα σωστά μέτρα αντί να προστατεύετε τραπεζίτες, εφοπλιστές, κλπ. Αμφιβάλλω όμως πολύ ότι θα το πράξετε.
Σχολίασε ο/η DIMITRIOS E | 14:23:40, Φεβρουάριος 12th, 2012

Μέρκελ: «Χωρίς βοήθεια η κατάσταση στην Ελλάδα θα είναι ανεξέλεγκτη»

Το Βήμα

Μπουρδολογίες του μπουντουάρ | 10/02/2012, 17:50
Η ιδέα ότι με χαμηλούς μισθούς η Ελλάδα θα γίνει ανταγωνιστική είναι παπαριές από άσχετους ή απατεώνες. Η Ελλάδα -δημόσια και ιδιωτική- πάσχει από το σύνδρομο της τσαπατσουλιάς, της ανευθυνότητας, και του ωχαδερφισμού που δεν αντιμετωπίζονται με κανένα μνημόνιο. Απλά με την εξαθλίωση θα ενταθούν περισσότερο -και θα έχουν και δικαιολογία...
Κυνικός

Ανάμεσα στην εξαθλίωση (της Μέρκελ) και τη χρεοκοπία

John Doe (signed in using Hotmail)
Δεν χρεοκοπούν οι χώρες, αλλά το ΔΝΤ, η FED, η ΕΚΤ... και αυτοί που έχουν οργανική σχέση μαζί τους (οικονομολόγοι, πολιτικοί, τραπεζίτες, οργανισμοί κ.α.). O επιθανάτιος ρόγχος ενός απατηλού χρηματοπιστωτικού συστήματος που καταδυναστεύει την ανθρωπότητα τα τελευταία 200 χρόνια...
Μην πέφτετε στην παγίδα των ιεροψαλτών της δημοσιονομικής λιτότητας, των περικοπών και της αύξησης της φορολογίας (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ..Αλλα ο Δανεισμός που δημιουργεί το πρόβλημα).
Η δημιουργία του "ex nihilo" χρήματος (εκδοτικό προνόμιο) και άϋλη ανατοκιζομενη πίστωση με κλασματικά αποθεματικά (χωρίς πλήρη αντίκρισμα) και όταν δεν μπορείς να πληρώσεις, παίρνουν ως αντάλλαγμα τις πηγές της πραγματικής οικονομίας. (λιμάνια, αεροδρόμια, ορυκτό πλούτο κ.α).
Η πραγματική αιτία της κρίσης είναι ότι : τα κράτη έχουν απεμπολήσει το ΥΨΙΣΤΟ προνόμιο τους (αφού ασκούν εθνική κυριαρχία) να εκδίδουν τα ίδια, το χρήμα τους ΑΤΟΚΑ και αντί αυτού το δανείζονται ΕΝΤΟΚΑ από ιδιωτικές κεντρικές τράπεζες.
http://www.scribd.com/oikonomia247


Εθνική προδοσία

Καθημερινή

«Προπαγάνδα», ...είναι η επιλεκτική μετάδοση πληροφοριών –ενίοτε εσφαλμένων– στο πλαίσιο οργανωμένης επιχείρησης χειραγώγησης της κοινής γνώμης προς ίδιον όφελος.
ο κ. Χρυσολώρας γνωρίζει τα ληστρικά επιτόκια του "ευρωσυστήματος". γνωρίζει ότι με τα μνημόνια, την υπαγωγή στο αγγλικό δικαιο κλπ, η εθνική κυριαρχία και ο εθνικος πλούτος έχουν παραδωθεί, ενώ η περίφημη αξιοποίηση της δημοσιας περιουσίας ισοδυναμεί με ξεπούλημα. Γνωρίζει ότι με τις πολιτικές των μνημονίων οι άνεργοι ξεπέρασαν το φράγμα του 1 εκατομμυρίου. Γνωρίζει ότι οι επιφανείς οικονομολόγοι, νομπελίστες, ακόμη και η γκολνταν σακ υποστηρίζουν ότι η συνέχιση αυτής της υφεσιακής πολιτικής λιτότητας είναι καταστροφική και δεν προσφέρει διέξοδο από την κρίση. Μιλάει για τις διπλωματικές, πολιτικές και αμυντικές συνέπειες. Δεν μας λέει όμως ποια ωφέλη αποκομίσαμε όντας μέλος της ΕΕ, όσον αφορά στην εξωτερική μας πολιτική και ειδικότερα στις τουρκικές διεκδικήσεις. Λαϊκίζει για τα καύσιμα των μαχητικών, όμως αποσιωπεί το γεγονός ότι εξαιτίας αυτής ακριβώς της απουσίας πολιτικής στήριξης από την ΕΕ είμαστε το μοναδικό κράτος σε όλη την ΕΕ που έχει αυτές τις υπέρογκες αμυντικές δαπάνες, οι οποίες ωφελούν σκανδαλωδώς τις γερμανικές εταιρίες, χώρια τις μιζες κλπ. Κόπτεται τάχα μου για τον ευρωπαίο φορολογούμενο, αποκρύπτει όμως το γεγονός ότι τα δάνεια με τα υπέρογκα επιτόκια τον έχουν ωφελήσει πολύ περισσότερο. δεν λέει κουβέντα ότι μέσα σε όλο αυτό το τσουνάμι μέτρων κατά του λαού, δεν υπάρχει ούτε ένα που να ζητά από μεγαλοεπιχειρηματίες, εφοπλιστές, μεγαλοεκδότες - το μεγάλο κεφάλαιο γενικά - να αναλάβει μέρος του κόστους που αναλαμβάνουν οι μισθωτοί και συνταξιούχοι. Γνωρίζει ότι οι εφοπλιστές δίνουν στο ελληνικό δημόσιο λιγότερα απ όσα δίνουν οι μετανάστες με την πράσινη κάρτα και όμως δεν ζήτησε σε άρθρο του να μπει χαράτσι και στους εφοπλιστές, οι οποίοι επιδεικνύοντας το πόσο πραγματικά αγαπούν τον τόπο τους απειλούν ότι εάν γίνει κάτι τέτοιο θα βάλουν άλλες σημαίες.
Δεν γνωρίζω εάν τα κάνει αυτά προς ίδιον όφελος, σίγουρα όμως από επιλεκτική μετάδοση πληροφοριών ο κ. Χρυσολωράς τα πάει μια χαρά.
Με αυτό το αρθράκι ουσιαστικά έφτιαξε μια θεωρία συνομωσίας με "πρωτεργάτες και ενορχηστρωτές της εν λόγω ...προπαγανδιστικής επιχείρησης, που βρίσκεται σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες ". ένα συνονθύλευμα από εικασίες, γενικόλογους και αστήρικτους ισχυρισμούς, χωρίς έστω και ένα αποδεικτικό στοιχείο, μιλώντας ακόμη και για ενθική προδοσία. Προκείμένου όμως να κάνει κάποιος μια τόσο βαριά κατηγορία οφείλει ναμιλήσει με διευθύνσεις και ονόματα, αλλιώς είναι κοινός συκοφάντης. Τέλος, επειδή έχω διαφορετική γνώμη απ' αυτόν δεν σημαίνει ότι είμαι ολιγόνους και γι αυτό του επιστρέφω τον συγκεκριμένο χαρακτηρισμό.
Σχολίασε ο/η alex | 01:07:28, Φεβρουάριος 10th, 2012
------
Έφυγα από την Ελλάδα το 1997, ενώ είχα καλή δουλειά (υπήρχαν άλλοι προσωπικοί λόγοι). Το προτελευταίο βράδυ πήγαμε τέσσερα (4) άτομα σε κεντρική ταβέρνα στο Ηράκλειο Κρήτης (μια πανάκριβη πόλη τότε). Χταποδάκια, καλαμαράκια, πατάτες, μπύρες (2-3 ανά άτομο) και μετά και το κυρίως πιάτο. Του σκασμού δηλαδή.
Λογαριασμός (που ήταν ο μέσος λογαριασμός ανά το πανελλήνιο για καλές ψαροταβέρνες τότε): 4.900 δραχμές (αφήσαμε πεντοχίλιαρο). 15 ευρώ δηλαδή.
Ο τότε μισθός ενός νεοδιοριζόμενου δασκάλου ήταν από 150.000 έως 200.000 στο δημόσιο. Ο ιδιωτικός μισθός ήταν περίπου 125.000 δρχ για νέους υπάλληλους χωρίς πτυχία και προϋπηρεσία.
Η ανεργία τότε ήταν "τραγική" όπως λέγαμε (περίπου 11%), αφού είχε "καταστραφεί ο παραγωγικός ιστός της χώρας". Στα 22 χρόνια που έζησα στην Ελλάδα (από 7 έως 29 ετών), η μέση ανεργία ήταν 7%. Το δημόσιο χρέος της Ελλάδας το 1980 ήταν περίπου 25%. Αυξήθηκε στο περίπου 100% επί Παπανδρέου. Σήμερα είναι... πόσο είναι;
Για σας που συνηθίσατε σιγά σιγά να ζείτε χωρίς δικό σας νόμισμα (το Ευρώ είναι νόμισμα "καμίας χώρας, μόνο μιας κεντρικής τράπεζας, χωρίς καμία κρατική εγγύηση ή έλεγχο) δεν έχει αλλάξει τίποτα. Για μας που λείπουμε χρόνια, οι αλλαγές είναι τρομακτικές στο κόστος ζωής, χωρίς πραγματική αύξηση των εισοδημάτων.
Μεγάλωσα σε μια χώρα (την τότε Ελλάδα) με χαμηλή εγκληματικότητα, όπου χτίζαμε σπίτια ιδιόκτητα (η μεγάλη πλειοψηφία - κάτι που δεν συνέβαινε σε καμία άλλη Ευρωπαϊκή χώρα). Κι αγοράζαμε 3 ολόκληρα καρπούζια από τον τσιγγάνο. Και δεν θυμάμαι να υπήρξε ουδέποτε ζήτημα "τροφίμων". Το αντίθετο μάλιστα. Έπρεπε να πάω στο εξωτερικό για να μάθω τότε τι σημαίνει "τα αποφάγια στο ψυγείο". Στην Ελλάδα τότε τα πετάγαμε...
Δεν ξέρω εάν δημοσιευτεί το παρόν.
Καλή σας τύχη.
Σχολίασε ο/η Lefteris | 22:59:40, Φεβρουάριος 9th, 2012


Οραμα και ηγεσία

Καθημερινή

Ενα πράγμα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΟ στο μυαλό κάθε Έλληνα πλέον μετά ΑΠΟ 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ που έχει καταργηθεί κάθε συνταγματικότητα και νομιμότητα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΗΓΕΣΙΑ ! Υπάρχει μόνον μια ατέλειωτη ληστεία και προδοσία.
Περιμένουμε λοιπόν όλοι, όχι πότε θα συνετιστούν οι Ελληνες, ως άτακτα παιδιά, όπως γράφετε διαρκώς εσείς, αλλά πότε θα συνετιστούν οι προδότες και οι κλέφτες.

Σχολίασε ο/η ΞΕΝΟΦΩΝ ΙΣΑΡΗΣ | 07:37:16, Φεβρουάριος 7th, 2012

Να σπάσουν τα δεσμά

Καθημερινή

H υποθεση εργασίας είναι λάθος όμως διότι :
1. Δεν δανίζεις ποτέ ένα μαγαζί λεφτά, όταν την ίδια στιγμή απαιτείς, απο τον διευθυντή του να πάρει τέτοια μέτρα που οι πωλήσεις του θα παραλύσουν. διότι απλουστατα το μαγαζί θα χρεοκοπήσει και εσύ θα χάσεις τα λεφτά σου.
2. Δεν κάνεις ανταγωνιστική και σύγχρονη μια χώρα εν έτει 2010-12, εφαρμοζοντας ενα σύστημα μεταξύ Ναζισμού (70 χρόνια πρίν) και φεουδαρχίας (500 χρονια πρίν)
Αλλωστε, όλοι αυτοί οι υποτιθέμενοι στόχοι, της υπόθεσης εργασίας σας, είναι σε πλήρη εφαρμογή σε υπάρχον μοντέλο, τόσο στην Ελβετία όσο και στην Ισλανδία πρόσφατα. Αν αυτοί ήταν οι στόχοι της ΕΕ θα τους είχε εφαρμόσει.
Ομως πώς αρπάζεις, για ένα κομμάτι ψωμί, όλο το πλούτο ενός κράτους; Πρώτα το χρεοκοπείς! Πώς το χρεοκοπέις χωρίς να γίνει επανάσταση, και έτσι η χρεοκοπία να αποφευχθεί; Λές ότι το κάνεις για να τους.... εκσυγχρονίσεις και να τους σώσεις !
Σχολίασε ο/η ΞΕΝΟΦΩΝ ΙΣΑΡΗΣ | 11:04:08, Ιανουάριος 31st, 2012

Το βαρύ τίμημα του χρόνιου ψέματος

Καθημερινή

Τα ψέματα δεν θα ήταν χρόνια αν δεν τα πίστευαν πολλοί βολεμένοι Έλληνες που τώρα έγιναν θύματα στην ίδια τους τη χώρα...
Πιστεύει αλήθεια κανείς ότι οι πολιτικοί ήταν οι μόνοι ανίκανοι και όλοι οι άλλοι πανέξυπνα αγγελούδια;
Σχολίασε ο/η Θανάσης Γκαϊτατζής | 14:23:27, Ιανουάριος 30th, 2012

Ισορροπίες και αλήθειες

Καθημερινή

H Ελληνική κοινωνία είναι ασύμβατη με το ευρώ-και θα παραμείνει για τουλάχιστον 20 χρόνια εφόσον στο μεταξύ καταφέρει να έχει σημαντική ανάπτυξη στην οικονομία της, αλλιώς για πολύ περισσότερο. Δυστυχώς η προσπάθεια παραμονής στο ευρώ εμπεριέχει τον κίνδυνο εμφυλίου πολέμου στην Ελλάδα. Αν η Ευρώπη πέρα από το κούρεμα του χρέους δεν είναι σε θέση να μας προσφέρει ένα σχέδιο Μάρσαλ ανάλογο αυτού που μας έδωσαν οι Αμερικάνοι το '50 η καλύτερη λύση είναι να πάρουμε το κόστος της εξόδου από το άθλια σχεδιασμένο κοινό νόμισμα και να ακολουθήσουμε τον δρόμο άλλων Ευρωπαϊκών λαών που είναι μέλη της ΕΕ αλλά διατηρούν το δικό τους νόμισμα. Αντί να χάνουμε άπειρο χρόνο διαπραγματευόμενοι με την τρόικα για το μάταιο, ας αρχίσουμε με μεγάλη ταχύτητα να σχεδιάζουμε τα πρώτα στάδια της πορείας στην μετά ευρώ εποχή. Αν παρόλα τα προφανή υπάρχει προς το παρόν μια πλειοψηφία των Ελλήνων υπέρ του ευρώ λόγω φόβου για το άγνωστο, ο σχεδιασμός για μια μελλοντική αποχώρηση μας (ανεξαρτήτως πορείας της οικονομίας μας) είναι πράξη εθνικής ευθύνης γιατί αυτό το ευρώ δεν έχει κανένα μέλλον και στην παρύσα μορφή του μόνο δυστυχία θα φέρει σε όλη την Ευρώπη. Είναι φυσικά αυτονόητο ότι παράλληλα πρέπει να αλλάξουμε όλη την πολιτική τάξη της χώρας που χειρίσθηκε ανεύθυνα την περιπέτεια μας στο ευρώ. Η ενωμένη Ευρώπη είναι το μέλλον μας αλλά όχι μεσω αυτού του ευρώ.
Σχολίασε ο/η V_logoth | 14:19:08, Ιανουάριος 29th, 2012

Το παράδειγμα μιας επένδυσης

Καθημερινή

Με κίνδυνο να μου επιρριφθεί τα ανάθεμα του λαϊκιστή (κατηγορία ευρέως, καθολικώς και καταχρηστικώς επιρριπτόμενη επ' εσχάτοις σε όποιον/α αμφιβάλλει για την ορθότητα της κρατούσας άμα τε μνημονιακής αντίληψης για την εφαρμοζόμενη οικονομική, και όχι μόνο, πολιτική), επιτρέψτε μου να αναρωτηθώ: παράδειγμα επένδυσης, η επένδυση της cosco στο λιμάνι του Πειραιά; Παράδειγμα, με ποια έννοια και για ποιον; Φοβούμαι όχι για τους εργαζόμενους στο συγκεκριμένο τμήμα του λιμανιού, για τους οποίους οι συμβάσεις και οι συνθήκες εργασίας είναι μάλλον άθλιες.
Μήπως της θριαμβολογίας λοιπόν για το μέγα αυτό επίτευγμα, θα έπρεπε να προηγηθεί μία συζήτηση για το πού οδηγούν τέτοιου είδους παραχωρήσεις στους "σωτήρες"-επενδυτές;
Και ένα δεύτερο, αλλά απολύτως συσχετιζόμενο, ερώτημα: προς τι αυτή η συντονισμένη επίθεση της εφημερίδας και των συνεργατών της (η οποία ασκείται εξίσου έντονη και από το αδελφό ραδιοτηλεοπτικό σας μέσον) στον συνδικαλισμό; Φυσικό δεν είναι τα συνδικαλιστικά όργανα να μην υπερασπίζονται τα συμφέροντα των εργοδοτών αλλά εκείνα των εργαζομένων; Πώς τούτο είναι ανορθολογικό, άλογο, προσκόλληση σε συντεχνιακά συμφέροντα κ.λπ., κ.λπ.; Μήπως αυτή η γενικευμένη εκστρατεία δυσφημισης αποτελεί την άλη όψη του λαϊκισμού, τον οποίο μετ' επιτάσεως καταγγέλετε ; έναν αφ' υψηλού νεο-λαϊκισμό ίσως;
Σχολίασε ο/η Α.M. | 15:27:28, Ιανουάριος 24th, 2012

Σημάδια ωριμότητας και αισιοδοξία

Καθημερινή

τι ανάγκη έχουμε για εκλογές,όταν έχουμε τον άριστο;Τι ανάγκη έχουμε έναν μισθό που να φτάνει για τα βασικά,όταν έχουμε το ευρώ σαν νόμισμα;Από τον Πλάτωνα έως σήμερα τα ολιγαρχικά επιχειρήματα παραμένουν απελπιστικά ίδια.Ευτυχώς η ζωή πάντα τα προσπερνά.
Σχολίασε ο/η δημ ξεν | 22:12:11, Ιανουάριος 22nd, 2012
------
@ Διανέλος Γ. Γεωργούδης
"Ακόμα και χωρίς το κούρεμα τα ταμεία δεν ήταν βιώσιμα, γιατί οι συντάξεις που οι ψηφοθηρικές μας κυβερνήσεις έχουν υποσχεθεί δεν τις αντέχει η Ελληνική οικονομία έτσι ή αλλιώς."
Μας δουλευετε!!
Τις συνταξεις τις ‘υποσχεθηκαν΄ κυβερνησεις, δεν τις ΠΛΗΡΩΣΑΝ εργαζομενοι και εργοδοτες; Μετα την καταληστευση των ταμειων ολα αυτα τα χρονια, με δανεικα και αγυριστα απο διαδοχικες κυβερνησεις, με χαριστικες ρυθμισεις για τις εισφορες (ακομη και τωρα μεσα στην κριση συζητειται η μειωση των εργοδοτικων εισφορων), με δεσμευσεις αποθεματικων και με κορυφη (μαλιστα πολυ προσφατη για να το εχετε ξεχασει) το σκανδαλο των δομημενων ομολογων με το οποιο φαγωθηκε το καταπετασμα και κανενας δεν βρεθηκε ενοχος, υπαρχουν ανθρωποι που τολμουν να ισχυριζονται για τις συνταξεις οτι ‘δεν τις αντεχει η οικονομια’; Αυτο δεν ειναι απλως θρασσος, ειναι απατεωνια!!
Επισης ισχυριζεστε πως η Ελλάδα πληρώνει συντάξεις και υψηλότερες και νωρίτερα από τα πιο πλούσια κράτη της Ευρώπης. Ως συνηθως παιρνετε καποια επιμερους παραδειγματα και τα κανετε σημαια. Εκτος του οτι αυτο που γραφετε δεν ισχυει (αν αρχισετε να κοιτατε στοιχεια παρακαλω να κοιταξετε κατανομες συνταξεων, βαθμο κεφαλαιοποιησης ασφαλιστικου συστηματος κλπ, οχι μεσους ορους μπακαλοδουλειες), αυτου του ειδους οι συγκρισεις δεν εχουν κανενα απολυτως νοημα. Απο ποτε οι κοινωνικες πολιτικες σε καθε χωρα διαμορφωνονται απο συγκρισεις με αλλες; Αν ειναι ετσι τοτε αντιπαραθετω πως μαλλον οι συνταξεις ειναι χαμηλες για τις αλλες χωρες. Αν ειναι ετσι τοτε γιατι δεν μιλαμε για επιδοματα ανεργιας, για κοινωνικη προνοια, για υπηρεσιες υγειας και παιδειας σε σχεση με τις ιδιες χωρες;
Σχολίασε ο/η LCK | 11:37:05, Ιανουάριος 24th, 2012

Το έλλειμμα

Καθημερινή

Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω. Η ουσία της χρεοκοπίας της χώρας είναι η ύφεση που προήλθε από τα λάθος μέτρα που πάρθηκαν με το πρόσχημα να πέσει το έλλειμα από το 15% στο 7%.
Αν δεν το βλέπετε τότε λυπάμαι.
Λέτε ότι κάποιος έκανε τη δουλειά του σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα.
Μα ο ίδιος ο κ. Γεωργίου της ΕΛΣΤΑΤ παραδέχθηκε αυτό που είπε και η κ. Γεωργαντά, αυτό που πρώτος αποκάλυψε ο κ. Χουντής με ερώτησή του στην Ε.Ε., αυτό που έγραψε σε άρθρο αφιέρωμα η Ελευθεροτυπία: σε καμία χώρα όχι απλά της Ευρωζώνης αλλά όλης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (πλην Νορβηγίας που όμως δεν ανήκει στην Ε.Ε.) δεν υπολογίζονται τα χρεή των ΔΕΚΟ στο έλλειμα της Κυβέρνησης. Επιπλέον όπως πρόσφατα καταγγέλθηκε από κάποιο Γερμανό αξιωματούχο, στη Γερμανία δεν περνάνε στο έλλειμα ούτε τα χρέη των νοσοκομείων.
Εμείς λοιπόν είμαστε οι ξύπνιοι και όλοι άλλοι οι κουτοί???
Να σας θυμίσω αν δεν το ξέρετε ότι στο βιβλίο της Ναόμι Κλέιν "Το Δόγμα του Σοκ", που περιγράφει ακριβώς το σχέδιο που εξυφαίνετε για την καταστροφή της πατρίδας μας, με τον ίδιο τρόπο (έλλειμα και χρέος) πήγαν να βάλουν στο ΔΝΤ και τον Καναδά. Ευτυχώς εκεί κάποιοι πατριώτες πολιτικοί αντιστάθηκαν.
Εμείς όμως εδώ δεν έχουμε κοκκινές γραμμές ούτε για τα προσχήματα
Αλίμονό μας.
Σχολίασε ο/η maradona | 22:03:13, Ιανουάριος 21st, 2012

Το δίχτυ ήταν τρύπιο, το λίπος κάηκε

Καθημερινή

Ακόμη είμαστε στον πρόλογο!
Όταν "ολοκληρώσει το έργο της" η κυβέρνηση Παπαδήμου, τότε θα δούμε την πλήρη έννοια της "αναδιάρθρωσης" και του "εκσυγχρονισμού".
Εκτός αν πιο πριν μειωθεί η μακρόχρονη εγκεφαλική παχυσαρκία, και ο Ελληνικός λαός "ανταποκριθεί" (για να το πω κι εγώ ευφημιστικά) στα κελεύσματα των οικονομικών κανίβαλων.
Σχολίασε ο/η Κάδμος | 14:19:18, Ιανουάριος 18th, 2012

Γιατί δεν ξεσηκωνόμαστε ακόμα;

Delaxo είπε
Τρίτη, 17, Ιανουαρίου, 2012 στις '18:27'
Konstantina, ο προβληματισμός σου είναι πολύ αποκαλυπτικός για τη σκέψη μερικών, αλλά και επικίνδυνος για όλους.
Έτσι όπως πάει η κατάσταση, δεν μιλάμε για απόκτηση “ταυτότητας”, αλλά για να μη καταντήσουμε δουλοπάροικοι στη νεοφεουδαρχία του 21ου αιώνα.
Σήμερα μας προτείνουν έμμεσα μια Ελλάδα (και όχι μόνο Ελλάδα) όπως ήταν ΠΡΙΝ 100 χρόνια, πριν καθιερωθεί η κοινωνική ασφάλιση και το 8ωρο.
Αλλά θα πρέπει να μιλάμε για την Ελλάδα ΜΕΤΑ από 30 χρόνια.
Το “ποιός θα μας κυβερνά” τότε εξαρτάται από εμάς, αν βέβαια καταφέρουμε να διατηρήσουμε το δικαίωμα να διαλέγουμε οι ίδιοι τους κυβερνήτες μας (κάτι που ήδη κινδυνεύει).
Όσο για αυτό που πρέπει “να γίνει” είναι πρώτα απ’ όλα να σκεφτούμε πώς θα θέλαμε να είναι η κοινωνία μας στα γεράματα.
Αν αυτό δεν συμπίπτει με την “αναδιάρθρωση” και τον “εκσυγχρονισμό” που θα ικανοποιούσε τη Standard & Poor’s, τότε πρέπει να ξεπεράσουμε τον μαγνητισμό του καναπέ και τη ζωή σε εικονική πραγματικότητα, και να διεκδικήσουμε έμπρακτα τις ουσιαστικές επιθυμίες μας.
Γιατί βέβαια κανένας Παπαδήμος ή Σόρος δεν νοιάζεται για αυτές.
Μόνο εμείς.
Και οι ομοιοπαθείς.

Η Ελλάδα στην «πρέσα»

Το Βήμα

Game Over | 15/01/2012, 23:50
Συμπολίτες, ας βάλουμε τις παρωπίδες και τις έχθρες στην άκρη και ας δούμε την αλήθεια κατάματα. Δεν υπάρχει σωτηρία. Κανένας δεν προσπαθεί να μας σώσει. Όλοι κοιτάνε να αρπάξουν ότι μπορούν από τη νεκρή χώρα μας σαν όρνεα. Πόσα μνημόνια και πόσες θυσίες θα χρειαζόταν να κάνουμε αν πράγματι ήθελαν να μας σώσουνε; Μία, άντε το πολύ δύο. Πόσες έχουμε κάνει; Έχω χάσει κυριολεκτικά πλέων το μέτρημα. Αν ήθελαν πράγματι να μας σώσουν, θα έφτιαχναν ένα πρόγραμμα σωστό, ρεαλιστικό, που θα έφερνε αποτελέσματα. Άντε και να χρειαζόταν κάποιες μικροδιορθώσεις και αυτό ήταν. Εδώ έχουμε νέο μνημόνιο κάθε 3 μήνες. Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι απλά πιέζουν το λαό σιγά σιγά ώστε να μην τον εξωθήσουν στα άκρα με σκοπό όχι να τον σώσουν αλλά να του τα πάρουν όλα και άντε για. Και τα έχουν πάρει όλα. Τα δημόσια ταμεία που πληρώναμε όλη μας τη ζωή έχουν χάσει τα πάντα. Τα κλέψανε και με το νόμο. Η αξία της περιουσίας του κράτους έχει υποτιμηθεί απίστευτα και τα όρνεα περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να την αρπάξουν. Όσο για την προσωπική περιουσία του καθενός μας, με τις μειώσεις και τα χαράτσια θα μας εξωθήσουν να την πουλήσουμε μπιτ παρά. Αυτό είναι το σχέδιο τους και όχι η σωτηρία της χώρας. Οι μάσκες έπεσαν πλέων. Η χώρα πάει ολοταχώς προς την χρεωκοπία. Όλα τα μέτρα που παίρνουν εκεί οδηγούν. 3 χρόνια τώρα μας σώζουν και δε λέμε να σωθούμε. Γιατί απλά ποτέ δεν θέλησαν να μας σώσουν. Να μας ξεπουλήσουν θέλησαν. Αν δεν αντισταθούμε τώρα. Αν δεν τους σταματήσουμε, τότε πραγματικά θα είμαστε άξιοί της μοίρας μας. Εμείς και τα παιδιά μας πουλιόμαστε στο σκλαβοπάζαρο των αγορών και των τραπεζών κυριολεκτικά αδιαμαρτύρητα σαν λοβοτομημένοι. Πρέπει να πούμε όλοι μαζί " παιχνίδι τέλος". Αυτοί οι προδότες πρέπει να φύγουν από την εξουσία και να γίνουν άμεσα εκλογές. Δεν ξερω αν πρέπει να φύγουμε από το ευρώ και να πάμε στη δραχμή, δεν ξέρω αν πρέπει να φύγουμε από την ΕΕ. Αυτό που ξέρω είναι ότι πάμε ολοταχώς στο γκρεμό και πρέπει να πατήσουμε φρένο. Ενωθείτε γιατί είναι ήδη πολύ αργά.
Μάρκος